snap er niks van helppp

hoi mama saskia

jaaa wij hebben ook aan het strand gelegen lekker zandkastelen gebouwd hahah
en zwembad veel geweest kleine kon gewoon zwemmen zaterdags was alles ingedroogd!@!! 1 dag regen gehad en was de dag na aankomst dusja dat maakte niet veel uit hihi

waar waren jullie heen geweest??

denk geen gesprongen adertje voel me ook niet zwanger meer of misschien zit het puur tussen mn oren maar ga er gewoon vanuit dat het wederom mis is en op naar de volgende ronde weer...heb er wel enorm veel moeite mee deze keer hoor... ik praat er wel stoer over maar van binnen kan ik er nog steeds om huilen... en feit is dat echt iedereen om me heen meld zwanger te zijn.... maarja onze tijd komt nog wel...

liefs

Wij zijn in Zeeland geweest, daar waaiden de buien  mooi over en trok het snel open!
Maar in Frankrijk zal het wel wat graadjes hoger zijn geweest..... boffert!

Ik snap dat dit heel onzeker voor je is, hoe wil je gaan checken of je nu wel of niet nog zwanger bent?
Het doet gewoon erg zeer om te weten dat je zwanger bent en er kort daarna weer afscheid van te moeten nemen!
Maar misschien is het vals alarm en zit het nog wel goed?!

Sterkte!

Liefs Saskia

hoi mama saskia

nou de huisarts heeft gebeld en het is wederom mis gegaan:S:S

nouja 3 keer is scheepsrecht denk ik maar maar voelde me wel k*t vandaag hoor bah ben geestelijk echt effe op nu...

vannacht was ik gebeld door mn werk(ben kraamverpleegkundige) voor een bevalling en ik was helemaal nog in slaap en heb van alles aan de foon gezegd maar ook dus dat ik nog in frankrijk zat... is me echt nog nooit overkomen.... ik zit meestal recht op in bed als ik gebeld wordt echt vaag ( en balen)   mn collega die snachts belde moest sochtends wel lache toen ik belde om te vragen of ze toch wel echt gebeld had en vond het gelukkig niet erg,,,,

morgen mag mn ventje weer naar school lekker hoor is 2 en een halve week thuis geweest in verband met de waterpokken

en jou kindjes??

groetjes kleutermama

O jee, wat K*T zeg!
Dat lijkt me verschikkelijk en onzeker om 2x achter elkaar te hebben.
Ik heb het in mijn omgeving ook al vaker gehoord, maar die zijn daarna allemaal wel weer zwanger geraakt waarbij het wel goed ging!
Het zal wel vette pech zijn dat het net bij jou 2x achter elkaar mis is gegaan!
Hoe gaat je man ermee om? kan hij je een beetje steunen? Of heb je nog iemand in je omgeving waar je het tegen verteld hebt?

Vind je het niet moeilijk om met babies te werken nu het bij jezelf niet helemaal 1, 2, 3 wil lukken?

Lekker dat je kindje weer naar school mag, kun je even tot jezelf komen!

De oudste gaat maandag weer naar school, vakantie is dan weer voorbij!
De jongste gaan dinsdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal.
Krijg ik ook lekker 2 dagdelen voor mezelf! Heerlijk!
Natuurlijk is het ook wel weer spannend zo'n nieuwe stap, maar met het idee dat er (als het lukt) nog een kindje komt, is het wat makkelijker lijkt wel...

Ik zit nu weer midden in m'n cyclus en heb nog steeds geen eisprong gehad volgens mijn temp. Hoop niet dat het weer zo'n lange cyclus wordt als vorige keer ( 7 weken ). Dat vind ik wel erg lastig, ik kan niet vertrouwen op mijn cyclus, dat maakt me weleens onzeker over mijn lichaam (of het wel zal lukken).

Succes met het verwerken van deze enorme tegenslag, maar hoop dat je morgen toch kan genieten van moederdag!

Groeten Saskia

quote: mama Saskia reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2009 11:50:07'));

O jee, wat K*T zeg!
Dat lijkt me verschikkelijk en onzeker om 2x achter elkaar te hebben.
Ik heb het in mijn omgeving ook al vaker gehoord, maar die zijn daarna allemaal wel weer zwanger geraakt waarbij het wel goed ging!
Het zal wel vette pech zijn dat het net bij jou 2x achter elkaar mis is gegaan!
Hoe gaat je man ermee om? kan hij je een beetje steunen? Of heb je nog iemand in je omgeving waar je het tegen verteld hebt?

