snap er niks van helppp

heej mama saskia

mn ei is ook een raadsel hoor dit is via babybrabbel uitgerekend... vorige maand had ik hem ook een week eerder... ik voel hem das wel handig....

nou het zit niet mee hier hoor mn zusje heeft het uitgemaakt met der vriend ( 5,5 jaar gehad) maar is xander zn lieverlingsoom.... heb echt zitten janken en voel me er nog rot om....
mn zusje weet ineens niet wat ze wilt enzo en nu wilt ze 4 maanden naar australie...
brr moet er nog niet aan denken (mn kleine zusje scheel 7 jaar met haar)

maar goed we zullen deze maand zien doen het netjes om de dag maar deze keer....
ben bijna niet meer ongesteld gelukkig met dit warme weer bleh...

ja jou oudste is dan ook bijna 6 maarja je hebt er nog 1 tussen he scheelt denk wel maar goed ik heb het toch niet in de hand en laat het maar gewoon gebeuren.... tis toch echt een hele grote wens.....

hele fijne dagen wordt echt warm vandaag hele dag bij mn ouders in de tuin gehangen mn zusje vierde haar verjaardag.... heerlijk

en morgen??? weten we nog niet haha

jullie nog iets leuks gepland????

groetjes Danielle ( is wel wat leuker he mn eigen naam haha)

Hoi Danielle,

Vroeg me idd. al af hoe je echt zou heten, maar wilde het niet vragen om je niet in verlegenheid te brengen mocht je het liever prive houden...
Maar leuk om wat persoonlijker te kunnen zijn!

De jouw zoontje heet Xander! Leuke naam hoor!
Mijn meiden heten Eef en Antje.

Heb een paar dagen niet achter de computer gezeten, dus heeft even geduurd, maar hier ben ik weer!
Maandag op Pinkpop geweest was erg leuk en heet! was om 1.30uur thuis en moest 'smorgens Eef naar school brengen dus was erg vroeg, ben er nog steeds moe van....
Verder ook een leuk pinksterweekend gehad ja, lekker met zo'n weer!

Mij ongi was gelukkig vrijdag ook al klaar.
Vanaf aankomend weekend om de dag is tijd genoeg, heb toch niet het idee dat ik nu ineens mijn ei sprong eerder dan 14 zou hebben.

Wat rot van jouw zusje!
Ik ken het van mijn broertje, daarmee is het 3 maanden geleden ook mee uitgegaan met zijn vriendin (7jaar samen). Ze hadden ook nog eens net een huis gekocht die ze nog aan het verbouwen waren, is nu nog niet helemaal afgehandeld, maar hij gaat er waarschijnlijk zelf wel wonen gelukkig!
Is raar ja, ik heb in het begin ook erg gejankt hierover. Ook noemt Eef uit gewoonte haar vaak nog "tante"... ze weet niet beter is ermee opgegroeid...
Voor jouw zoontje hetzelfde natuurlijk, is voor die kinderen ook even omschakelen!
Hopelijk komt jouw zusje er een beetje uit, wat ze nu eigenlijk wil, ze is wel erg jong, 20 als ik goed reken toch? was ze dan 14 toen ze verkering kreeg?
Mijn broertje was 16 toen hij verkering kreeg, vrij jong, soms blijft dat goed gaan en soms niet.

Succes ermee en tot snel,
Saskia

hoi saskia

ja ik dacht kom eens uit kast haha ik heb altijd onder een andere naam gezeten daniellemvxander maar kwam erachter dat er een "oude"vriendin meelas dus vandaar naams verandering...

tja mn zusje is 27 mei 21 geworden.. ze wilt 4 maanden naar australie met een vriendin en wij zien dat dus niet echt zitten mn ouders ook niet maarja....
we zullen zien!!

xander kent ome chiel ook alleen als ome chiel dusja.. en hij was er wel de 27ste dus was ik wel blij om:$ hij weet verder nog van niks...
xander is as woensdag jarig en hopelijk is ie dan ook de 14de er wel..... en anders genoeg afleiding hoop ik

leuk zeg pinkpop !!! en wat laat haha zal wel pittig zijn geweest haha vroeg je bed weer uit haha

we hebben volgens mij nu dezelfde cyclus ofnie? ik heb volgens berekening 10 juni mn ei(op de verjaardag van xander dus haha) dus ben benieuwd of het ook zo is,...

