quote: mama Saskia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2009 11:50:07&apos

);
O jee, wat K*T zeg!
Dat lijkt me verschikkelijk en onzeker om 2x achter elkaar te hebben.
Ik heb het in mijn omgeving ook al vaker gehoord, maar die zijn daarna allemaal wel weer zwanger geraakt waarbij het wel goed ging!
Het zal wel vette pech zijn dat het net bij jou 2x achter elkaar mis is gegaan!
Hoe gaat je man ermee om? kan hij je een beetje steunen? Of heb je nog iemand in je omgeving waar je het tegen verteld hebt?
Vind je het niet moeilijk om met babies te werken nu het bij jezelf niet helemaal 1, 2, 3 wil lukken?
Lekker dat je kindje weer naar school mag, kun je even tot jezelf komen!
De oudste gaat maandag weer naar school, vakantie is dan weer voorbij!
De jongste gaan dinsdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal.
Krijg ik ook lekker 2 dagdelen voor mezelf! Heerlijk!
Natuurlijk is het ook wel weer spannend zo'n nieuwe stap, maar met het idee dat er (als het lukt) nog een kindje komt, is het wat makkelijker lijkt wel...
Ik zit nu weer midden in m'n cyclus en heb nog steeds geen eisprong gehad volgens mijn temp. Hoop niet dat het weer zo'n lange cyclus wordt als vorige keer ( 7 weken ). Dat vind ik wel erg lastig, ik kan niet vertrouwen op mijn cyclus, dat maakt me weleens onzeker over mijn lichaam (of het wel zal lukken).
Succes met het verwerken van deze enorme tegenslag, maar hoop dat je morgen toch kan genieten van moederdag!
Groeten Saskia
ik herken die onzekerheid enormmm nu helemaal ik weet nu dus niet wanneer mn ei is wanneer ik weer ongi moet worden enzo... en ik dacht aan mijn slijm te zien dat het deze tijd was maar nu hadden we dinsdag sex gehad en wilde gisterenavond weer en we waren net bezig belt mn werk haha hadden een bevalling voor me dusja.. denk dat ik deze maand mn ei ben misgelopen.....
tja huisarts houd het idd op vette pech ben er deze keer echt emotioneel om geweest gelukkig steunde mijn man me enorm maar mn vriendinnen weten het allemaal eigenlijk wel maar mn ouders en schoonmoeder niet verteld... vond ik niet nodig geen zin in ook aangezien mijn schoonmoeder liever niet heeft dat er een 2de komt dusja
tis geen geheim hier dat we voor een 2de bezig zijn erg veel mensen weten het behalve schoonmoeder dus haha
lekker zeg 2 dagdelen voor jezelf ik heb dat met school nu en dan heb ik zoiets wat ga ik vandaag eens doen en vaak is het het huishouden natuurlijk maar soms ook lekker met een boekje tijd voor mezelf!!
we hebben net een nieuw bed gekocht we hebben 3 jaar geleden een miskoop gedaan bij beter bed en veel gezeik gehad daarmee en nu besloten om een boxspring te halen!!! iets duurder nouja stuk duurder maar wel veel beter voor alles in je lichaam ging erop liggen en was echt superrrr over 5 weken wordt ie geleverd ben benieuwdddd
ga gelijk de slaapkamer veranderen dusja altijd leuk haha
en moet het speelgoed van mn zoontje nog uitzoeken pff die heeft echt veel te veel dus ga eens ruimen hihi
ik ga effe slapen heb vanacht niet geslapen was om half 12 gebeld en half 7 vanochtend weer thuis en heb 3 uurtjes geslapen is niks zeg wordt oud kan er niet meer tegen zo weinig slaap hahaha
groetjes en fijne moederdag alvast