Sinds mei bezig deel 3!

@Angel Wat een opluchting voor je dat je test goed is. Wel fijn dat je naar de gyn mag. Gaan ze dan ook naar jullie vruchtbaarheid kijken?

@Mama2be Jammer dat je een negatieve test had, maar kan het ook zijn dat je nog iets te vroeg getest hebt? Is je cyclus anders veel langer dan je normaal hebt? Jij had toch een vrij regelmatige cylcus?

@Tessara Jij ook succes met klussen deze week.

@allemaal Ik heb nog geen positieve test gehad, allemaal lichte strepen, hopelijk komt de positieve test nog.

groetjes

Hallo,

@ Angel, fijn dat het goed is! Ben benieuwd hoe het zal gaan bij de gyn. Alles zal vast wel in orde zijn, misschien heb je een te snelle cyclus. Hopelijk krijg je snel wat waardoor je een regelmatige cyclus met ei krijgt!
@ Mama2be. Misschien te vroeg getest? Dat kan al snel bij een onregelmatige cyclus. Misschien moet je het over een paar dagen weer proberen.
@ bubbles, vaak is het op de helft van je cyclus. Jij had toch een lange cyclus? Die van mij is steeds precies 28 dagen en eisprong was steeds op dag 14 of 15. Dat is dit weekend.
We zijn nog steeds druk aan de klus om de dag.

Groetjes!

@iedereen: Wat er precies gaat gebeuren bij de gynacoloog weet ik niet..toen ik het vroeg aan de huisarts begon hij over vruchtbaarheid testen..
Denk gewoon dat ze gaan kijken hoe het nu loopt...tot nu toe ben ik nog niet weer ongesteld geworden..als ik dit weekend ong ben dan klopt het ongeveer weer...dan heb ik wel mijn eisprong gemist...maar goed, we zullen wel zien..blijf alles gewoon noteren, dan kan ik dat meenemen naar de gyn als we daar gesprek hebben..

@ tessara: wat bedoel je met snelle cyclus?
Jij dus komend week je eisprong! Spannend joh..in ieder geval al goed bezig nu...kun je het ook niet missen! Hopelijk is het raak deze maand!

@mama2be: jammer dat je negatieve test had...misschien inderdaad wat te vroeg? Voel je je al anders? is je cyclus nu dan ook veranderd?

@bubbles: jammer dat je nog geen positieve test had..op welke dag had je de vorige keer postieve test dan? duurt het nu langer? Hopelijk heb je snel een goede test..hoeveel dagen test je nu?

@susie: ben je al voor je echo geweest? Of was het nou de 27e? Heb je het je zus al verteld dat je zwanger bent? Hoe reageerde ze?

Groetjes iedereen!

@ Bubbels, in het begin was mijn cyclus aardig regelmatig, dan praat ik van voor de miskraam.
Dan had ik altijd 28 dagen, na de Mk was het altijd 32 dagen en nu dus ineens (ga ik dan van uit) 39 dagen.
Maar dat komt ook misschien omdat ik de laatste x 6 dagen onegsteld ben geweest, en eerder was dat 2 dagen ofzo.
Dus ik heb nu wel het idee dat mijn ritme nu pas weer goed is na de Mk.

Heb jij inmiddels al een positieve test gehad? En voel je je al wat beter nu?

@ Angel: goh afwachten dus wat ze gaan doen bij de gyn. Zie je er ook erg tegen op?
En weet je al wanneer je erheen moet?
En goed de vragen die je wilt stellen opschrijven, want strax zit je daar en dan ben je helft vergeten te vragen. Heb ik tenminste altijd wel.
Duim voor je meid.

@ Tessera: Bevalt het klussen om de dag nog steeds... :D of is het al vermoeiend?
Het is in ieder geval wel een goede oefening...hoef je al niet meer voor naar de sportschool... ;-)

@ Allemaal: Lekker een rustig weekend voor de boeg, ff afwachten wanneer ik nu ongesteld ga worden. Ga er eigenlijk al wel een beetje van uit dat ik ongi ga worden, alleen wanneer... ???

Julli nog leuke plannen voor het weekend?
Liefs..... x

Hallo,

Ik ben nog verkouden, maar dat gaat niet zo snel weg. Op het werk zijn zoveel mensen verkouden, dat het gewoon in de lucht blijft hangen.Dit weekend hebben we ook niet zo veel, we hadden een verjaardag van vrienden, maar zij hebben het afgezegd omdat een van de moeders borstkanker met uitzaaingen heeft. Dus dat is niet echt een rede voor een feestje.

@Tessara @Angel @mama2be
Mijn cyclus is idd langer, behalve de afgelopen keer. Ik heb het idee dat mijn eisprong wat later in mijn cyclus is. De laatste keer had ik op dag 18 een positieve test en een cyclus van 29 dgn.
Vandaag was mijn 5e negatieve test en ik zit nou op dag 19. Ik hoop natuurlijk dat mijn cyclus deze maand iets langer is en dat mijn eisprong wat later komt, anders heb ik deze maand helemaal geen ei.

@Susie Hoe gaat het met je?