we gaan gewoon weer om de dag klussen maar heb berekend zo dat we een dag voor de ei en de dag erna zowieso doen haha meeste kans zullen we maar denken haha

wat een leuke namen hebben je meiden!! eef en antje wat leuk!! antje heb ik nog nooit gehoord! echt leuk

ben trouwens flink verbrand eerste pinksterdag we waren gaan varen met vrienden in de biesbosch.... hihi

dom he!!!

groetjes danielle

Ohh, bijna de verjaardag van Xander!
Gaan jullie het ook die dag vieren? of in het weekend pas?
Hopelijk draait jouw zus bij en veranderd ze van gedachten.
Wel sneu voor haar ex vriendje, was die erg verdrietig?

Onze cyclus is hetzelfde deze keer ja, maar dan moet mijn ei wel volgende week zijn anders loop ik zo weer een week uit..
Zou wel leuk zijn als het dan ook tegelijk raak is! (en blijft)

Snap ik dat je verbrand bent wanneer je met dat weer heel de dag op het water ligt!
Ik was ook bang een zonnesteek op te lopen op pinkpop, want wat fikte die zon zeg, kreeg er een beetje hoofdpijn van!

Dat lijkt me ook raar zeg als een "oud" vriendin leest wat jij schijft.
Maar goed, er kunnen ook mensen hierop zitten die mij kennen en als ze 1+1 doen ook kunnen zien wie ik ben (met mijn naam en de kinderen en de omgeving waar ik vandaan kom), dat is idd niet zo'n prettig idee.
Hoe kwam je er eigenlijk achter dat zij mee aan het lezen was?

Saskia

hoi Saskia

dat van die oude vriendin hoorde ik via via.... zei schrijft ook nog weleens mee ergens terwijl ze er al uit is....maar goed ze zoekt het maar uit!!

ja ben erg in de weer al voor Xander zn verjaardag hij is woensdag jarig maar dan zijn ze hier vrij dus we hebben smiddags zijn kinderfeestje gepland!!
we gaan naar een pannenkoeken huis en een thema feest daar erg leuk lijkt me!!

oww ik wordt wel enorm moe van Xander heb hem net echt op bed gegooid letterlijk was al een uur aan het treuzelen met opruimen van zn speelhoek terwijl ik het al 100 keer gevraagd heb en nergens kan ik hem mee pakken qua straf zo irritant

de druppel was echt dat ie voor me stond en me uit zat te lache heb hem bij zn armen gepakt en op bed getjopt en een tik voor zn billen en weg.. moest echt uit mn gezichtveld .... zoooooo irritant het bloed onder mn nagels vandaan grrrr

met mn zusje weet ik niet laat het maar effe zo hoop wel dat ie komt op xander zn verjaardag... maarja is afwachten..... hij was erg verdrietig hij had het niet zien aankomen....

zondag de 14de hebben we het volwassene feest van Xander ... ben benieuwd

ik heb rond de 10de mn eisprong maar ben zo moe de laatste tijd dat er weinig van terecht komt maarja we zullen zien

jou kindjes vrij deze week??
mijn moest gewoon naar school...
school in de straat was vrij zo apart

daan

Hoi Daan,

Wat irritant als ze zo dwars liggen he!
Eef kan er ook wat van hoor, ik heb soms het idee dat ik alleen maar loop te mopperen de hele dag, ook ongezellig!
Maar als je echt "kookt" is het wel verstandig om hem even apart te zetten ja.
Heb je het idee dat je wat sneller geïrriteerd bent de laatste tijd door alles wat er met jouw lichaam en emotioneel gebeurd?
Zelf heb ik wel het idee dat ik futlozer wordt, zowel in het huishouden als met het wakker worden en soms dus ook tegen de kids.... is nie goe he!
Dan moet het maar snel raak zijn!
Ben je daarom niet veel moe de laatste tijd, omdat je het psychisch wat zwaar hebt..

Leuk het kinderfeestje in een pannekoekenhuis, ben zelf ook dol op pannekoeken...
Is daar dan ook het hele feestje te doen? of doe je thuis nog wat aan activiteiten?
Het is altijd wel een heel georganiseer he!
Vooral Antjes verjaardag valt altijd zo fijn: 30 december, tussen alle feestdagen in, niet erg fijn....
Als mijn zwangerschap geen miskraam was geworden, was de baby midden september geboren en laat Eef nou 30 september jarig zijn..... daar zag ik toen al tegenop. Maar goed, is over gegaan, als het nu raak is dan wordt het eind februari of zoiets, wel goed verdeeld..... ALS het raak is.
Xander z'n verjaardag valt wel in een fijne maand zeg! lekker naar buiten!

