sinds mei bezig deel 4

@mama2be: Mijn vriend heeft geen tatoeages...hij vind het wel mooi maar durft niet haha...ik heb 4 kleine bloemetjes op mijn voet laten zetten en hij heeft er wat kriebeltjes om heen bedacht. Erg sierlijk is het geworden! Erg blij mee!
Succes met klussen in ieder geval, weet je al ongeveer wanneer je eisprong moet zijn?!

@tessara: jammer van je humeur..hopelijk hou je daar niet al te veel last van!

@bubbles:eek:ke jij dus ook geen griepspuit gehad..ja op mijn werk mag je hem wel nemen...zelf ben ik ook verhoogd risico..heb licht astma (heb niet last van benauwdheid maar moet eigenlijks altijd hoesten). maar goed, mijn clienten en collega's nemen allemaal wel de prik...en ik heb nu de griep.dus ga er dan wel beetje vanuit dat ik het dan gehad heb...
Fijn dat je gerustgesteld bent door de vk..fijn dat je er altijd terecht kunt! denk dat het ook wel fijn voor je is om te horen dat het vaker voor komt dat vrouwen zich daar druk om kunnen maken!Ben je dus echt niet enige!

@allemaal: ben nog steeds niet fit...wel beter als gister..lig veel te slapen en te hoesten...blijf tot woensdag thuis en zou dan weer bellen met mijn werk of ik donderdag en vrijdag nog ga werken! Maar even zien..eerst maar goed uitzieken!

Fijne avond!xx

Sorry die forum deed WEER EENS niet zijn ding....
laatste tijd steeds meer last van...jullie ook al?!
xx

He meiden,

Alles hier weer normaal hoor. Mijn ongedurigheid is over en mijn humeur staat weer op vrolijk. Zal wel stress zijn, te druk op mijn werk. Veel zieken en ik ben alles aan het afronden voor mijn vertrek. Gisteren weer geklust, vrijdag ook, hoop dat het deze keer minimaal om de dag lukt. We doen ons best!
Komend weekend, of iets daarna is het weer tijd voor mijn ei. Ja ik weet het, ik zit nog maar in ronde 7, is wel een goed getal (Bubbles en Susie toch ook in deze ronde?)

@ Angel, voel je je al weer wat beter? Hoe gaat het met bloedverlies? Is het nu al wat rustiger?
@ Bubbles, hoe gaat het? Al wat zwangerschapskwaaltjes (behalve de angst)? Wel fijn dat de verloskundige je iets gerust kon stellen. Waarschijnlijk is de angst wel weg na de eerste echo, hopelijk eerder!
@ Mama2be, succes! Heb je al een ei gehad?

Groetjes!

@tessara: nou laten we hopen dat ronde 7 een geluksronde word voor jou! Succes met klussen in ieder geval..als je beetje om de dag klust moet het goed komen toch!

Sinds gister is mijn bloedverlies zo goed als weer over..ben dus weer 2 week ongesteld geweest..nog steeds 10x niks dus! nou ja, was wel te verwachten natuurlijk! Hoop hoor ik in dec dan weer meer van de gynacoloog!
Ik ben nog steeds niet beter..ga morgen naar de dokter..hopelijk krijg ik kuurtje voor mijn longen! Vervelende is dat, als ik stil zit en niet teveel praat me aardig fit voel...en dan zie ik bijv dat de badkamer wel even schoongemaakt mag worden (ik ben nogal perfectionist daarin haha) maar als ik dan opsta ben ik weer benauwd! Dus tjah, dan maar weer op de bank...moet om kwart over 8 naar dokter....mooi op tijd, des te eerder ik weer normaal kan ademhalen! Wel fijn is dat ik nu als sinds zondag geen sigaret meer heb gerookt! En ook totaal geen zin in! Dus mijn lesje is nu ook wel geleerd!!

Meiden tot snel!xx

Hoi Dames,

@ Angel: wat leuk 4 bloempjes op je voet.
Staan ze ook op hyves, kan ik daar mooi een x spieken.... :D
Ben wel benieuwd naar je tatoe.
Grappig dat je vriend er dan niet wat heeft.
Ik heb nog geen idee wanneer mijn eisprong moet zijn, vandaag nog geen positive ovu test, dus wacht rustig af.
Vorige x had ik een cyclus van 40 dagen, dus duurt misschien nu wat langer.

