sinds mei bezig deel 4

@bubbles: vervelend dat je constant zo misselijk bent! Hopelijk trekt dat toch echt snel weg!
Morgen is onze dag he! (haha klinkt wel wat raar, maar ja het is wel zo!)
Hoe kijk je er tegen aan?! spannend of juist veel zin in!?

@allemaal: morgen is het zover, dan krijg ik te horen wat er uit mijn bloeduitslag is gekomen en wat voor behandeling ik ga krijgen! Vind het wel erg spannend hoor...toevallig vandaag te horen gekregen dat een bekende van me zwanger is...pff dat vond ik echt even niet leuk om te horen...wel voor haar natuurlijk maar voor mezelf heb ik echt zoiets van IK WIL OOK!!
Nou ja we zullen morgen zien!

@mama2be: hoe is het met je vriend, alweer wat beter?! Last van de mex.griep?!

@tessara: eind deze week testen he! voel je al wat?!

xxx

@bubbles: vervelend dat je constant zo misselijk bent! Hopelijk trekt dat toch echt snel weg!
Morgen is onze dag he! (haha klinkt wel wat raar, maar ja het is wel zo!)
Hoe kijk je er tegen aan?! spannend of juist veel zin in!?

@allemaal: morgen is het zover, dan krijg ik te horen wat er uit mijn bloeduitslag is gekomen en wat voor behandeling ik ga krijgen! Vind het wel erg spannend hoor...toevallig vandaag te horen gekregen dat een bekende van me zwanger is...pff dat vond ik echt even niet leuk om te horen...wel voor haar natuurlijk maar voor mezelf heb ik echt zoiets van IK WIL OOK!!
Nou ja we zullen morgen zien!

@mama2be: hoe is het met je vriend, alweer wat beter?! Last van de mex.griep?!

@tessara: eind deze week testen he! voel je al wat?!

xxx

@ Angel: Heel veel succes vandaag bij de gyn, hopelijk gaat het vlot en komt er iets uit waar julie wat mee kunnen...en dat jullie dan gauw zwanger zijn...!!

Oh ja, kan me indenken dat het erg irritant en frustrerend is dat je dan ook nog hoort dat er iemand zwanger is....heb ik ook hoor, dan denk je bij jezelf, waarom wij niet...grgrgrgrgrgrgrgr

@ Bubbels: Jij ook succes bij de vk, hopelijk mag je een vroege echo...
Hopelijk zakt de misselijkheid gauw af, maar wel een duidelijk teken dat je zwanger bent..!!!

@ Tessera: Hoe gaat het met jou dan?

@ Susie: Hoe gaat het met jou? Nog zo misselijk?
@ Allemaal: Vandaag lekker dagje vrij, en vriendlief is nog lekker bij huis. Hij is weer aan het opknappen....
Bij ons is het nog afwachten, nog geen gevoel van zwanger/ongi. En we hebben besloten om te wachten tot mijn NOD vrijdag,en dan pas testen.
Om zo elke x die teleurstelling te voorkomen.

Iedereen een fijne dag en tot snel. x

@ Angel: Heel veel succes vandaag bij de gyn, hopelijk gaat het vlot en komt er iets uit waar julie wat mee kunnen...en dat jullie dan gauw zwanger zijn...!!

Oh ja, kan me indenken dat het erg irritant en frustrerend is dat je dan ook nog hoort dat er iemand zwanger is....heb ik ook hoor, dan denk je bij jezelf, waarom wij niet...grgrgrgrgrgrgrgr

@ Bubbels: Jij ook succes bij de vk, hopelijk mag je een vroege echo...
Hopelijk zakt de misselijkheid gauw af, maar wel een duidelijk teken dat je zwanger bent..!!!

@ Tessera: Hoe gaat het met jou dan?

@ Susie: Hoe gaat het met jou? Nog zo misselijk?
@ Allemaal: Vandaag lekker dagje vrij, en vriendlief is nog lekker bij huis. Hij is weer aan het opknappen....
Bij ons is het nog afwachten, nog geen gevoel van zwanger/ongi. En we hebben besloten om te wachten tot mijn NOD vrijdag,en dan pas testen.
Om zo elke x die teleurstelling te voorkomen.

