Sinds mei bezig...deel 5 !!!!

He meiden,

Vanaf hier wens ik julli hele fijne feestdagen en een gezellige jaarwisseling en een vruchtbaar jaar voor ons allen!!

Ik ga nu snel booschappen doen,
Tot snel,x

He meiden,

Fijne feestdagen en een leuk nieuw jaar gewenst!
Hij is naar de ha geweest en vandaag bloed laten prikken, de eerstvolgende werkdag uitslag!
Ik hoop dat ze iets kunnen vinden, dat houdt dan in dat hij pillen zoals hormoonpillen kan krijgen! Wel spannend! De dag voor de ha (eergisteren)ging het trouwens vrij goed, vandaag buikpijn dus ik hoop dat het lang genoeg is blijven leven! Weinig kans, maar wel een kans.
Hij had niet echt een reden waarom hij liever alleen ging, leek hem makkelijker.
Maar de ha was vond het wel erg goed dat hij is gekomen, hoop dat ze wat vinden in het bloed! Anders moet ie allerlei vervelende onderzoeken in het ziekenhuis. De ha en hij zijn van plan om alles eraan te gaan doen gelukkig!
@Angel, wat fijn dat alles goed lijkt te gaan! Waarom moet je zo lang wachten op je uitslag? Kun je niet eerder bellen ofzo?
@ mama2be, hoe is het met jou?
@ bubbles, hoe voel je je nu?
Ik zou ook zowiezo een nekplooimeting doen en net als bubbles weg laten halen als het niet goed is....

liefs

@tessara; wat fijn dat ze nu wat kunnen doen! Morgen dus uitslag, spannend hoor! In ieder geval zijn ze nu actie aan het ondernemen dus dat is alleen maar goed! Heb je toch nog een fijne kerst gehad zonder er toch met je gedachten bij te zitten!
(nu alsnog wel, maar nu weet je in ieder geval dat er wat mee gedaan word ;) )

@ de rest: hoe is het met jullie?

Ik ga zo richting ziekenhuis om bloed te laten prikken. Vanaf nu en 2 week kán ik ongesteld worden! We hopen natuurlijk van niet!!

Iedereen een leuke kerst gehad?! Ik wel, ging alleen wel snel voorbij dit jaar!
Nu op naar oud&nieuw ;)

xx

He Dames,

@Tessara Hoe was de uitslag van de bloed test?? Hopelijk geeft het je een beetje rust, nou maar duimen dat er iets uit de test gekomen is.

@Angel Spannende weken voor jou. Vruchtwaterpunctie heeft idd risico's, ik denk dat de meeste eerst een combinatietest doen.

@mama2be Hoe is het met je?

@allemaal Nou, de feestdagen zijn weer voorbij. Hebben jullie leuke dagen gehad? Ik heb wel last van mijn buik en maag gehad, maar kon er gelukkig nog tot 21:30 uur bij blijven zitten. Toen was ik echt wel moe. Op naar oud en nieuw, ik hoop dat ik 24:00 uur ga halen haha anders maar even op bed blijven liggen s'middags. Volgende week vrijdag hebben we de 2e echo en bloedtest. Dus ik ben benieuwd.

groetjes

@bubbles: Ja zeker leuke dagen gehad! Vind het altijd wel snel voorbij gaan hoor! Moest ook werken tijdens kerst (dat is nadeel van werken in de zorg!) maar ben met oud&nieuw lekker vrij!
Je kunt inderdaad oudjaarsdag van te voren nog even gaan slapen! Apart he, wat het met je lichaam doet zo'n kleintje!
kun je het al goed zien dat je zwanger bent?!
Mijn collega is over 9 dagen uitgeteld! Ze was paar dagen terug naar de verloskundige geweest, bleek dat ze te weinig vruchtwater had en dat de placenta niet goed genoeg werkte...maar ja vind het beetje haar eigen schuld als je hele zwangerschap door rookt!! Gister haar nog even gesproken en het was nu weer beter...ze moet gewoon om de 2 dagen nu komen...

@allemaal: Gister bloedgeprikt...het lab in het ziekenhuis was heeeel verbaasd dat ik op een zondag kwam bloedprikken. De gynacoloog had dat ook niet doorgegeven (toen ik voor controle heen was of mijn eisprong was geweest, had ik andere gynacoloog dan mijn eigen..die is met vakantie) dus die vrouw had het gewoon niet doorgegeven. Toen ik vandaag belde voor afspraak en ik vertelde dat ik gister bloed had geprikt reageerde de assistente ook al zo verbaasd...haha blij dat ik snel weer mijn eigen gynacoloog heb!
maar goed, ik moet 18 januari om half 8 weer heen!
En vanaf nu maar afwachten...word ik wel of niet ongesteld..ga ik wel dingen voelen of niet....
Spannend!

Groetjes!!

Hey meiden,

Wij hebben hele leuke dagen gehad, maar net als Angel heb ik ook gewerkt en dan lekker met oud en nieuw vrij.
Maar was wel heel gezellig hoor, bij familie & schoon familie geweest.

@ Bubbels: Zou ik ook doen, lekker gaan liggen even s'middag met oudjaars dag.
Dan kun je het misschien beter volhouden s'avonds.
Hebben jullie al spulletjes gehaald?
Volgens mij zou ik me niet in kunnen houden als je dan wat schattige kleine dingen ziet in de winkel.
Ook al is het nog in een vroeg stadim...;D
Hoe ver ben je nu dan?
Spannend hoor de 2e echo vrijddag....

@ Angel: Goh wat een domoor die gyn, dat ze dat vergeten was door te geven.
Sta jij daar mooi te kijken, en die mensen gapen je allemaal aan.
Maar blij dat het gelukt is, nu afwachten....
Valt niet mee denk ik he?
Hopelijk ga je snel dingen voelen... :D

@ Tessera: Fijn dat je man toch die stap heeft gemaakt om naar de HA te gaan, en nu maar afwachten wat er gaat gebeuren.
Is er al wat bekend?
Hoe voel jij je verder nu?

@ Allen: Hier goed geklust volgens "schema" hahaha, en nu dus afwachten wat er gaat komen...
Ik zie het wel....en zo niet dan volgend jaar weer nieuwe kansen.
Hoe minder ik er aan denk, hoe beter het hopelijk gaat.
Heb wel last van zuur branden, maar kan ook van het eten van de kerst komen.... :D

Tot snel..liefs xx

Hallo meiden,

hoe is het met jullie?!
Wil jullie allemaal een fijne jaarwisseling wensen! Laat het komend jaar ons vruchtbaar jaar worden ;)

Ik ben (nog steeds) niet ongesteld geworden! Wie weet is het dan toch raak!? Zou goed begin van het nieuwe jaar zijn!!!

Dames tot volgend jaar! :)

Hallo,

@Angel Ik zal voor je duimen!!! Wie weet begint het jaar bij jullie super goed.

@Mama2be We hebben gisteren de kinderwagen en maxicosi gehaald. Deze kregen we van mijn schoonouders en de prenatal gaat bij ons weg dus overal zat 20% korting op. Spannende dagen als je weer moet wachten. Ik zal voor je duimen.

@Tessara Hoe was de uitslag?

@Allemaal Een hele fijne jaarwiseling en tot het nieuwe jaar!!

groetjes Bubbles

Terug
Bovenaan