Sinds mei bezig deel 3!

@Tessara Het zaad kan wel lang leven, maar dat is afhankelijk van de sterkte, dus je weet maar nooit. 2 Dagen pijn ,dat is wel veel, maar wel handig om te weten wanneer je eisprong is.

@Angel Ik zou het ook aan mijn ouders vertellen als ik een uitstrijkje moest maken. Dan zijn ze in ieder geval op de hoogte.

@Mama2be Jammer dat je test negatief is. Vervelend dat je nou op je ongesteldheid moet wachten. Ik hoop voor je dat het snel komt.

@Allemaal Jullie hebben het ook nog niet zo veel verteld lees ik, alleen Angel aan wat meer mensen. Toch fijn dat we hier ons ei kwijt kunnen en dat we met een leuk stel meiden zijn!!!!
Ik heb vandaag nog steeds last van zeurende borsten en het is al de 4e dag na mijn eisprong. Het kan nog niet van een eventuele zwangerschap zijn, want dat is nog te vroeg, dus dan hoort het waarschijnlijk bij mijn eisprong. Ik hoop niet dat ik er voortaan elke maand last van heb, want het begint behoorlijk vervelend te worden.

groetjes

Hoi meiden,

@ Angel, spannend hoor...de dag komt al snel dichtbij. Hopelijk dat de gyn je wat gerust kan stellen en je kan helpen. Hoe voel je je nu? Fijn dat je nu wat meer vrij bent.
@ Mama2be, jammer dat je nog geen postitieve test in handen hebt. Hopelijk komt het deze maand nog en anders volgende maand! Deze cyclus duurt wel erg lang! Wel raar, je hebt wel symptomen van zwangerschap, misschien bij de huisarts laten testen (bloed). Het zou zo maar kunnen toch?
@ bubbles. Spannend hoor voor jou deze maand! Hoop het zo voor je!

Liefs

@mama2be: ik moet er om 09.40 uur zijn! Lekker op tijd dus! Ben ik ook wel erg blij om...
Gister heb ik maar 1 x last gehad van bloedverlies over de hele dag...dus het is als goed is over...
Vanaf maandag ga ik dan ook beginnen met ovu-testen..beetje geluk test ik maandag direct positief, dan kan ik dit meenemen naar de gyn..

Vervelend voor je dat je nog geen zekerheid hebt wb ong en evt zwangerschap..soms kan het lang duren hoor voordat het HCG voldoende aangemaakt is om het te kunnen testen...het vrouwelijk lichaam zit wat dat betreft maar raar in elkaar! Hoop voor je dat je toch zwanger bent!

@bubbles: vervelend dat je zo last hebt van je borsten! Hopelijk is dat snel weer over en komt het niet elke maand terug!

@tessara: ja komt nu echt snel! Gelukkig wel..hopelijk heb ik snel wat meer duidelijkheid! Ga nog even alles op papier zetten (wanneer en hoe lang ik elke keer cyclus had etc) dan kan ik dat mooi meenemen!
Wanneer moet jij ong of liever gezegd een zwangeschapstest doen?

@ iedereen: Klopt dat ik het wel weer mensen heb verteld..maar gelukkig vragen die er helemaal niet naar..alleen als ik er zelf over begin..dus dat is wel prettig...
Vandaag nog lekker dagje vrij...gister uit eten geweest..haha daarna gezellig met z'n 4en yahtzee gedaan tot half 2 in de nacht! Hoe grappig is dat!
Eind van de middag gaan mijn collega en ik naar het werk en ontvoeren daar onze collega waar we een etentje voor hebben georganiseerd! Word vast erg leuk!

En tjah, dan mag ik weer aan het werk..zijn mijn 2 vrije dagen alweer voorbij!
Jullie allemaal vrij weekend?! Nog leuke plannen?

xxx

@mama2be: ik moet er om 09.40 uur zijn! Lekker op tijd dus! Ben ik ook wel erg blij om...
Gister heb ik maar 1 x last gehad van bloedverlies over de hele dag...dus het is als goed is over...
Vanaf maandag ga ik dan ook beginnen met ovu-testen..beetje geluk test ik maandag direct positief, dan kan ik dit meenemen naar de gyn..

Vervelend voor je dat je nog geen zekerheid hebt wb ong en evt zwangerschap..soms kan het lang duren hoor voordat het HCG voldoende aangemaakt is om het te kunnen testen...het vrouwelijk lichaam zit wat dat betreft maar raar in elkaar! Hoop voor je dat je toch zwanger bent!

@bubbles: vervelend dat je zo last hebt van je borsten! Hopelijk is dat snel weer over en komt het niet elke maand terug!

@tessara: ja komt nu echt snel! Gelukkig wel..hopelijk heb ik snel wat meer duidelijkheid! Ga nog even alles op papier zetten (wanneer en hoe lang ik elke keer cyclus had etc) dan kan ik dat mooi meenemen!
Wanneer moet jij ong of liever gezegd een zwangeschapstest doen?