Succes met de organisatie!

Saskia

Hoi Saskia

ik weet niet of het door de miskraam komt... heb nu wel vaker dat echt iedereen die zwanger is een steek krijg... en momenteel lijkt wel of iedereenn zwanger is!! op school ook 1tje is 37 weken goede vriendin van mij en er komen er steeds meer bij... waarom ikke niet!!
soms denk ik weleens dat het door mn gewicht komt ... bij Xander was ik smaller... maar goed we wachten af doe al veel voor mn gewicht maar soms wil ik ook op zn tijd chippies enzo je leeft tenslotte maar 1 keer haha
ik zou  begin okt  uitgerekend zijn de eerste keer.. en de 2de keer 2 januari..... toch datums die je bij blijven dan he......

het pannenkoekenhuis verzorgt thema feesten dus om half 2 erheen en dan verkleden de kindjes en smincken en kunnen ze 2 uur spelen en dan pannenkoeken eten en dan nog even spelen en brengen we ze thuis

heb de zakjes snoep voor mee naar huis al gemaakt ideaalllll en vandaag de tractatie geoefend ik maak krokodillen van komkommer met spiecjes erin met kaas annas en kaas worstje...

ja die kids soms he.... vandaag ook weer maar gooi het er maar op dat ie zenuwachtig is voor zn verjaardag weet het anders ook niet .

verveel me enorm momenteel sta op wacht maar volgens mij is het erggg rustig maar goed zul je zien staat mn telefoon roodgloeiend... oww net gebeld en tis rustig... haha

ik ben verder vergeten wat er in je stukje stond ben echt zo;n dweil he.....

ik heb ook niet eens fut voor sex weet je echt erg hoor had uitgerekend dat we de dag voor en dag na de eisprong moesten ... maarja nu was het ineens vanochtend dus is het pas eigenlijk slimmer denk om dinsdag weer te doen... pf is het juist dat weer slecht zaad??? dan zit er ruime 2 dagen tussen... pfff weet het echt allemaal even niet meer soms denk ik weleens ik kap ermee want dit is echt niet goed voor mij haha

eerste ben ik teveel verwend:$ weet niet wat het is om elke maand af te wachten....

owja trouwens ouderavond gehad voor Xander en hij is naar groep 2 hihi ik twijfelde ook absoluut niet maar het gaat super goed we waren zo trots he...
en bij jou met de meiden?? lekker weekend leuke dingen gepland ofnie??

wij helemaal niks verder vandaag langs oude oma was jarig... 75 geworden en boodschappen gehaald   en verder niks gedaan ja huishoudelijke dingen... en morgen niks gepland vrienden wilde nmaar de kermis in chaam gaan maarja ze voorspellen but weer dus dan ga ik echt niet!!!!

(zo een heel verhaal haha)

groetjes daan

Hoi Daan,

Het is ook niet niks om zo lang te moeten wachten en dan ook nog de onzekerheid na jouw 2 miskramen.
Mag ik vragen of je jezelf te dik "vind" of dat het ook daadwerkelijk zo is? en in  welke mate dan? Heb er nog nooit van gehoord dat dat een probleem zou moeten zijn.

Op het moment probeer ik het los te laten, heb ook het gevoel dat ik er minder mee bezig ben, ben zelfs al 2 x vergeten te tempen! het wordt ook zo standaard elke morgen... volgende cyclus ga ik niet meer tempen!
Momenteel heb ik nog geen ei sprong gehad volgens de temp curve.
Maar om de 2 dagen blijven doen, net als jij.
Moet je ook niet te nauw nemen, het zaad is in heel vruchtbare periodes tot 72 uur "houdbaar", dus komt niet op die paar uur aan.

Met mijn moeder praat ik weleens over de poging tot zwanger worden en gisteren begon ik er weer over en zei ze: was je  voor Eef en Antje ook zo met jouw ei-sprong bezig?
Toen dacht ik: laat maar, ik zeg er wel niks meer over! vond het gewoon fijn om bij haar mijn hart te luchten, maar wil ze niet het idee geven dat ik nergens anders over kan praten.

Leuk idee trouwens van die traktatie als een krokodil!

Alvast gefeliciteerd en maak er een leuke dag van!

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan