Sinds mei bezig deel 3!

@mama2be: Ik heb geen last van vleesboom..ik heb juist de inwendige echo gehad om daar naar te kijken..maar alles is was goed...net als uitstrijkje..het kan nu niks anders zijn dan een onregelmatige cyclus..maar goed, ben nu de derde dag ong...even kijken of het weer 2 week duurt of gewoon paar dagen...en ik wacht de ovu-testen even af die ik vanaf 2 nov ga doen!

Nou ik zal zo maar eens naar mijn werk gaan, dacht ga nog even snel kijken of de forum!
Iedereen nog een fijne zondag!

Groetjes!

He Dames,

Nou, vandaag een positieve ovu test. Dus klussen vanavond!!

@Tessara Jammer dat je niets in de stad hebt kunnen vinden. Als je echt iets leuks wil hebben dan zie je meestal niets.
Heb jij je ei al gehad?

@mama2be Op welke dag van je cyclus zit je nu? Heb je een beetje hetzelfde gevoel als bij je 1e zwangerschap?

@Angel Ik hoop voor je dat je normale cyclus weer op gang komt.

groetjes

@bubbles: Super dat je een positieve test hebt gehad! Succes met klussen (oh wat een straf ;) )
Hopelijk is het deze keer raak meid!

@mama2be:Gelijk heb je w.b. test doen..je weet maar nooit joh! Is het morgen nog niet raak dan zou ik er vanuit gaan dat je ongesteld heid gewoon wat later is...toch?

Groetjes en nog een fijne avond!

Ha meiden,

Ik ben zoooooooo zenuwachtig, zit helemaal te shaken op de bank. De echo is verzet naar vanmiddag 14.50 omdat mijn vriend morgenochtend niet weg kon van zijn werk. Bovendien ben ik al een paar dagen thuis omdat ik blijf overgeven heel de dag door. Mijn huisarts is ook echoscopist dus ik kan als de echo goed is (dat hoop ik zo) gelijk vragen of hij iets tegen de misselijkheid heeft. Hij zei al dat het niet goed is als je te veel afvalt in het begin en ik ben inmiddels al 3 kilo kwijt terwijl je normaal iets moet aankomen. Meiden ik hoop dat jullie allemaal voor me duimen want ik ben echt erg bang maar ik denk dat iedereen dat is. En dat zal bij elke echo ook wel zo blijven.

Hopelijk tot vanmiddag met heel goed nieuws.

Groetjes!

Susie: vervelend dat het naar later is verschoven..je kunt beter in de ochtend zoiets hebben anders maak je je er de hele dag druk om! En dat is ook niet leuk!
Ik hoop voor je dat je wat tegen de misselijkheid krijgt...mijn collega had er ook last van, maar het trok wel snel weer weg! Nou ik hoop op goed bericht!
Denk aan je meid!

Vandaag ben ik gebeld door de assistente van de gynacoloog!!! Ik mag 3 nov om 20 voor 10 heen! Erg benieuwd wat ze nu gaan doen! Spannend hoor!!

Nou ik ga weer verder werken, wou het even gauw vertellen!

xx

Hallo,

@Susie Wat balen dat je nog steeds zoveel overgeeft. Bestaat er iets voor de misselijkheid tijdens de zwangerschap? Wel fijn dat je een dag eerder de echo hebt. Laat even weten hoe de het was. Zal voor je duimen!!

@Angel Haha , nee dat klussen is niet zo vervelend.

@Allemaal Vandaag nog een dikker streepje dan gisteren, dus weer positief. Hebben jullie wel eens meerdere positieve testen?

groetjes

Hallo! Even snel een bericht.

Susie, hoe is je test gegaan?
Bubbles, succes met klussen - ja het is normaal dat je 2x een positieve test hebt- is namelijk 48 uur dat je het hormoon aanmaakt, de dag voor je eisprong en de dag zelf. Staat bij mij in de omschrijving.
Ik heb deze maand niet getest, heb ook nog geen zijsteek gehad. Misschien deze maand zonder pijn?
Of geen ei? Ik ga maar gewoon door met zoveel mogelijk klussen (gisteren niet gelukt jammer genoeg). Hopelijk vanavond wel!
Mama2be? En? Al goed nieuws?
Angel, fijn dat je nu weet wanneer je mag! Vervelend dat je nu weer bloed verliest, echt rot!

Groetjes

Ha meiden,

Goed nieuws! De echo was goed, we hebben het hartje horen kloppen en we zagen een heel klein wormpje. Helaas is er niet echt iets te doen tegen de misselijkheid. Het schijnt in je evenwichtsorgaan te zitten. Dus ik moet nu alles 3 versnellingen lager doen. Heel langzaam opstaan/gaan zitten. Niet te snel mijn hoofd bewegen enz. Beetje vaag en het helpt ook nog niet maar goed ben erg blij dat de eerste echo goed is! De meeste mensen nu verteld ook mijn zusje en dr vriend, ze namen het gelukkig heel goed op.

Mama2be: weet je al wat meer? Heb je nog een test gedaan?
Angel: goed dat je nu weet wanneer je naar de gyn. mag, geeft je misschien wat meer rust?
Bubbles: hard klussen dan maar, positieve ovulatietesten zijn altijd fijn om in handen te hebben he?
Tessara: hopelijk gaat t je deze maand gewoon lukken zonder alle hulpmiddelen.

Groetjes

Terug
Bovenaan