sinds mei bezig deel 4

@ allemaal: Ben zaterdag ongesteld geworden! Ga vanavond starten met de clomid...vandaag is mijn derde dag...moet de clomid slikken tot vrijdag...dan moet ik 16 dec heen voor inwendige echo....
dan kan de gynacoloog zien of er een eisprong is....is het nog niet voldoende gegroeid moet ik over paar dagen weer heen en dan weer opnieuw kijken...hij gaat sowieso 3 echo's doen om te kijken hoe het groeit...dan komt mijn eisprong..
Mijn vriend en ik hebben het uitgerekent en ik zou dus voor de kerst een eisprong moet hebben...dan betekent het dus dat ik in de eerste week van januari een test kan doen...maar denk dat ik sowieso na eisprong terug moet komen bij de gyn! Dus het kan maar zo dat ik dit jaar nog ga weten of ik zwanger ben! Spannend toch!

@ mama2be: wat jammer dat je ongesteld bent geworden! Je hebt zeker gelijk, geduld moet je echt wel hebben hierbij! Pff...we worden daarmee wel op de proef gesteld!

@bubbles: hoe was je weekend berlijn!? Leuk gehad?! Hoe is het verder met je?! trekt de misselijkheid wat weg!?

@tessara: Vandaag met je niewe baan begonnen!? Hoe is het gegaan!? en alweer een test gedaan of ongesteld geworden?

vandaag en morgen ben ik lekker dagje vrij! Mijn weekend is nu begonnen! Mijn vriend ook dus dat is wel fijn!

Tot snel!xx

@ Allemaal, ben vanochtend ongesteld geworden, dus deze keer weer niet gelukt.
Vandaag was erg leuk! Ben blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Was super.
@ Angel, fijn! Het kan nu echt beginnen! Spannend hoor! Hoop dat het snel raak is! Ben stiekem wat jaloers op jou, stom he! Wou dat ik ook wat kon doen om het te versnellen. Hoop niet dat je dit verkeerd opvat, ben erg blij voor je, maar ik kan niet zo goed tegen dat ik alleen maar kan wachten en er geen invloed op heb...vandaar dat ik nu wat jaloers op je wordt...weet ook wel dat je liever dit niet had gehad....
Ik zou zou graag invloed willen hebben op de hele situatie....of dat iemand iets deed waardoor de kansen worden vergroot...
@ Mama2be, we zitten dus weer in hetzelfde schuitje. Moeilijk he?! Ben te druk geweest om er vandaag mee bezig te zijn gelukkig. Geduld opbrengen is erg moeilijk hè! Hoop dat wij ook snel een keer hiermee geluk hebben! Bah! Het duurt allemaal zo lang....
@ Bubbles, hoe was je weekend en hoe gaat het nu?

Groetjes!

@tessara: meid, ik snap het wel hoor...voor jou is het gewoon wachten tot de natuur zijn werk doet...en ik word een handje geholpen! MAAR ik weet natuurlijk niet of het wel gaat helpen! Voor het zelfde geld slaat het niet aan..ik begin met 50 mg en dan kan ik evt de volgende maand nog 2x 50 mg krijgen....dus dan ben ik oook weer 2 maand verder...slaat dat nog niet aan kan ik ook 3x 50 mg krijgen...dus ja...en mocht dat zelfs niet aan slaan dan ga ik over op een andere behandeling!
Dus dan moet ik ook langer wachten...maar snap je gevoel hoor...he tklinkt ook stom maar ik ga er bijna al vanuit dat ik nu heel snel zwanger ga worden! Om net wat jij al zegt ik word geholpen...en dan verwacht ik gewoon dat het dan ook moet helpen....terwijl die garantie er niet is....en dan kan de teleurstelling heel groot worden als het de eerst keer niet direct aan slaat!

Je hebt een gewone cyclus he?! Heb je er al eens over na gedacht dan om naar de dokter te gaan omdat het lang duurt?!

Vanavond mijn eerste tablet ingenomen....tot nu toe merk ik nog geen bijwerkingen (ik kan opvliegers krijgen! en last van emoties etc!)

Nou ik ga even weer verder met grey's anatomy kijken (lang leve die lange reclames haha)!
xxx

Gatsie! ik kijk grey's anatomy....tijdens een keizersnee is het kindje van de arm half ingesneden toen ze de buik van de moeder gingen open snijden....is natuurlijk tv serie maar je denkt wel gelijk even van jeetje het zou je maar gebeuren!!

nou dat wou ik eigenlijks even kwijt haha

He Dames,

@Tessara en Mama2be Balen dat jullie ongi zijn geworden. Ik hoop echt dat het niet te lang gaat duren, ik kan me voorstellen dat het vervelend wordt. Maar een schrale troost, jullie zitten nog steeds bij het gemiddelde aantal maanden om zwanger te worden.

@Angel Ik hoop dat die clomid werkt en je heel snel zwanger bent, dat zou natuurlijk super zijn.

@allemaal Berlijn was leuk, maar te vermoeiend. Ik lag om 19:00 uur al op bed, dat is natuurlijk balen als je een weekend weg bent. De misselijkheid is niet de hele dag aanwezig, maar komt met vlagen, dus dat is beter. Maar het voelt gewoon alsof ik mezelf niet ben en daar moet ik mij bij neer gaan leggen. Na een uur opruimen ben ik al doodop. Na een dag werken ben ik ook kapot. Ik klaag misschien een beetje, maar er dit zijn gewoon ellendige weken. Donderdag heb ik de echo, dan hoop ik dat het allemaal goed is en ik het vrijdag aan mijn collega's kan vertellen.

groetjes Bubbles

@Bubbles: Fijn dat Berlijn leuk was! Logisch van de vermoeidheid..de zwangerschapskwaaltjes horen er nu eenmaal bij! Collega van mij die nu met verlof is vertelde toen in het begin van haar zwangerschap ook dat ze gek werd van de misselijkheid en moeheid! Dat ze erg weinig kon genieten van de zwangerschap! Nu zit ze bijna op het eind en klaagt ze weer over alle kwaaltjes! De eerste 3 en de laatste 3 maand moeten het vervelends zijn! de 3 maand er tussen moet je echt van kunnen genieten! (dat heb ik ook maar van horen zeggen!)

