Spannend...

Ja heh.. Is echt super verslavend,... hihi

Ik ben zo ook ff aan het eten.. zet de fituurpan aan vandaag.. hihi.. en dan ga ik ff douche en daarna komt me zusje;.. weet niet of ik het voor elkaar krijg om ongemerkt op deze site te komen.. maar ga het wel proberen..

xxxx Mamoetje

haha! Grappig is dat he??! ik wis ook elke keer de geschiedenis van mijn lijst zodat niemand ziet dat ik op deze site ben geweest. We hebben een lap top dus als er visite is ofzo word die er nog weleens bij gepakt en dan kunnen ze zo zien dat ik hier vaak op ben.   daar heb ik nou net geen zin in.

Ik hoop ook voor je dat het deze keer raak is. Ik voel helemaal niks maar dat komt omdat ik nu net ongesteld ben geweest en mijn eisprong moet dus nog komen. Denk zo rond  4 maart. maar voor de zekerheid gaan we regelmatig klussen de komende weken   gebruiken jullie ook ovulatietesten. Wij hebben dit de vorige manden wel gedaan maar nu ik een aardi regelmatige cyclus heb doe ik dat niet meer. Zo'n gedoe steeds testen en ik vergeet   het weleens dus dat schiet dan ook niet op.
denk jij ook al aan namen? en de babykamer enzo? Ik kijk er af en toe weleens naar gewoon grappig om daar alvast mee bezig te zijn.

Xxx

Hee jo,

Ja daar denk ik ook al vbeel over na ja.. als ik zwanger raak en het wordt een meisje gaat ze Caitlynn Johanna Marcelina Dokter heten.. of Johanna en marcelina andersom..
En voor een jongetje vind ik jaydon en Quintin erg mooi.. Een baby kamer heb ik nog niet echt naar gekeken.. maar ik heb wel al een super mooie wagen gevonden.. hihi..

Hoop echt dat het bij ons natuurlijk lukt en ook een deze maanden.. maar aan de andere kant heb ik zo iets als het nog een paar maanden op zich laat wachten wordt het in de zomer geboren en kan je met verjaardagen ook gewoon naar buiten.. hihi..

En jij heb jij al namen of dingen gekocht??

xxx

Mamoetje

ben even weg.. moeten toch me zusje ophalen ipv dat ze gebracht wordt.. ben met halfuurtje max weer terug..

xxx mamoetje

Nee eigenlijk niet...   Wel heb ik 2 boeken gekocht een boek over zwanger worden en een boek van Aukje van ginneken. ZIj kreeg ook op jonge leeftijd en kindje en beschrijft alles per week hoe het ging, Vond het een heel leuk boek om te lezen.
Mijn vriend en ik zitten kwa namen niet op 1 lijn. Ik hou van orginele namen en mijn vriend vind vooral de standaard namen mooi.. maar daar komen we vast wel over uit als het zover is.
Ik heb ook al een mooie kinderwagen gezien en als ik kijk naar baby kamers vind ik eigenlijk heel veel wel mooi.
Inderdaad is bevallen in de zomer wel lekker maar ik vind het ook wel wat hebben zo rond de kerst enzo.. zijn wel hele mooie maanden. Ik zie het niet zo zitten om in de hitte te bevallen maar wat moet dat moet he?! haha
We zien wel... ik hoop wel dat ik voor mijn 23ste zwanger ben.Dat zou ik wel helemaal geweldig vinden. en in 2008 natuurlijk .. hihi

Xx

Nee ik heb geen boeken gekocht.. ik ben daarvoor te bang dat me ma ze tegen komt..

Ikheb me wel opinternet heel erg verdiept.. Ik zit vaak op marktplaats te kijken naar wagens en dat soort dingen.. en elke zaterdag op voetbal gesprek van de dag.. hihi..

VOlgens mij had ik het al gevraagd maar heb jij het veel mensen verteld??

xxx  mamoetje

hoooooooooi,

neej ik heb het alleen tegen een vriendin verteld en jij? vertel het ook pas als ik zwanger ben...
Xx

Terug
Bovenaan