Vind je het niet moeilijk om met babies te werken nu het bij jezelf niet helemaal 1, 2, 3 wil lukken?

Lekker dat je kindje weer naar school mag, kun je even tot jezelf komen!

De oudste gaat maandag weer naar school, vakantie is dan weer voorbij!
De jongste gaan dinsdag voor het eerst naar de peuterspeelzaal.
Krijg ik ook lekker 2 dagdelen voor mezelf! Heerlijk!
Natuurlijk is het ook wel weer spannend zo'n nieuwe stap, maar met het idee dat er (als het lukt) nog een kindje komt, is het wat makkelijker lijkt wel...

Ik zit nu weer midden in m'n cyclus en heb nog steeds geen eisprong gehad volgens mijn temp. Hoop niet dat het weer zo'n lange cyclus wordt als vorige keer ( 7 weken ). Dat vind ik wel erg lastig, ik kan niet vertrouwen op mijn cyclus, dat maakt me weleens onzeker over mijn lichaam (of het wel zal lukken).

Succes met het verwerken van deze enorme tegenslag, maar hoop dat je morgen toch kan genieten van moederdag!

Groeten Saskia

ik herken die onzekerheid enormmm nu helemaal ik weet nu dus niet wanneer mn ei is wanneer ik weer ongi moet worden enzo... en ik dacht aan mijn slijm te zien dat het deze tijd was maar nu hadden we dinsdag sex gehad en wilde gisterenavond weer en we waren net bezig belt mn werk haha hadden een bevalling voor me dusja.. denk dat ik deze maand mn ei ben misgelopen.....

tja huisarts houd het idd op vette pech ben er deze keer echt emotioneel om geweest gelukkig steunde mijn man me enorm maar mn vriendinnen weten het allemaal eigenlijk wel maar mn ouders en schoonmoeder niet verteld... vond ik niet nodig geen zin in ook aangezien mijn schoonmoeder liever niet heeft dat er een 2de komt dusja

tis geen geheim hier dat we voor een 2de bezig zijn erg veel mensen weten het behalve schoonmoeder dus haha

lekker zeg 2 dagdelen voor jezelf ik heb dat met school nu en dan heb ik zoiets wat ga ik vandaag eens doen en vaak is het het huishouden natuurlijk maar soms ook lekker met een boekje tijd voor mezelf!!

we hebben net een nieuw bed gekocht we hebben 3 jaar geleden een miskoop gedaan bij beter bed en veel gezeik gehad daarmee en nu besloten om een boxspring te halen!!! iets duurder nouja stuk duurder maar wel veel beter voor alles in je lichaam ging erop liggen en was echt superrrr over 5 weken wordt ie geleverd ben benieuwdddd
ga gelijk de slaapkamer veranderen dusja altijd leuk haha

en moet het speelgoed van mn zoontje nog uitzoeken pff die heeft echt veel te veel dus ga eens ruimen hihi

ik ga effe slapen heb vanacht niet geslapen was om half 12 gebeld en half 7 vanochtend weer thuis en heb 3 uurtjes geslapen is niks zeg wordt oud kan er niet meer tegen zo weinig slaap hahaha

groetjes en fijne moederdag alvast

Hoi,

Hoe gaat het ondertussen?
Fijne moederdag gehad?

Mijn oudste had een mooi gedichtje ingestudeerd en mijn man had een dvd gemaakt van de 2 samen aan het dansen.... schattig hoor!

De jongste is vanmiddag voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest, was goed gegaan, wel tranen met afscheid en toen ze me weer zag.
Ondertussen ben ik thuis gaan schilderen, wel makkelijk hoor, even geen omkijken naar.

Ondertussen al jullie nieuwe bed?
Hopelijk wordt dat een vruchtbaar nestje voor jullie! haha

Bij ons weten ook meerdere mensen van onze 3e kinderwens en maak daar ook niet echt een geheim van...

Ik ken het met al dat speelgoed, weet soms ook echt niet waar ik ermee moet blijven. En het ergste is dat het alleen maar meer wordt!

Lijkt me wel zwaar hoor, dat onverwachte nachtwerk!
En oud ben je nog niet hoor! je hebt gewoon niet zo'n rustig leventje meer dan in de tijd dat je nog geen kleine had waar je constant mee bezig bent. Toch wel een voordeel van jong moeder zijn, tegen de tijd dat wij 40 zijn kunnen we weer heerlijk achterover leunen in de stoel!

