Sinds mei bezig (deel 7)

@bubbles en mama2be: julie zijn naar 9 maanden beurs geweest he...hebben jullie ook een stand gezien met 'rainbowbabies' je kon je dan inschrijven en een jaar lang gratis rompertjes winnen....die vrouw die daar als reclame op staat is de vrouw van mijn neef :D

@tessara: succes vandaag!! Geniet er van, van de echo!!!

@allemaal: 1 maart moet ik weer naar de gynacoloog, begin vanavond weer met clomid (nu 2x50mg) en dan maar weer afwachten!

xxx

@ Angel: Spannende tijden weer voor jou, hopelijk heb je deze ronde succes, zou toch mooi zijn. Dan ben je tegen het einde van het jaat moeder..!!! :D
Ik heb geen stand gezien met de rainbow baby's, maar er was ook zoveel te zien...:)
Wel grappig dat het familie van je is die er was.

@ Bubbels: Hoe vond jij de beurs? Nog veel leuke dingen gekocht en gezien?
Wij hebben wel even rond gekeken, en konden het niet laten om toch 2 rompertjes mee te nemen :)
Alvast voor "strax"
Wat voor soort kamertje hebben jullie dan?Wel super hoor dat die nu al zo snel komt.

En wat fijn dat je de kleine al voelt bewegen. Heel speciaal lijkt me dat. Wanneer heb je de 20 weken echo dan?Of heb je die al gehad?

@ Tessara: Veel succes vandaag en geniet ervan. Het is vast allemaal goed,en maak je niet te druk erom is ook niet goed!
Hopelijk voel je je snel iets beter.

@ Allemaal: Hier gaat alles zijn gangetje, het weekend gewerkt en erg druk geweest.
Morgen gaan we naar de sportschool...lekker bewegen. Heb er zin in en het is voor een heel goed doel :D

Nou meiden, fijne dag en tot snel.
X

Hallo meiden,

Alles was goed bij de gyn, was ruim 7 weken zwanger en heb de baby gezien en hartje gehoord.
Voel me nog wel erg rot. Moe, misselijk etc. Kan absoluut nog niet genieten.
Over twee weken mag ik naar een verloskundige, daar mag ik blijven tot 36 wkn en dan terug naar de gyn voor voorbereiding voor de bevalling.

@ Angel, veel succes deze ronde!
@ Mama2be, succes met afvallen en ook veel succes deze ronde!
@ Bubbles, wanneer heb je je 20 wkn echo?

Groetjes!

@tessara: fijn dat alles goed was...wel jammer dat je je nog erg rot voelt, hopelijk trekt dat snel bij en kun je snel genieten! Wel doen hoor, zou namelijk erg graag met je willen ruilen ;) maar ja dat zeg ik nu want ik heb geen last van die misselijkheid etc!

Hoe is het met de rest!?!?
Hier alles oke...weinig nieuws haha, slik braaf clomid en wacht tot maandag op mijn gesprek!
Ben lekker paar dagen vrij, moet het weekend extra werken...

xx

@ Tessara:Fijn zeg dat de echo goed ging. En dat je het hartje hebt gehoord. Dat geeft al veel zekerheid. Hopelijk ga je jezelf ook snel beter voelen.

@ Angel: Hopelijk slaat de clomid nu aan, en moet je maandag dan weer voor controle?
Of bloed prikken?

@ Allen: Maar eens afwachten wanneer mij ei ergens is, dus toch maar aan de ovulatie testen.
En we zien wel of het deze ronde wat word.
Vanmiddag naar de kapper....een paar blonde plukjes door het haar laten zetten.
Maar eens even lekker de zinnen verzetten.

Iedereen een fijn weekend
x

@Tessara Wat goed dat het hartje klopte, bijzonder is dat he! Wel vervelend dat je je niet zo leker voelt, maar geloof me het gaat een keer over, zo rond de 12-16 wkn.

@Angel Wat moet je maadag bij de gyn doen?

@mama2be Hopelijk kan je met de ovulatietesten je ei vinden!! Ik zal voor je duimen deze maand.

@allemaal Dinsdag heb ik de 20 wkn echo. Erg spannend allemaal, want dan kunnen ze echt zien of alles goed is.

Fijn weekend allemaal
groetjes

@allemaal: Morgen weer naar de gyn! Bloedprikken hoeft niet meer...ze gaan alleen kijken hoe mijn eitje weer groeit...krijg dus inwendige echos om de zoveel dagen tot het eitje gesprongen is!

@bubbles: leuk lleuk de 20 week echo! Willen julie weten het word?!

@mama2be: succes met de ovulatietesten! Hopelijk kom je er snel achter wanneer je eisprong is!

Iedereen nog fijne avond! xx

@allemaal: gister bij de gyn geweest. Was nog niets te zien...moet vrijdag weer komen.
Gister was ook nog maar dag 10 (aardig vroeg om wat te kunnen zien). Dus nog geen nieuwtjes haha..

Hoe is het bij jullie!?
xx

Terug
Bovenaan