Sinds mei bezig (deel 7)

@Tessara: Van harte gefeliciteerd meid (ik had je al gemaild, omdat ik op het werk niet kon reageren op deze forum :) )
Vind het echt super!!!

@mama2be: hoe is het met jou!? Al ongesteld geworden!? nog 1,5 week ongeveer dan kun je heen he!!

@bubbles: hoe is het met jou!?

@ allemaal: nog steeds niet ongesteld geworden, ben morgen een week over tijd..vanmorgen getest en weer negatief (nu al 3 testen negatief!) Heb net de assistente van de gynacoloog gebeld en ze gaat in overleg met hem en dan belt ze me terug! Dus dan hoor ik wel meer..misschien moet ik wel langs komen!
Ene kant denk ik dat ik het zelfde als jou heb mama2be....maar ja ene kant kan dat dus niet omdat ik al Clomid slik...dus ja dan toch zwanger!? Waarom dan negatieve test..die zou nu toch al wel het HCG moeten kunnen opsporen!
Gatsie wat irritant dit!

Nou goed, juullie horen straks wel wat de gyn tegen me gezegd heeft!! :)
XX

@ Angel: Hier nog steeds niets....denk dat ik van de week ongi ga worden.
Tenminste dat hoop ik(had ik niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen) maar nu hoop ik gewoon dat ik ongi word.. ;)

Wel balen voor jou zeg,nog geen duidelijkheid.
Bah..:(
Had het form al in de gaten gehouden, en ik dacht of ze is zwanger of ze is ongi geworden....maar nog niets geen zekerheid dus.
Irritant is het zeker ja, kan me helemaal indenken.
Dan denk je met de Clomid er enige regelmaat in te hebben, en dan nog niet.
Maar sommigen maken nog later HCG aan,dus kan nog best meid...!!
Ik heb zo'n gevoel dat het wel raak is bij jullie... :D

Ben benieuwd wat de gyn zegt....

@ Allemaal: Hoe gaat het met de zwangeren onder ons?

X

@ Angel: Hier nog steeds niets....denk dat ik van de week ongi ga worden.
Tenminste dat hoop ik(had ik niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen) maar nu hoop ik gewoon dat ik ongi word.. ;)

Wel balen voor jou zeg,nog geen duidelijkheid.
Bah..:(
Had het form al in de gaten gehouden, en ik dacht of ze is zwanger of ze is ongi geworden....maar nog niets geen zekerheid dus.
Irritant is het zeker ja, kan me helemaal indenken.
Dan denk je met de Clomid er enige regelmaat in te hebben, en dan nog niet.
Maar sommigen maken nog later HCG aan,dus kan nog best meid...!!
Ik heb zo'n gevoel dat het wel raak is bij jullie... :D

Ben benieuwd wat de gyn zegt....

@ Allemaal: Hoe gaat het met de zwangeren onder ons?

X

Hallo,

@Mama2be Wat vervelend die onzekerheid. Ik hoop dit keer ook voor je dat je ongi wordt en snel!!!

@Angel Ook voor jou is het deze maand vervelend zeg. Ik hoop dat de gyn snel terug belt.

@Allemaal Met mij gaat het goed. Komend weekend is het carnaval!!!! Waarschijnlijk vieren jullie dit niet, maar voor ons brabanders is dit toch het feest van het jaar. Maar dit jaar doe ik het heel rustig aan. I.p.v. 3 dgn ga ik nou maar 1 dag. Gewoon voor de zekerheid.

groetjes

Nou ben nog niet terug gebeld door de assistente! Waarschijnlijk is ze het vergeten! Baal er wel van, wou graag even weten wat de gyn er van zou zeggen! Bel morgenvroeg wel zelf weer!
Heb besloten pas donderdag ofzo weer te testen, of de gyn moet morgen al zeggen dat ik langs kan komen....we wachten nog maar ff af!

@bubbles: leuk van het carnaval! We vieren dat hier in Drenthe inderdaad niet, wel hebben ze op mijn werk voor de clienten wat georganiseerd.allemaal verkleed een feestje vieren haha...
Veel plezier alvast :)

Tot snel! xx

@ Angel: Wat balen dat ze niet terug belde, hopelijk belt ze vandaag dan wel.
Zal voor je duimen dat alles goed is, en dat je zwanger blijkt.

@ Bubbels: Hier in het oosten doen ze ook wel aan carnaval, maar ik ben er niet zo'n fan van.
Maar wens jou vst veel plezier....komt vast goed.
Dan kan de kleine vast mee genieten van de carnaval....:D

@ Tessara: Succes bij de gyn vandaag, dat was toch vandaag dat je er heen zou???

X

@allemaal: vandaag assistente weer gebeld, ze vertelde dat de gyn gister geen tijd had en vandaag in het ziekenhuis zit inplaats van in de praktijk..morgen wel in de praktijk en dan zal ze me terug bellen! Dus nog een dagje wachten! Doe morgenvroeg dan ook maar weer een test, kan ik gelijk door de tel vertellen wat daar uit kwam!

@tessara: hoe is het met jou?!

xxx

Terug
Bovenaan