snap er niks van helppp

hoi mama saskia

jij hebt je eisprong ook erggg laat dus!! ik begreep nu wel dat als je temp verhoogt de eisprong ip dus al voorbij is:S:s

ik doe helemaal niks nu verder effe een 4 dagen veel lol maar nu al weer een dag of 4 niks hoor haha ben moe!!!

we zien wel hoe het loopt....

ja yoh die tante ik snap er niks van maarja ik zet het maar van me af ik weet zelf beter!!

wij hebben 2,10 lang het bed omdat mijn man bijna 2 meter is haha dusja moeten wel:D

lekker zeg een ochtendje voor jezelf he!!!

ik had vandaag poets middag en doe 4 keer per week de overblij op school!! wordt door mama;s van school gedaan dus ideaal en scheelt weer op en neer rijden (mijn zoontje zit in het dorp ernaast op school...)is 6 minuten op de fiets maar met de auto een heel stuk langer en vooral nu ze er aan het verbouwen zijn van de weg grrr die gaat hele weekend op slot...

ik merk niks ik voel niks nu dus we wachten gewoon weer af hihi wel erg hoor nu je niks weet aan de ene kant andere kantt je kan nu niks uitrekenen enzo en je er dus teveel op fixeren. hihi

groetjes kleutermama

Oh, leuk, overblijf moeder!
Als bij ons de jongste op school zou zitten en niks meer thuis heb rondlopen zou ik dat ook wel willen  doen. Nu doe ik insidenteel wat mee helpen bij een activiteit.
Maar ik begrijp het niet goed, is dat nou wel of niet op de school van jouw zoontje?
De school van mijn dochter is ook dichtbij, maar 2 min. fietsen, wel fijn hoor!

Mijn man is vandaag weg, met zijn voetbal elftal een uitje (tot in de nacht), dus dadelijk ff met een vriendin kletsen...
Volgende week lekker kort weekje, ik werk op maandag, woensdagochtend en donderdag. En laat het nou net op donderdag Hemelvaart zijn! jippie!

Moet jij op zo'n dagen dan wel gewoon werken dan? want neem aan dat dat altijd doorgaat!
Van onze jongste dochter ben ik bevallen op 30 december, dus de kraam was er ook gewoon op nieuwjaarsdag! Lijkt me wel de minst leuke kant aan zo'n verzogend vak.

Fijn weekend en tot snel!
Saskia

hoi hoi

ik ben overblijfmoeder bij mijn zoontje op school hoor!! alleen wij zitten in een dorp op school terwijl we er niet wonen tis een minuut of 6 fietsen en met de auto iets langer een zeer bewuste keuze aangezien de school hier in de straat enorm slecht staat aangeschreven was onze keuze snel gemaakt om iets verder te zoeken!!!

ik weet nu echt helemaal niks wanneer ik ongesteld moet worden enzo ergg irritant begint dat nu te worden want had vandaag echt poets en opruimdrift en normaal moet ik dan dus ongesteld worden.....

sta voor mijn werk op wacht sinds vrijdag maar het is ergg rustig ja ze belde voor een gezinnetje in den bosch maar vond daar toch een collega die dichter bij woonde anders was ik wel gegaan.. maar verder is het rustig ...

as woensdag is mijn man jarig alweer 29 jaar hihi en vrijdag gaan we gezellig naar de efteling heb er zin in had van die kortingskaarten van de albert heyn....

fijne zondag nog

quote: kleutermama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-05-2009 15:57:07'));

hoi hoi

ik ben overblijfmoeder bij mijn zoontje op school hoor!! alleen wij zitten in een dorp op school terwijl we er niet wonen tis een minuut of 6 fietsen en met de auto iets langer een zeer bewuste keuze aangezien de school hier in de straat enorm slecht staat aangeschreven was onze keuze snel gemaakt om iets verder te zoeken!!!

ik weet nu echt helemaal niks wanneer ik ongesteld moet worden enzo ergg irritant begint dat nu te worden want had vandaag echt poets en opruimdrift en normaal moet ik dan dus ongesteld worden.....

sta voor mijn werk op wacht sinds vrijdag maar het is ergg rustig ja ze belde voor een gezinnetje in den bosch maar vond daar toch een collega die dichter bij woonde anders was ik wel gegaan.. maar verder is het rustig ...

as woensdag is mijn man jarig alweer 29 jaar hihi en vrijdag gaan we gezellig naar de efteling heb er zin in had van die kortingskaarten van de albert heyn....

even aanvulling nog hihi

ik werk idd ook op zon en feestdagen maar alleen avonden ik werk overdag niet maar vind het niet zo erg hoor is mijn man zowieso thuis dus ideaallllllll

fijne zondag nog

Hallo!