@Tessara en Mama2be: Hoe is het met jullie?! Snap erg goed dat de teleurstelling groot is! Ik heb de angst nu ook..ga nu met iets "nieuws" starten..maar wat als ik eind dit jaar, begin januari weer gewoon ongesteld word! Duurt zo lang allemaal!!

@allemaal: Vandaag beetje aan het rondneuzen op de forum..veel aan het lezen geweest over Clomid..
Je hoort echt zoveel verschillende verhalen! Heb nu spijt dat ik het gelezen heb! Je leest meiden die zwanger worden van zelfs al 50 mg, maar ook meiden die zwanger worden en dan een miskraam krijgen! En heb gelezen dat er al meiden zijn die nu bezig zijn met 150 mg en het dus nog steeds niet lukt (en dan zijn ze al 6 maand bezig)

Pff wel moeilijjk hoor...ben echt zo benieuwd hoe mijn lichaam er op gaat reageren! Je denkt gewoon dat het wel zou gaan lukken..want tjah, je krijgt toch medicijnen! een paracetamol helpt ook bij hoofdpijn...dus dan moet dit toch ook wel helpen!?!
houd wel in mijn achterhoofd dat de gyn eerst wou starten met 100 mg maar omdat mijn cyclus toch dicht op elkaar zat (2 week ong, 2 week niet, 2 week ong) hij 50 mg toch beter vond!
Nou goed, ik hoop dat het snel de 16e is..heb begrepen dat ik (wat ik gelezen heb) dan om de dag terug moet komen (gyn had mij alleen verteld dat hi jmeerdere echos wou doen) dus dan de 16e, 18e en 20e...dan moet hij dus kunnen zien of het ook groeit...de meeste meiden hebben 2 week na het slikken van clomid een eisprong...dus zou die van mij in de week voor kerst zijn..spannend!

Nou sorry dat ik zo aan het zeuren ben maar moest echt even mijn verhaal kwijt!!

Oh ja haha mijn vriend doet jullie ook allemaal de groetjes :) haha de schat!

xxx

Hoi hoi,

@ Bubbels: Hoop voor je dat je snel wat lekkerder voelt, maar net wat Angel zegt, er komen nog 3 mooie maanden aan...die er tussen in.
En fijn dat Berlijn mooi was, maar wel jammer dat je er dan zo weinig van meekrijgt.
En anders doe je het volgend jaar zo een x over... :D
Succes met de echo morgen, spannend hoor!!

@ Angel: Ik denk dat je gewoon er "blind"in moet gaan met het gebruik van Clomid. Er staan vaak alleen maar verhalen op internet die negatief zijn. Positieve verhalen lees je weinig, omdat die mensen wel wat anders aan hun hoofd hebben dan hun verhaal te doen.
Dus houd moed meid, het zal best goed komen.
Je bent volgens mij goed gezond, en met een beetje goede moed komen jullie er wel.
Misschien al wel met oud en nieuw, een mooier begin van het haar kun je je dan toch niet wensen.
En net wat je zegt...het duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurt allemaal zo lang....pfffffffff

En grey's anantomy was echt spannend he...is echt een top serie. Maandag avond is echt mijn kijk uurtje.. :D

@ Tessera: Balen dat je ook ongi bent geworden, maar wij gaan dan op naar de volgende ronde maar!!
En onze tijd komt nog wel :D

@ Susie: Hoe gaat het met jou?heb je al een echo gehad?En weten al meer mensen het?

Liefs xx

Ha meiden!

Het is alweer veel te lang geleden dat ik heb gereageerd. Helaas ik blijf vreselijk misselijk en moe. Iedereen zegt dat de middelste 3 maanden de mooiste zijn maar ik ben nu 14 weken zwanger en nog steeds hondsberoerd. Ik weet dat jullie met me zouden willen ruilen maar als je voor de 6e keer op 1 dag boven de wc hangt word je echt niet blij! Gelukkig is met het kindje alles prima, alle echo's en de nekplooimeting (combinatietest) zijn perfect! Dat is wel echt een geruststelling hoor en het is zo gaaf om te zien. De laatste keer ging hij zich afzetten en zag je hem echt door het vruchtwater zweven en duimen haha! Ik zeg hij maar we hebben natuurlijk nog geen idee, we zitten erg te twijfelen of we het wel of niet willen weten, wat zouden jullie doen? Inmiddels weet iedereen het, ze waren allemaal super blij verrast! Hoe is het met jou Bubbels ook nog steeds zo misselijk, 1 voordeel er is onderzoek gedaan naar misselijkheid bij zwangere vrouwen en in 70% van de gevallen kregen misselijke vrouwen een intelligent kind! Ach je moet maar afwachten wat ervan waar is maar wel grappig om te weten toch?

@ rest: meiden wat vreselijk dat het bij jullie maar niet opschiet... blijf hoop houden. Mijn zusje is inmiddels 17 maanden bezig en ze zou vandaag ongesteld moeten worden maar dr temperatuur is nog steeds hoog en ze voelt zich toch wel anders. Dus ik hoop voor haar en voor jullie dat het toch echt een keer raak is nu!

Dikke x en hopelijk tot snel susie

Terug
Bovenaan