@ iedereen: Klopt dat ik het wel weer mensen heb verteld..maar gelukkig vragen die er helemaal niet naar..alleen als ik er zelf over begin..dus dat is wel prettig...
Vandaag nog lekker dagje vrij...gister uit eten geweest..haha daarna gezellig met z'n 4en yahtzee gedaan tot half 2 in de nacht! Hoe grappig is dat!
Eind van de middag gaan mijn collega en ik naar het werk en ontvoeren daar onze collega waar we een etentje voor hebben georganiseerd! Word vast erg leuk!

En tjah, dan mag ik weer aan het werk..zijn mijn 2 vrije dagen alweer voorbij!
Jullie allemaal vrij weekend?! Nog leuke plannen?

xxx

He dames,

@Angel Misschien heb je nou toch weer je gewone cyclus. Ik hoop dat je volgende week positief test. Is het voor een speciale gelegenheid dat etentje vanavond?

@Tessara Spannende dagen voor ons. Wanneer is jouw NOD? Ik denk dat mijn NOD 6 november is. We lopen dit keer wel erg gelijk. Hopelijk is het bij ons allebei raak!!!

@mama2be Hoe is het met je?

@Susie Voel je je al wat beter?

@Allemaal Net een middag vrij geweest en ik ben lekker gaan lunchen met een vriendin. Een goed begin van het weekend. Dit weekend doen we rustig aan, ik heb as donderdag tentamen, dus ik moet nog even in de boeken duiken. Het is echt een saai vak en ik kan mijn gedachten er niet meer bij houden, omdat aankomende week mijn NOD is.
Wat gaan jullie doen?

kus

Hey meiden,

Ben vanmorgen ongesteld geworden op dag 40...pfffff het heeft even geduurd maar dan eindelijk wat duidelijkheid.
Aan de ene kant had ik er al rekening mee gehouden dat ik mijn ei gemist had, en nu dus op weg naar de volgende ronde dan maar... :(

@ Angel: Fijn dat je mooi optijd an de beurt bent, dan hoef je niet zolang te wachten.
Leuk zeg zo'n gezellige avond..en dan met Yathzee...lekker ontspannen... :D
Heel veel plezier vanavond met je collega's

@ Bubbels: Heel veel succes met je tentamen dan donderdag, waar is het voor?
Spannende week voor jou zeg....!!! Zal hard voor je duimen.

@ Tessera: Hoe gaat het met jou? En met je vriend, is hij nog zo ziek? Of knapt hij wat op?

@ Allemaal: vanavond lekker een avondje bankhangen en het weekend lekker rustig.
Mijn broer is bezig met een verbouwing en daar gaan we even helpen, en even de gedachten verzetten.

Ik hoop dat we allemaal voor het einde van het jaar zwanger zijn, dan gaan we met ons gezellige clubje zwanger 2010 in....lijkt me super..!!!
Vind het wel fijn dat we hier onze ideeen kunnen delen.

Fijn weekend girsl...en tot snel.
X

Hallo,

Vrijdag is mijn NOD. Dus nog een paar dagen afwachten. Maar ik denk dat ik mijn ei gemist heb...
Hopen dat het zaad lang heeft blijven leven, alleen daarmee heb ik nog kans...
Ik weet niet wat er met mijn man is, hij is niet lekker, slaapt veel en geen zin in klussen...
Als ik er over begin dan probeert hij het wel alleen dan werkt zijn lichaam niet mee, dus niet handig.
Hoop dat het zo weer over is. Hij weet ook niet waar het aan ligt.
Ben nu aan het proberen om zo weinig mogelijk te drinken. Was altijd best wel een gezelligheidsdrinker maar een vriendin kwam met hele gruwelijke verhalen over wat alcohol met een baby in de eerste weken kan doen (ze is kinderarts), dus ik probeer zo weinig mogelijk op feestjes en borrels te nemen nu.

@ Mama2be. Jammer dat het deze maand niet gelukt is. Hopelijk volgende maand! Pas je het schema even aan?
@ Bubbles, succes deze week, met je tentamens en het wachten...
@ Angel, Nog een paar uur, spannend hoor! Hopelijk testje positief, dat is dan fijn om mee te kunnen nemen naar de gyn.
Ben blij dat het bloedverlies gestopt is!
@ Susie, hoe is het met jou?

Groetjes!

He Dames,

Er ging net iets niet goed met het versturen, dus poging 2.

@Tessara Ik heb as vrijdag ook mijn NOD. Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan, maar deze was negatief. Het zal nog wel te vroeg zijn, maar ik was gewoon nieuwschierig!!! Ik voel me nog niet anders dan anders, en jij?
Misschien leeft het zaad wat langer en heb je toch je ei niet gemist. Ik zal voor je duimen! Heeft je vriend geen aankomende griep, er zijn veel mensen ziek op dit moment?
Wat goed van je om minder te gaan drinken!!

@Mama2be Gelukkig ben je toch ongesteld geworden, nou weet je weer waar je aan toe bent. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Het tentamen gaat over kwaliteit in het bedrijf. Dit is voor mijn studie levensmiddelentechnologie in de avonduren. Ik moet zeggen dat ik nog geen motivatie heb voor dit schooljaar. Ik zit te veel met het zwanger worden in mijn hoofd.

groetjes

Terug
Bovenaan