Sinds mei bezig (deel 7)

@ Angel: Wat duurt dat dan nog lang voordat je ongesteld moet worden. Wel balen hoor....bah.
Wij hebben niet aan valentijn gedaan, alleen een kaartje voor elkaar, maar verder niet. Is te commercieel vind ik, en alles is extra duur.

Donderdag is de 9 maanden beurs, maar vind het alleen al grappig om rond te kijken. Moeilijk vind ik het niet, ik denk altijd mijn tijd komt nog wel... :D

@ Bubbels: Hoe was je 1 daagse carnaval?
En weet iedereen het al in je omgeving?
Hoever ben je nu eigenlijk?

@ Tessara: Al gewend aan het idee?

Fijne dag allemaal,
X

@mama2be: goed van je dat je het niet moeilijk vind! Ik vind het steeds moeilijker om te denken 'mijn tijd komt nog wel'..maar ja misschien komt het ook wel doordat ik nu in medische molen zit er er constant aan herinnert word (pillen slikken, naar de gyn etc). We hadden eerst onze vakantie vroeg gepland en maar 2 week, mocht ik dit jaar nog wel zwanger worden dan kon mijn vriend zijn vakantie uren opsparen voor na de geboorte..maar we hebben besloten er geen rekening meer mee te houden...ook wat betreft af en toe een borrel (mijn vriend dronk minder hiervoor..)ook roken we heel af en toe weer een sigartje....
We willen niet dat het ons hele leven gaat bepalen...dat doet het natuurlijk al wel omdat ik constant naar z.huis moet en pillen slik etc maar goed we proberen het beetje 'los te laten'....
Anders word het elke maand teleurstelling! Mijn gevoel zegt namelijk dat we er nog lang niet zijn!!

@bubbles: hoe is het met jou?!
@tessara: hoe gaat het met jou!? Veel last van zwangerschapkwaaltjes?

Xxx

@ Angel: Je hebt groot gelijk als je zegt dat het niet je hele leven moet bepalen.
Dat is ook niet goed.
Maar wel makkelijker gezegd dan gedaan, want net wat je zegt, je bent er door de gyn bezoeken,pillen etc. toch mee bezig.
Maar een sigaretje en borreltje op zijn tijd kan geen kwaad toch?
Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.

Maar wel de moed erin houden hoor,het komt vast snel goed bij jullie. Er is niets mis met jullie, en je hebt nu de dosering verhoogd,dus dat kan niet missen !!!
Heb je al een ongi gevoel??

Ik heb nu zoiets van ik zie wel...elke ronde er niet veel van verwachten, en als het dan wel zo is, is dat super prachtig.

Nu maar eens kijken wanneer mijn ei weer ergens zit... :D

@ Allen: Hoe gaat het met jullie? Het is zo stil van die kant???

X

@mama2be: ja je hebt ook wel gelijk hoor...maar vind het soms wel moeilijk om de moed erin te houden..denk dat het ook wel wat met mijn hormonen te maken heeft...merk dat het wel allemaal op de hobbel is dus reageer dan wat emotioneler als normaal....normaal zou ik ook wel even een dip hebben maar dan snel weer er nuchter over na kunnen denken...
helaas lukt me dat niet altijd!
Maar net wat ik al zei, gewoon proberen er wat minder mee bezig te zijn...gewoon doen waar we zin in hebben! Wil ik naar de sauna, dan ga ik gewoon...dat soort dingen...

Ik heb nog geen ongi gevoel..had gister enorm gespannen borsten...maar blijkt ook bijwerking te zijn van de medicijnen...
Zaterdag moet ik ong worden..en dan nog heb ik ruimte tot aan volgende week dinsdag...ben ik het dan nog niet bel ik gewoon weer :)

En net wat jij zegt...gewoon elke ronde er niet teveel van verwachten!

Ga je komende maand ovulatie testen gebruiken of doe je het op de gok door straks gewoon om de 2 dagen te klussen!?
de 19e moet je heen toch!? Verhip, dan moet je morgen dus heen!?

xxx

Hoi Hoi,

Nou we zijn bij de gyn geweest....en zoals ik al een beetje had verwacht zei hij dat ik eerst wat af moest vallen. En hij wou sowiso niet gelijk met medicatie beginnen omdat wij nog geen jaar bezig zijn(na de miskraam in mei) en omdat wij in principe al wel zwanger kunnen worden.
Medicatie was alleen beter als het echt niet zo zou lukken.
We moeten rond mei terug komen, en dan kijken we verder.

Dus voor nu zo doorgaan en afvallen en dan zien we wel.
Vriendlief en ik hebben ons dus vanmiddag gelijk opgegeven bij de sportschool...!!! En gaan fanatiek bezig...hahaha.

