Sinds mei bezig (deel 7)

@allemaal We hebben vanmorgen de 20 wkn echo gehad en alles is goed!!! Ik ben echt superblij en het wordt een meisje. Nou kan ik helemaal los gaan :) met de kleertjes. We willen het alleen nog aan niemand vertellen wat het wordt, ik hoop dat ik dat vol kan houden.

groetjes

@ bubbels: Ooooooooooohhh wat fijn zeg dat alles goed is. En een meisje...echt super leuk voor je.
dan kun je zeker los gaan met spullen kopen...echt heel leuk voor jullie. Lijkt me wel super moeilijk om het stil te houden. Vertellen jullie het ook je ouders enzo niet?
Voel je je verder goed?

@ Angel: Nou hopen dat ze vrijdag meer zien, vast wel..!!!
Hoe voel je je verder?heb je verder nog klachten van de clomid gehad? of ben je er nu aan gewend?

@ Tessara: Hoe gaat het met jou?

@ Allen:hier alles nog goed, klussen om de dag. en nog geen ei gevonden, maar we zijn ook nog niet op mijn öude"schema van 35 dagen.
Dus wachten geduldig af...!!! :D

Nou iedereen fijne avond en tot snel...x

@Bubbles; van harte gefeliciteerd! Een meisje! Wat leuk!!! Ik zou me ook zeker niet stil kunnen houden, vind het knap als je het gaat lukken! ;)
Nou veel shopplezier zou ik zeggen :)

@mama2be: Voel me goed, dit keer wel last van bijwerkingen...vorige week donderdag en vrijdag lag ik laat op bed en rond 1 uur toen ik net op bed lag werd ik duizelig. Ken je dat gevoel dat als je borreltje teveel op hebt en je doet je ogen dicht dat alles draait?!
Nou dat had ik dus...erg vervelend..ook werd ik er warm van. Het duurde maar paar minuten gelukkig
ws heb ik de hele week er wel last van gehad maar doordat ik dan gewoon sliep er ws niks van gemerkt!

En jij succes met afwachten! Hopelijk is dit onze maand meid! We gaan er weer voor!!

Nou ik ga zo richting mijn werk. Moet niet echt werken maar ga met een collega en een client van mijn groep naar de musical mama mia (daar is de client helemaal weg van dus mag ze met mij en een collega mee!) leuk leuk!!

Fijne avond!!xx

Hallo meiden,

@ Bubbles, leuk hoor! Een meisje! Ben blij dat alles goed was met de 20 wkn echo! Kon je echt alles goed zien? Gezichtje enzo zodat je echt weet dat alles compleet is?
@ Angel en Mama2be, veel succes deze ronde! Hoop dat jullie snel succes hebben!

Zelf nog wel moe en hele dag misselijk. Ik heb het mijn prive-omgeving wel al verteld dat ik zwanger ben. Door de leuke reacties ben ik wel iets meer gaan genieten (in belangstelling staan is altijd leuk), maar voel me nog steeds erg rot. Ga het volgende week op mijn werk vertellen (met 10 weken dus). Spannend hoe ze daar reageren.
Nou ik hoop dat die "roze wolk" snel komt! Tot nu toe voel ik me nog vreselijk rot!

Groetjes!

Hey meiden,

@ Angel: Hoe was het bij de gyn? Was er wat te zien nu?
En hoe was mama mia? En net wat je zegt, hopelijk is dit echt onze maand.!!! :D
Maar wel vervelend die klachten...kan het ook zijn dat die per maand minder worden? Of blijf je daar dan last van houden??

@ Tessara: Hoe komt het dan dat je dan zo rot voelt? Van de zwangerschap? Of is dat van de stress? Hopelijk ga je je snel beter voelen!!
Goed dat je het vertelt op het werk, dan is er meer begrip als je je niet lekker voelt.

@ Allen: Nou hier nog geen "ei" te vinden, denk we dat ht snel komt, heb wat steekjes links en rechts...dus afwachten nog...
Vandaag met mijn vriend, mijn moeder en broer naar een beautyboerderij geweest, ons heerlijk laten verwennen....echt een super dagje.

Nu lekker bankhangen...:)
Iedereen fijne avond en tot snel.

Liefs

En ik ga weer openen op pagina 1.....scheelt weer zoeken... :D

Terug
Bovenaan