Sinds mei bezig

@mama2be: vervelend dat je ziek was...gelukkig dat je weer fit bent..niks is zo vervelend als ziek zijn :S
En inderdaad een domper dat ik niet zwanger ben...we hadden stiekem zelfs wel gehoopt (hoe cliche ook) dat we in de vakantie toch een test gingen doen en dat we dan zagen dat het positief zou zijn...leek ons echt heeeerlijk! Maar jah, op naar de volgende maand...en wat je zegt, klussen in de vakantie is ook geen straf ;)

@ susie: ik duim ook hard mee...

@allemaal, wat is jullie leeftijd? Wel leuk om te weten toch??
Zelf ben ik 23 jaar, mijn vriend is 24..wonen samen en hebben beiden een vaste baan..willen graag jong ouders worden en nu we het "voor elkaar" hebben stond ons niks meer in de weg!
Nu jullie...;)

Iedereen tot over een week...!!

Groetjessss

haha zie dat mijn bericht er 2 keer staat..had al 1 getypt maar gaf een error aan...de 2 berichten zijn iets anders geschreven maar kome op hetzelfde neer hahaha...

Hallo Dames,

Zo te lezen gaat iedereen weer naar de volgende ronde. Succes allemaal.
@Suzie; Succes deze week!!

@ Angel (eigenijk @ allemaal)
Ik ben 29 jaar en woon al 6 jaar samen met mijn vriend. Ik werk full time en volg nog een studie in de avond uren. Erg druk leven dus. Ik heb eigenlijk nooit een vroege kinderwens gehad(mijn vriend wist al vroeg dat hij kinderen wilde). Ik dacht altijd, dat gevoel komt wel en anders niet. Begin dit jaar begonnen opeens mijn eierstokken te kriebelen (haha niet letterlijk natuurlijk) en hebben we er bewust nog een half jaar over gedacht voordat we echt begonnen met klussen. Je moet het natuurlijk wel zeker weten. En nou zijn we in ronde 4, nooit gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn, maar het speelt echt dagelijks door mijn hoofd.
Nou, ik heb een klein beetje over mezelf verteld, ik ben best nieuwschierig naar jullie. Misschien kan iedereen iets over zichzelf vertellen, als iedereen dat wil natuurlijk, maar het lijkt mij wel leuk.

groetjes Bubbles

Hallo allemaal!

Hier ben ik weer, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen - erg druk met werk en een weekend weg geweest. Mijn NOD klopte niet, heb hem even aangepast. Had even verkeerd gekeken...sorry.
Ik ben 27 en getrouwd trouwens en aan het proberen om voor de eerste x zwanger te raken.
Ik beloof dat ik regelmatiger zal reageren en jullie op de hoogte houden!
We hebben net de 2e ronde qua ovulatietesten en ik vind het erg handig.
Gezien we in mei zijn begonnen zit ik nu in mijn derde week van mijn derde ronde!

Heb trouwens nog een vraag aan jullie: hebben jullie ook in de derde week zo'n vreselijke pijn (ca. 24 uur) in jullie zij? Ik heb dit sinds ik aan het klussen ben...

Bubbles: 4e ronde - 1e kindje - NOD:
Asjepoester: ..ronde - 1e kindje - NOD: 7/9
Angel: ...3e ronde - 1e kindje - NOD: 31/8
Tessara: ....ronde - 1e kindje - NOD: 11/9
Ingrid 82: ...ronde .... 1e kindje - NOD:
Tessavo: Zwanger.... Week 7
Susie: .....ronde 6....kindje.... NOD: 3/9
Solanum: ....3e ronde...kindje... NOD:
Mama2be: 4e ronde 1e kindje - NOD: 21/9

Tot snel! Liefs

ha meiden,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor het duimen maar ik ben bang dat het deze ronde geen zin heeft gehad. Net als voorgaande 5 keer heb ik 2 dagen voor mijn nod (mijn nod is nu donderdag) al last van afscheiding met een beetje bloed erbij dus ik zal donderdag wel ongesteld worden. Echt balen, die laatste week voor je nod is echt stressen. Elke keer zeg ik tegen mezelf dat ik me er niet zo druk over moet maken en dat ik het gewoon moet aankijken maar ja ... zo werkt het dus niet. Mijn vriendin (de zoveelste op rij) heeft zaterdag verteld dat ze zwanger is... tuurlijk gun ik het haar van harte en ik ben super blij voor d'r (het heeft een jaar geduurd bij d'r) maar toch ergens in je achterhoofd denk je ...en ik.... en ik vind het zo erg dat ik dat denk. Maar goed... op naar de volgende ronde denk ik!

Even in het kort iets over mezelf. Ik ben dik 6 jaar samen met mijn vriend, ben in aug. 30 geworden en heb eigenlijk hetzelfde als bubbles nooit vroeg die kinderwens gehad. We werken ook beide fulltime en hebben veel sociale bezigheden en dus een heerlijk druk leven. Maar sinds we in maart hebben besloten om te stoppen met de pil... spookt de gedachte op een kleintje continue door mijn hoofd. Mijn andere vriendin heeft in juni een jongetje gekregen en het is zo'n schat, hij komt half sept. een nachtje bij ons slapen super leuk!