Ik ga komende tijd wel ovulatie testen gebruiken. Dan heb ik enig idee waarneer mijn ei ergens is, tenminste dat hoop ik.

@ Angel:Ja lekker hoor, gewoon eens doen waar je lekker zin in hebt, je moet maar zo denken, nu kan net nog!!! Lekker in de sauna etc...

Ben benieuwd of je morgen nu ongi word of niet.
Hoop het dan wel voor je, dan kunnen we samen voor een nieuwe ronde...
Februari of maart vind ik wel een mooie maand voor ons om goed nieuws te brengen.. :D

@ De rest: Hoe is het toch met jullie?
Geen bericht is goed bericht denk ik dan maar...hihihi

Fijn weekend, tot snel.

He meiden,

Sorry dat ik even stil was. Ben elke dag misselijk, moe en voel me rot. Ben ook erg bang voor maandag, dan moet ik naar de gyn. Hoop maar dat er een hartje is en dat het goed is gegroeid!
Als het goed is zien we hem dan voor het eerst!
Heb het ook superdruk gehad met het werk, veel overwerken.

@ mama2be, jammer zeg dat de gyn je nog niet wilt helpen. Misschien lukt het wel via de normale weg voor mei!
@ angel, ben je nog steeds niet ongi geweest? Wel raar zeg dat je zomaar een keer hebt overgeslagen. Hou vol meid! En laat je maar eens lekker gaan met leuke dingen enz. Heeft bij mij ook geholpen! Heb ook alles gedaan wat ze hebben afgeraden (roken, drinken, sauna, eten etc etc)

@ bubbles hoe is het met jou?

@allemaal: Ben vandaag ongesteld geworden! Alles gaat tot nu toe volgens het boekje..als het gewoon doorzet (dus als ik morgen ook nog ong ben) begin ik maandag opnieuw met een ronde clomid en bel ik direct weer voor afspraak! Dan moeten we weer om de zoveel dagen komen om te kijken hoe mijn eitje groeit en wanneer deze gaat springen!

Ben er al wel wat makkelijker in nu, ik doe gewoon lekker waar ik zin in heb...als mijn vriend een biertje wil drinken dan doet hij dat :) En als ik een sigaretje wil, dan rook ik er 1 :)

@mam2be: Ene kant vervelend dat ze je niet helpen..maar ja je bent verder gezond 'daaronder' (om het zo maar even te zeggen!)...ene kant moet je natuurlijk blij zijn dat je niet zoals ik in de medische molen terecht komt..(je word daar echt niet vrolijker van hoor! :p)
Gewoon lekker gaan sporten! Wat ga je doen!? Gewoon fitness!? Als je nog tips nodig hebt zeg het maar, ik ben sportinstructrice geweest :)

@tessara: Hopelijk trekken je zwangerschapkwaaltjes snel weer weg! Snap dat je bang bent voor maandag...je bent nu dolblij dat je zwanger bent en dan eigenlijks ook weer doodsbang dat het evt mis kan gaan...
Misschien maar goed dat je het dan druk hebt gehad..dan maak je er misschien ook wat minder druk om!
Succes maandag!

Iedereen fijn weekend! Nog plannen!? Ik moet normaal altijd werken dit weekend, maar er was voor volgend weekend probleem qua personeel dus ik ben nu vrij en werk volgend weekend..helaas werkt mijn vriend wel dit weekend..dus ben nu lekker remi alleen ;) (stiekem ook wel eens lekker! haha)

Dames tot snel!xx

Hallo Dames,

@Tessara Ik hoop dat het morgen allemaal goed is, maar daar moet je gewoon vanuit gaan!! Nog maar een nachtje slapen.

@Angel Succes deze ronde. Je hebt groot gelijk dat je je eigen gang gaat. Wie weet als je er niet te veel mee bezig bent.

@Mama2be Je bent in ieder geval naar de gyn geweest en hopelijk ben je voor mei zwanger. Veel succes met afvallen!! Ben je nog naar de 9 mnd beurs geweest?

@Allemaal Afgelopen vrijdag ben ik naar de 9mnd beurs geweest met mijn nicht en dochtertje die net 4 wkn geleden bevallen is. Leuk om een keer geweest te zijn! Ik heb mezelf ingehouden, want je tilt je eigen een bult de hele dag. Ik was gisteren ook helemaal op. We hebben wel het babykamertje gekocht en ze kunnen het deze week al leveren!
Ik voel sinds deze week de kleine, echt bijzonder. ik hoop zo dat jullie het ook snel mee mogen maken!!!

groetjes Bubbles

Terug
Bovenaan