Oke, nu snap ik het van die school.... Wel te begrijpen dat je liever voor een betere school kiest dan voor een school die dichterbij is...

Lastig dat je nu moet afwachten wat je lichaam gaat doen, je weet zelf meestal wel hoe je je voelt in welke fase... Want hoe lang is het geleden dat je een miskraam hebt gehad? 3 weken, of al 4? Hopelijk ik jouw lichaam niet te veel van slag en pikt ie weer snel de cyclus op!

Alvast gefeliciteerd met je man! 29 is nog jong hoor! maar wel bijna 30 hihi....
Mijn man is in februari 34 geworden, hij vind zichzelf ook altijd zo oud tegenover mij, maar ik heb daar geen last van hoor.

Leuk, de Efteling! Ik heb ook bij de AH gespaard en wij gaan 6 juli (heeft mijn dochter een studiedag, dus dan is het hopelijk niet zo druk).

Je hebt wel leuk werk, lijkt mij. En ook handig dat je zo geen oppas hoeft te regelen.
Maar zo draai je heel wat uren! Met een kind dat naar school gaat is dat wel handig, kan je in die uren je slaap inhalen. Maar als je straks een baby hebt is het zeker wel weer wat zwaarder....
Voor welke kraamzorg werk je eigenlijk?

Mijn NOD is deze maand op 28 mei, maar merk nog niks (is nog wel vroeg, maar let je toch stiekem op), ik ga er gewoon niet vanuit, dan kan het alleen nog maar meevallen!

Groetjes Saskia

he kleutermama

zal me eerst ff voorstellen ik ben jen ben 28 jaar en heb 1 dochter van 7 jaar ben nu voor de derde ronde bezig!!!!
echt heel spannend allemaal, maar mijn laatse NOD was op 28 april dus nu ongeveer weer dan op dinsdag 26 mei of 27 mei heb nog niet echt klachten had een dag van de week echt buikpijn zelfs als ik liep maar nog geen pijn in mijn borsten ofzo!!!!!
wel over die tempratuur bij mij was die savonds elke keer 37,5 is dat nou hoog?????
we wachten maar af nou suc6 iedereen

hoi mama saskia

valt mee hoor werk niet veel!!! gemiddeld 40 uur per maand... soms meer soms minder... dus is te verwaarlozen he haha kindjes komen niet op bestelling dus ik sta vaker op wacht dan dat ik werk!!!

hoe jong ben jij dan???? hihi

wij wonen vlakbij de efteling dus ideaalll je mag er eerder in ook dan he vanaf 9,45 uur!!
ps een tip je moet ze voor 14 juni halen anders verloopt die inlever actie!!!

ik ben 30 april gaan vloeien.... en wanneer ik ongesteld wordt of liever niet denk begin juni eind mei?? ik weet het niet

seks staat op een laag pitje momenteel ben veel te druk met andere dingen enzo maar goed wie weet he....

merk verder ook helemaal niks noppes nada,......

spannend zeg voor jou 28 mei... zal voor je duimen!!! sinds wanneer ben jij ook alweer bezig?? was je van je eerste snel zwanger????

ik laat soms de moed weleens zakken maar goed af en toe positief blijven maar....

groetjes kleutermama

quote: jen1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-05-2009 16:05:46'));

he kleutermama

zal me eerst ff voorstellen ik ben jen ben 28 jaar en heb 1 dochter van 7 jaar ben nu voor de derde ronde bezig!!!!
echt heel spannend allemaal, maar mijn laatse NOD was op 28 april dus nu ongeveer weer dan op dinsdag 26 mei of 27 mei heb nog niet echt klachten had een dag van de week echt buikpijn zelfs als ik liep maar nog geen pijn in mijn borsten ofzo!!!!!
wel over die tempratuur bij mij was die savonds elke keer 37,5 is dat nou hoog?????
we wachten maar af nou suc6 iedereen

oww spannend zeg ook al einde van de maand!!!

temp savonds is volgens mij helemaal noiet betrouwbaar...... je moet juist sochtends tempen op elke dag dezelfde tijd....
ik zit in de  5 de ronde ... heb 2 miskramen gehad al!!

leuk hoor een dochter van 7 alweer!! die vind het vast helemaal geweldig ofnie???

ik heb een zoontje van bijnaaaaa 5 en ben 27...

groetjes kleutermama

Terug
Bovenaan