@allemaal Wat zijn jullie plannen dit weekend?

groetjes

Hallo meiden

@ Angel, ik bedoelde misschien begin je elke keer wel een nieuwe cyclus als je bloed verliest - wel erg positief gedacht natuurlijk, maar het zou theoretisch kunnen. Omdat je ook elke keer een positieve ovulatietest had. Misschien heb je een cyclus van 2 weken...dat zou handig zijn!
Vast niet, maar dacht laat ik maar eens wat positiefs bedenken achter al dat bloedverlies.
Hoop dat je snel wordt opgeroepen door de gyn en dat zij jou gerust kan stellen!
@ Mama2be, toch wel raar in eens zo'n lange cyclus. Dat zal dan 2 weken langer zijn dan normaal en zo'n lange cyclus had je toch nooit gehad? Waarom denk je aan 39 dagen? Zou het niet normaal zijn als je weer rond de 28 dagen zou zitten, net als voor je mk? Als ik jou was zou ik nog eens een zwangerschapstest doen. In welke week heb je toen een mk gehad?
@ bubbles, misschien test je morgen wel positief - 2 dagen later dan normaal. Hoop het voor je! Ik voel ook nog niets... Dat ei komt heus wel!
Morgen hebben we een verjaardag, vandaag lekker gewinkeld - op jacht naar winterkleding. Nog niet echt gevonden wat ik zocht - manlief wel.

Groetjes!

@mama2be: Ja zie er best tegen op...ene kant heel goed dat ze me gelijk gaan 'controleren'..maar andere kant..ben nog maar half jaar bezig en word vanwege onregelmatige cyclus door gestuurd...dan ga je toch denken dat ze dat niet zomaar doen..dat er dan toch wel iets mis is...ik weet nog niet wanneer ik heen moet..krijg brief thuisgestuurd..wie weet duurt dat nog wel 2 week..geen idee!

@tessara: haha lief van je dat je er iets positiefs van wilt maken :) maar cyclus van 2 week betekent vaak dat je dan geen eisprong hebt..
Veel plezier op de verjaardag...jammer dat je niet geslaagd bent met kleding....ik ontwijk kledingzaken op het moment..haha zie ZOVEEL leuke dingen..en aangezien ik al teveel kleren heb moet ik maar even maandje rustig aan doen haha..

@bubbles: vervelend van die moeder met uitzaaiingen..vreselijk he, je hoort tegenwoordig zo vaak dat mensen kanker hebben..
Hoop voor je dat vandaag of morgen pos.ovutest hebt! Succes!

Heb sinds gister weer last van bloedverlies..ga nu gewoon vanaf de vorige keer bloedverlies tot nu rekenen..daar zit nu 29 dagen tussen...dus wie weet is dat mijn cyclus..opzich klopt dat wel...alleen duurde mijn ongesteld dan 2 week inplaats van 4 dgn..dat is wel raar natuurlijk...maar goed, ik ga dus 2 nov beginnen met ovulatie testen..zullen we het dan wel zien...

Vandaag is mijn enige dag vrij...lekker niks doen...vanavond hebben wij ook een verjaardag..morgen moet ik om half 3 werken...en dan is het weekend alweer voorbij helaas!

Fijn weekend!xx

Hey meiden,

@ Bubbels: hoop dat je nu gauw een x een positieve test hebt.
Vervelend is dat als iedereen op het werk ook verkouden is, zo kom je er niet snel van af.
En kan me indenken dat je dan geen zin hebt in een feestje met zo'n bericht van een van de moeders.
Hopelijk heb je verder wel een beetje een fijn weekend.

@ Tessera: Ik ga uit van 39 dagen omdat ik op dag 25 van mijn cyclus een positieve ovu test heb gehad, en dan tel ik er 2 dagen van het cyclus bij op en kom ik op 39 dagen.
Maar weet niet of die theorie helemaal opgaat, dus ik wacht maar af!
Ik was toen 8 weken zwanger van de mk. We zouden die week net een inwendige echo krijgen om te horen of het hartje zou kloppen, totdat ik heftig begin te bloeden....
En hoe gaat het met jou cyclus? Al een positieve test?
Dan moet je komende week maar eens opzoek naar winterkleding....heb je nog een dagje shoppen tegoed... ;)

@ Angel: Kan me je dubbele gevoel goed indenken hoor. Maar ik denk dat je doorsturen gewoon voor de zekerheid. Omdat je nog jong bent,en ze willen natuurlijk alle opties uitsluiten.
Wel rot zeg dat je weer bloedverlies hebt gehad,maar hopelijk behoort dat snel tot het verleden.
Misschien is het een vleesboom, kan best, had een vriendin van mij vroeger ook.
Die was ook om de zoveel dagen dat ze bloedverlies had,en als ze dan ongesteld was dan was het ook erg veel.
En zijn is eraan geholpen, en heeft nu een gezond kind zonder probelemen..!!
Werk ze vandaaag.

@ Allemaal: ik heb nog geen last van naderende ongesteldheid of wat dan ook.
Heb wel steeds een opgeblazen gevoel en een opgezette buik.
Ik denk dat ik anders morgen ofzo nog eens test.

Tot snel, X

Terug
Bovenaan