sinds mei bezig deel 4

Angel, leuk dat je me hebt toegevoegd trouwens!
Hoop dat de gyn ook wat aan het bloedverlies kan doen, hopelijk door de hormoonpillen!

@tessara: ik mag volgende week dinsdag naar de gyn! Bloedverlies is nu al dik een week over, ga er vanuit dat ik het volgende week ofzo weer ongesteld ga worden...
Ik ben maandag en dinsdag weer aan het werk geweest..vandaag laatste kuur en moet vrijdag weer naar de arts zodat hij naar mijn longen kan luisteren!
Ik had op de andere forum inderdaad een pagina geopend, maar krijg weinig reacties..heb zelf nog even gekeken bij mensen die met clomid zijn gestart ( ik denk dat ik dit ook ga krijgen...) en hoor veel positieve reacties! Iedereen was binnen 2 maand zwanger die verder geen kwaaltjes hadden!

Spannend dat je 5 dec mag testen! zou leuk sinterklaas cadeautje zijn als je zwanger bent! Ga voor je duimen meid!

@iedereen: vandaag lekker dagje vrij, ga vanmiddag even lekker winkelen en naar de kapper..heerlijk, even lekker in mn eentje mijn ding doen :)
xx

@ Angel,

Wel heel fijn om te lezen dat het bij die anderen zo snel gaat. Misschien lukt het dan jou ook voor het einde van dit jaar! Hoop dat het ook bij jou snel lukt en dat het op deze manier kan.

Hey Forum vriendinnetje ;D

@ Angel: Ja, het word nu spannend voor je, voor volgende week dinsdag. Hopen dat je idd ook die medicatie krijgt en dat het dan ook bij jou aanslaat.
Was het lekker een dagje voor jezelf ? Is ook weleens lekker hoor!!

@ Tessera: Fijn dat je je weer lekker voelt,wel ge dat het van de anti conceptie kan komen, als afick verschijnsel....maar gelukkig gaat het weer beter met je humeur..!!
Hoop voor je dat je volgende week positief mag testen...zou een mooi sint cadeau zijn.
Ik ben trouwens een dag voor jou dan...ik mag op de 4e testen.!!!
Spannende week voor ons!!!

@ Bubbels: 7weken alweer, dat gaat snel zeg. Kun je nu al een beetje genieten van het idee dat je zwanger bent.
Wanneer heb je de 2e echo nu?
Verder nog niet veel kwaaltjes?

@ Allemaal: vandaag even lekker een beetje in het huishouden bezig geweest.
Morgen ben ik jarig en dan krijgen we nog wel visite...dus de kamer moest nog wel even schoon gemaakt worden.. :D
Nu even lekker met mijn lief tv kijken...
Iedereen een fijne avond.
Tot snel..xxx

@ mama2be: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!
al leuke dag achter de rug?! En nog leuke avond voor de boeg?!

@ iedereen: Nog nieuwtjes?! Volgens mij is het aardig rustig he...volgende week is het voor ons allemaal een spannende week! Van bezoekjes naar de gyn tot zwangerschapstesten!
Nog leuke plannen voor het weekend!?
Ik moet werken, dus weinig spannends ;)

Groetjes en tot snel!

Hallo meiden,

@ Mama2be, van harte gefeliciteerd!

@ iedereen, aan deze kant niets nieuws. Afwachten tot volgend weekend. Dit weekend veel bezoekjes en visite, dus weer lekker druk!

Groetjes

Hey,

@ Allemaal: Bedankt voor jullie felicitatie, het was een erg leuke dag. Goed verwend met cadeau, dus dat was leuk.
Alleen vriend lief lag met buik griep in bed... :(
Dus dat was iets minder.

Het is idd een spannende week volgende week voor ons allemaal net wat Angel zegt.
Hier nog geen klachten over wat dan ook.
Wel een x een steekje hier en daar, maar dat zegt niets...kan ook de menstruatie steekjes zijn....

Afwachten weer....

@ Angel: Werk ze...

Tot snel, x

Hallo dames,

@Mama2be Nog proficiat met je verjaardag!! Je hebt een leuke dag gehad zie ik. Wat voor cadeau's heb je gekregen? Spannend hoor volgende week mag je testen!! Ik zal voor je duimen.
Ik heb nog geen echo gehad, daar moeten we nog even op wachten.

@Tessara Voor jou ook een spannende week. Hopelijk heb je een leuk sinterklaas cadeautje!!!

@Angel Succes bij de gyn. Ik hoop voor je dat ze met goed nieuws komt, maar daar moet je van uit gaan!!!

@Allemaal Nou, deze week viel behoorlijk tegen. Ik ben constant misselijk geweest en lig al om 20:00 uur op bed. Als je je de hele dag misselijk voelt, dan is het moeilijk om het te verbergen voor je collega's (zeker als je de hele dag bleek ziet :( ). Elke keer maar een smoesje, misschien een griepje onder de leden of slecht geslapen. Vandaag heb ik al 2 broodjes gegeten, dus het gaat vandaag goed. Ik moet wel rustig aan doen en eerst eten voor ik onder de douche ga. Ik hoop dat ik de vk dinsdag kan overtuigen om eerder een echo te krijgen. Ik laat het jullie weten.
Heel veel succes allemaal deze week!!!! Ik hoop dat de laatste maand van het jaar allemaal positief nieuws brengt!!!

groetjes

Terug
Bovenaan