Nou, tot snel maar weer.

Saskia

hoi mama saskia

jaa moederdag was leuk moest eventjes werken maar lekker samen gegourmet en kreeg een mooie zelfgemaakte ketting met een gedichtje van mn zoontje!!
en verder hadden we net een bed gekocht dusja hoefde er niks bij verder hihi

ons bed komt in week 25 moest besteld worden ivm de maten van het bed 160/210 is niet standaard maat lengte dusja moeten we eigenlijk altijd wel even wachten....

moet zegge ben zondags weer even gaan werken in het gezin waar ik de bevalling had gedaan en had toen die kleine vast en voelde me wel effe heel erg K*t... dacht echt van oww wil ik ook en waarom wil het niet enzo....

deze maand weet ik echt van niks heb nu al wel 4 dagen last van mn onderbuik en enorme veel last van dat heldere slijm maar volgens mij kan dat nog niet eens is nu ee ruime week nadat ik gestopt ben met vloeien.... maar goed we zien wel we doen het nu ook echt alleen wanneer we zin hebben hoor toevallig was het van de week 3 dagen achter elkaar:$ tja we zien het allemaal wel hoe het loopt hoor.....

leuk hoor dat je kleintje naar de psz ging en ja afscheid is de eerste keren lastig en daarna krijg je ze wrs niet meer mee naar huis haha

ik heb as dinsdag een kraamvisite gepland bij een vriendin samen met een hoogzwangere vriendin ben benieuwd zei weten ervan af... we waren pas geleden in een speelpaleis en toen had ik hem vast en toen vroeg ze of ik de fles wilde geven zei ik toch gewoon nee:$:$ nou das echt niks voor mij echt erg maar kon het gewoon effe niet........ voelde me echt schuldig erna maar goed schijnt normaal te zijn!!

ik kreeg trouwens commentaar van iemand die vind een zwangerschap van 5 weken die dan misgaat geen miskraam... hoe noem je het dan??????

groetjes kleutermama

Hoiiii,

Hm, helder slijm is wel een goed teken (wanneer het ook draderig is), misschien is jouw lichaam deze keer wel snel hersteld?!
Ik vind het wel heel knap dat je het probeerd wat los te laten en niet aan die verplichte sex vast blijft klampen, maar 3x achter elkaar! Tjonge, jij had er zin in!

2,10m is wel een lang bed zeg, is een van jullie dan zo lang? of vinden jullie dat gewoon fijner?

Jouw vriendinnen zullen het toch wel snappen dat je wat afstand neemt van babies na jouw miskramen?! Gewoon bij jouw eigen gevoel blijven.
En dat iemand zegt dat 5 weken geen miskraam is, vind ik wel erg bot en lomp hoor!
Natuurlijk heet dat ook een miskraam: Er was nml een eitje bevrucht en al ingenesteld, alleen in de nauwkeurige verandering ging er mis waardoor het niet meer levensvatbaar was!
Ik snap niet dat mensen dat zo durven te zeggen, hebben ze niet in de gaten dat dat kwetsend is?! AAAHHH, kan ik me echt kwaad om maken!
Bij mij was het ook met 5 weken en je hebt dan al een positieve test gehad en die hele week ben je al in je hoofd bezig met jouw baby, dus ja, dat doet pijn!
Maar goed, dusssss, laat ik er over ophouden...

Ik ben ondertussen nog steeds aan het tempen en eindelijk heb ik sinds vanmorgen weer een verhoging erin zitten (altijd rond de 36,3 en vanmorgen 36,8) dus denk dat mijn eisprong is geweest (op dag 21 in mijn cyclus). Het verplichte klussen zit er voor ons weer op voor de komende weken, hehe!
Maar weet je, hoe vaker het mis gaat, hoe minder vertrouwen ik erin krijg dat het deze maand dan wel raak zou zijn. En als het al dan raak zou zijn, ben ik bang dat het weer mis kan gaan net als bij jou voor de 2e keer...
Maar goed, dat is latere zorg, ik ga nu de komende 2 weken weer in spanning zitten!

Nu ben ik voor het eerst alleen thuis op de vrijdagochtend! Allebei zitten ze op school, dus kan mooi mijn eigen gang gaan zonder steeds onderbroken te worden, ook wel eens lekker hoor!

Nou, ik ga nog even wat rommelen, want over een uur kan ik de jongste alweer halen!

Groeten Saskia

Terug
Bovenaan