Iedereen een fijne dag en tot snel. x

@bubbles: Hoe is het gegaan bij de vk? ben erg benieuwd wat ze allemaal besproken hebben etc!

@mama2be: ja is soms erg frustrerend hoor...word er gewoon gek van hahhaa..maar goed, kan het nu wel iets meer laten rusten...onze tijd komt wel!

@allemaal: vandaag naar de gyn geweest! uit mijn bloeduitslag blijkt dat mijn klokje niet tikt zoals die hoort te tikken haha...en zoals ik al had verwacht is er Clomid voor geschreven!!!!!!
Ik moet zodra ik ongesteld word, op dag 3 tot dag 7 van mijn cyclus elke dag 1 tabled Clomid inslikken. dan moet ik op de 12e dag na de eerste dag van mijn ong weer naar de gyn voor een inwendige echo om te kijken of er wat veranderd in mijn eisprong! En die echo moet daarna nog 2 keer...in totaal 3x...blijkt het niet goed genoeg te veranderen dan word de dosis verhoogd!
En dan maar afwachten of ik dan een eisprong ga krijgen en er zwanger van ga worden!
Wie weet..over 2 maand al ;)

Nou dames ik ga richting mijn werk, fijne middag/avond!xx

Hallo,

@Angel Nou dat is toch zeker wel positief nieuws. Ik hoop dat Clomid helpt en dat je heel snel zwanger bent. Ik denk dat iedereen die zwanger wil worden het lastig vind als anderen vertellen dat ze zwanger zijn, maar ik kan je vertellen dat je dat zo weer vergeten bent als je zelf zwanger bent.
Bij de vk is niet zo veel besproken, gewoon wat standaard gegevens en een korte uitleg, we hebben veel leesmateriaal mee gekregen.

@Mama2be @Tessara Spannende dagen voor jullie. Ik zal extra voor jullie duimen!!!

@Allemaal Ik heb volgende week donderdag mijn echo. Wij gaan een combinatietest doen, dus dan mag ik 2 weken er na weer een keer. De misselijkheid is nou met ups en downs, maar ik kan nog niet veel eten. Morgen gaan we een weekend naar Berlijn, dit had ik als verrassing voor mijn vriend geboekt (toen ik nog niet zwanger was) omdat we 10 jaar bij elkaar zijn. Ik hoop dat ik me goed blijf voelen, maar daar probeer ik vanuit te gaan. Ik ben benieuwd of ik goed nieuws zie op dit forum als ik terug kom.

groetjes

Hey meiden,

@ Angel: Dat is dus een beetje positief nieuws...als de Clomid dan aanslaat, kun je binnen 2 maand zwanger zijn. Zou toch super zijn.
Heb je er ook nog bijverschijnselen van,van de Clomid?
En hoe voel je je verder?

@ Bubbels: Veel plezier in Berlijn,lekker van genieten.
En volgende week al een echo,goed zeg. Lekker snel!!!

@ Tessera: weet jij al wat meer?

@ Allemaal: Ik ben gisteren ongi geworden,dus op naar de volgende ronde.
Wel vreselijk balen,je moet er wel geduld bij hebben zeg !!!

Fijn weekend allemaal,tot snel

Hallo meiden,

@ Angel, fijn zeg dat je die pillen hebt gekregen! Hopelijk is het snel raak! Super dat je op deze manier kan worden geholpen!
@ Mama2be, jammer dat het niet gelukt is deze ronde. Echt wel balen.
@ Bubbles, hoop dat je snel weer wat beter voelt en hoop dat je een leuk weekend hebt!
@ Allemaal. Sorry dat ik er zo weinig ben. Heb het echt heel erg druk. Ben nog niet ongi geworden. Gisteren wel een test gedaan, was negatief.
Dus nog even afwachten deze ronde. Verder niets nieuws. Begin volgende week met me nieuwe baan, vandaar dat ik het zo druk had met mijn werk.

Fijn weekend allemaal nog!

Terug
Bovenaan