Meiden allemaal heel veel succes met zwanger worden en bedankt voor alle steun en reacties. Heerlijk dat je zo je ei kwijt kan. Ik heb toch het idee dat de mannen er iets anders tegen aankijken als wij.

En Tessara die pijn in je zij heb ik ook een aantal maanden gehad maar sinds anderhalve maand geen last meer. Dus als het goed is trekt het vanzelf weg.

Groetjes Susie

Hallo allemaal!

Tjeetje, al weer een rekenfout gemaakt (en ik ben nog wel econoom! - qua studie niet qua werk) Zit uiteraard - ben in mei begonnen nu in de derde week van de vierde ronde. Pas het wel even aan hier in de lijst.

Bubbles: 4e ronde - 1e kindje - NOD:
Tessara: .4e ronde - 1e kindje - NOD: 11/9

De pijn in de zij heb ik 2 a 3 dagen na mij ovulatie, dacht dat het iets met de eierstokken ofzo te maken heeft - de rechter dus. Maar kon er niets over vinden. Maar wel toevallig elke keer op hetzelfde moment een dag lang.
Zit iets onder mijn zij - iets lager dan normale zijsteek. Aangezien het elke keer na een hele dag over gaat zal het vast wel goed zijn.
Wel spannend hoor! Hoop echt dat we deze ronde allemaal geluk hebben! Gebruiken jullie ook allemaal ovulatietesten?
Vind het erg leuk om jullie reacties en verhalen te lezen, is toch heel anders om er zo over te hebben aangezien we allemaal in het zelfde schuitje zitten.
Nog even iets over mijzelf: Ben pas getrouwd, beide een drukke fulltime baan, we sporten veel en een erg druk sociaal leven. We roken en drinken beide graag bij sociale gelegenheden. Wij hebben de keuze gemaakt beide te stoppen op het moment dat ik zwanger ben. Misschien wel eerder als het ons te lang duurt totdat het lukt, want ik las dat je wel verminderd vruchtbaar bent als je allebei rookt. Maar op dit moment vinden we het nog erg fijn - met onze drukke banen - om af en toe een time-out te hebben en een sigaret te roken.
Echter zal het stoppen geen probleem zijn omdat we beide na alletwee een jaar gestopt te zijn sinds mei ook weer roken.

Groetjes!

He meiden,

Ik zal ook wat over mezelf vertellen. Ben 30 jaar en woon bijna een jaar samen met mijn vriend. En sinds mei hebben we besloten ervoor te gaan.
Sinds 2 jaar hebben we een relatie en eigenlijk wisten we vrij snel dat we samen kindje wilden.
Toen het gelijk raak was in mei, en met 8 weken mis ging door de miskraam, hebben we besloten er toch weer voor te gaan. En hopelijk is het dan nu weer snel raak.
Ik rook niet en drink ook niet, maar ben heb wel overgewicht, dus hopelijk lukt het weer snel.

En we deden eigenlijk niets met die ovualtie testen, ik keek eigenlijk altijd op predictor.nl en rekende daar uit wanneer ik vruchtbaar was en de eisprong dag was.
Nu heb ik van de week toch maar die testen eens besteld,en kijken of het werkt.

Ik vind het ook gezellig met jullie te kletsen, en zo kunnen we strax als we allemaal zwanger zijn :D mooi de ervaringen delen.
Kijken of we wat overeenkomsten hebben...
Mooi vooruitzicht.....

Nou meiden,ik ga weer op mijn kleine neefje passen, van 1.
Vanavond weer "klussen"....;D

Misschien gekke vraag: maar blijven jullie ook altijd liggen na het "klussen" of gelijk uitplassen.
Ik heb verschillende verhalen gehoord...

Tot gauw maar weer...liefs An

He Dames,

Leuk om jullie verhalen te lezen!!

@Susie: Balen dat je toch ongesteld bent geworden, succes in de volgende ronde.

@Tessara: Ik heb de afgelopen ronde wel ovultatie testen gebruikt. Ik had de testen al te vroeg in mijn cyclus opgemaakt, omdat ik niet weet of mijn cyclus regelmatig is. Daarom heb ik denk ik mijn vruchtbare periode gemist, want ik heb geen streep gezien. Ik ga dadelijk weer testen bestellen, ik wil ook kijken of ik mijn ovulatie voel, want ik voel soms wel iets en dan denk ik is het nou wel of niet mijn eisprong.

@An: Ik blijf altijd wel even liggen na het klussen, maar of het helpt dat weet ik niet. Je kan het altijd proberen natuurlijk.

Bubbles: 4e ronde - 1e kindje - NOD: 27/9
Tessara: .4e ronde - 1e kindje - NOD: 11/9

groetjes Bubbles

Terug
Bovenaan