Hallo dames,
@Mama2be Nog proficiat met je verjaardag!! Je hebt een leuke dag gehad zie ik. Wat voor cadeau's heb je gekregen? Spannend hoor volgende week mag je testen!! Ik zal voor je duimen.
Ik heb nog geen echo gehad, daar moeten we nog even op wachten.
@Tessara Voor jou ook een spannende week. Hopelijk heb je een leuk sinterklaas cadeautje!!!
@Angel Succes bij de gyn. Ik hoop voor je dat ze met goed nieuws komt, maar daar moet je van uit gaan!!!
@Allemaal Nou, deze week viel behoorlijk tegen. Ik ben constant misselijk geweest en lig al om 20:00 uur op bed. Als je je de hele dag misselijk voelt, dan is het moeilijk om het te verbergen voor je collega's (zeker als je de hele dag bleek ziet 🙁 ). Elke keer maar een smoesje, misschien een griepje onder de leden of slecht geslapen. Vandaag heb ik al 2 broodjes gegeten, dus het gaat vandaag goed. Ik moet wel rustig aan doen en eerst eten voor ik onder de douche ga. Ik hoop dat ik de vk dinsdag kan overtuigen om eerder een echo te krijgen. Ik laat het jullie weten.
Heel veel succes allemaal deze week!!!! Ik hoop dat de laatste maand van het jaar allemaal positief nieuws brengt!!!
groetjes