Wel rot zeg dat je je nog zo naar voelt, goed dat je morgen gelijk naar de dokter gaat, daar kan je niet te lang mee blijven door lopen. Heb je verder nog wat aan medicatie ofzo voor je astma? Of van die inhalers?
Hoop dat je snel weer opknapt !!!
En dat bloedverlies blijft (sorry voor het taalgebruik) gewoon klote !! Het schiet nu mooi op naar dec.
En goed zeg dat je nu mindert met het roken...is alleen maar een bijkomend voordeel....!!!!

@ Tessera: Fijn dat je humeur weer beter is....het weer buiten met die storm werkt dan ook al vaak niet mee aan het humeur.
Hopelijk is het voor jullie ook raak deze ronde.
Hoe gaat het verder met je vriend?
En met klussen om de dag moet het goed komen...dan ben je voor het eind van het jaar vast zwanger !!!

@ Bubbels: Hoe voel je je? Ben je nu wat geruster met het idee dat je zwanger bent, en kun je het miskraam gevoel een beetje los laten?

@ Allemaal: Hier gaat het verder ok, geen nieuws....we wachten af....
Tot snel, iedereen een fijne avond.

X

@mama2be: zodra ik me weer wat beter voel zal ik even foto maken van mijn tatoeage en die op hyves zetten haha...
Ja ik gebruik normaal altijd een inhaler...2x daags en verder niet...heb het normaal ook nooit benauwd hoor...ik heb alleen dat ik altijd wel moet hoesten...alleen nu ik griepje heb gehad heb ik het wel heeeel extreem...moet morgenvroeg om 8uur naar dokter...hoop dat ik gelijk er iets voor krijg..des te eerder voel ik me weer beter!
Inderdaad wel goede reden om nu echt eens te stoppen met roken! Heb nu niet eens zin in een sigaret..zou ook niet kloppen natuurlijk als ik dat wel zou hebben he!
En nog 2 week en dan is het al dec! Gaat idd snel!

Hoe sta jij eronder? Voor de nieuwe kansen om zwanger te worden!? Vrolijk of ben je er ook wel wat 'flauw' van om het zo maar te zeggen?!

@bubbles: nog even he en dan is het al dec! Beide een spannende dag voor ons! Hoop dat ik dan te horen krijg dat er niet teveel aan de hand is en ik met medicatie een kindje kan krijgen en dat er met jouw kleine ook niks aan de hand is!!

Iedereen fijne avond!
ohja mama2be: jij kijkt ook grey's anatomy toch!? Ik volgde het eerder altijd, nu sinds gister ook weer eens kunnen kijken (voordeel van ziek zijn!) maar jeetje wat spannend! Ik ga het nu weer volgen!!
Hahah wou ik ff vertellen!xxx

Goedemorgen allemaal,

@ Allemaal: vamorgen een positieve ovu test...en gister avond lekker geklust, en vanavond dus weer..!!! Het streepje was nog donkerder dan het controle streepje....

@ Angel: Hoe ging het bij de dokter? Heb je een kuurtje gekregen?
En niet te snel weer beginnen op het werk hoor, je kunt beter even goed uitzieken dan te snel weer beginnen. En is ook wel eens lekker toch een weekje uitzieken... :D

Ik sta er op zich vrolijk onder, elke maand is toch weer afwachten, en soms heb ik wel een moment dat ik er wel flauw van word, maar dan denk ik hoe drukker ik me er om maak, hoe hoger de druk word en dat wil ik niet.
Ik wil gewoon voor zover mogelijk "lekker ontspannen" zwanger worden.
En oh ja, ik ben echt verslaafd aan Grey's anatomy...volg elke aflevering en hou het dan soms echt niet droog.
Heb seizoen 1,2, en 3 al op dvd.
Dus ja dat is echt mijn verslaving, maar is ook supermooie serie... :D

Nou ik ga mijn kleine neefje in bed leggen, tot snel...x

@mama2be: fijn voor je dat je positieve test hebt! Leuk vooruitzicht voor vanavond;)
Ik heb inderdaad kuur gekregen..Prednisolon...moet ik hele week slikken en dan moet ik weer komen!
Hopelijk is het snel weer over..ben al de hele week thuis en gaat me toch al wel vervelen..heb geen zin om NOG een week thuis te zitten haha..ik kan namelijk erg moeilijk stil zitten!!

xx

Terug
Bovenaan