A
Anoniem
Guest
@mama2be: Mijn vriend heeft geen tatoeages...hij vind het wel mooi maar durft niet haha...ik heb 4 kleine bloemetjes op mijn voet laten zetten en hij heeft er wat kriebeltjes om heen bedacht. Erg sierlijk is het geworden! Erg blij mee!
Succes met klussen in ieder geval, weet je al ongeveer wanneer je eisprong moet zijn?!
@tessara: jammer van je humeur..hopelijk hou je daar niet al te veel last van!
@bubbles
ke jij dus ook geen griepspuit gehad..ja op mijn werk mag je hem wel nemen...zelf ben ik ook verhoogd risico..heb licht astma (heb niet last van benauwdheid maar moet eigenlijks altijd hoesten). maar goed, mijn clienten en collega's nemen allemaal wel de prik...en ik heb nu de griep.dus ga er dan wel beetje vanuit dat ik het dan gehad heb...
Fijn dat je gerustgesteld bent door de vk..fijn dat je er altijd terecht kunt! denk dat het ook wel fijn voor je is om te horen dat het vaker voor komt dat vrouwen zich daar druk om kunnen maken!Ben je dus echt niet enige!
@allemaal: ben nog steeds niet fit...wel beter als gister..lig veel te slapen en te hoesten...blijf tot woensdag thuis en zou dan weer bellen met mijn werk of ik donderdag en vrijdag nog ga werken! Maar even zien..eerst maar goed uitzieken!
Fijne avond!xx
Succes met klussen in ieder geval, weet je al ongeveer wanneer je eisprong moet zijn?!
@tessara: jammer van je humeur..hopelijk hou je daar niet al te veel last van!
@bubbles
Fijn dat je gerustgesteld bent door de vk..fijn dat je er altijd terecht kunt! denk dat het ook wel fijn voor je is om te horen dat het vaker voor komt dat vrouwen zich daar druk om kunnen maken!Ben je dus echt niet enige!
@allemaal: ben nog steeds niet fit...wel beter als gister..lig veel te slapen en te hoesten...blijf tot woensdag thuis en zou dan weer bellen met mijn werk of ik donderdag en vrijdag nog ga werken! Maar even zien..eerst maar goed uitzieken!
Fijne avond!xx