@ Sparkle, Wenser en ydnew3308

Heerlijk dat jullie je kindje eindelijk in je armen mogen sluiten! Stoere naam...! Geniet lekker van je gezinnetje en hopelijk sterk je snel aan!

Sparkle

Hay meiden,

Wil hier meteen ook maar even ons nieuws schrijven: wij verwachten ons 2e kindje...!
We zijn heel verwonderd en blij...onwerkelijk hoor, zo onverwachts en zo snel alweer.

Wenser, moet hierbij meteen aan jou denken, vind het een beetje moeilijk om dit zo te vertellen, omdat jij toch ook alweer in spanning zit...Leef echt met jullie mee en hoop echt voor jullie dat jullie ook snel weer een wondertje mogen verwachten!

Voelde me in het begin ook best een beetje schuldig, omdat ik heel erg aan het idee moest wennen...Je gaat er toch weer voor met de gedachte dat het vast weer heel lang (of helemaal nooit) zal gebeuren. Ik was net 15 kg afgevallen en voelde me weer fit, daar had ik het het moeilijkste mee, maar nu ik ons kindje op de echo gezien heb en me beter voel, ben ik alweer helemaal verliefd!

liefs,
Sparkle

14 Mei! Ben nu dus ruim 12 weken...Afgelopen weekend hebben we het aan alle familie verteld.

Hoe gaat het met jouw twee kleintjes, Esk? Groeit de kleine goed?

Ja, het gaat goed hier, hoewel ik deze week het wel wat pittiger vind. Joris huilt nogal ineens en het ritme is redelijk zoek hier... Vanmiddag had ik twee huilende kinderen, eentje omdat hij baby is en eentje omdat hij niet uitgeslapen was. Dat is dus een mindere dag. Bn zelf ook moe van de nachtvoedingen en dat werkt ook niet mee... maar ja, als ik dan weer een lachje zie, dan is het ook meteen weer goed. Vanavond het hele spul maar 's vroeg op bed zien te krijgen en dan zelf er achteraan :) .
Joris groeit wel heel goed en hij kan al lachen, dat is zo schattig.

He Sparkle, wat een waanzinig goed nieuws. Ongelooflijk hoor, dat zo n wonder nog een keer mag gebeuren, eerst bij Esk, nu bij jou. Ik ben niet jaloers, gun het jullie beiden van harte omdat ik weet wat julie al hebben meegemaakt. Hier helaas geen nieuws, de vlieger gaat bij mij niet op dat het bij de tweede sneller gaat.

Op een ander forum waar ik veel klets met meiden die allemaal maart 2006 zijn begonnen met proberen voor de eerste, zijn er al zoveel met 2 kindjes en ook zoveel die in de eerste of tweede ronde zwanger zijn nu. Dan denk ik wel eens; waarom ik niet. Maar over het algemeen kan ik het goed handelen en we genieten zo van ons meisje.

Fijn dat je de eerste spannende 12 weken gehad hebt en geniet ervan. Voel je je ok?

Esk: ik geloof wel dat dat heel lastig is. Gelukkig zijn de lachtjes onbetaalbaar haha
x
Wenser

Lieve Wenser, gelukkig eindelijk een reactie van je :) Ben blij dat je het goed opneemt al weet ik wel dat het wel eens kan steken...
Je zit nog niet op de t zelfde aantal maanden proberen, toch? Dus wie weet is het wel snel raak??? Ik hoop het zo! Lekker genieten van jullie kleine Femke hoor!

Ik voel me eigenlijk prima! Weer zo goed, dat ik weer ga twijfelen of alles nog wel goed gaat.....:( had ik de vorige keer ook erg last van! K heb n echo gehad met 9,5 week en nu wachten tot de 20 weken echo. Mijn huisarts wil pas heel laat (met ong. 17 weken) het hartje luisteren omdat hij het gevaar van ongerustheid als je het niet hoort te groot vind....:-S dus moet nog wel even geduld hebben!

@Esk...je zult het nu best druk hebben! Zulke scenario's zie ik ook al n beetje voor me hoor...haha...maar ik weet zeker dat het geluk alles dubbel en dwars waard zal zijn!

groetjes Sparkle

Jeetje wat een goed nieuws, gefeliciteerd sparkle, en wat snel, geniet ervan meid. En ook ik snap wel dat je het moeilijk vind om het te vertellen, zeker omdat we allemaal in hetzelfde schuitje hebben gezeten of nu weer zitten.

Hier gaat alles goed, Finn heeft wel veel last van buikkrampjes, maar dat hoort er nu eenmaal bij, maar weet je wel wat het is, ik heb zo gezeurd van dat ik die grote buik beu was en ook dat harde getrap, maar nu ik zo savonds op de bank lig dan mis ik het, zo raar, misscvhien komt het ook omdat het zo sel is gegaan de bevalling.
Ik werd op maandag ingeledi, smorgen half 8 gel en om 10u eerste weeen, 12u 2/3 cm ontsluiting, 13.00u ruggeprik, 15.00u 5 cm en een uur later 10cm. Om half 7 was finn er, dus al met al snel gegaan, kon het niet beseffen. En ik mis het nu.
Ik mis het zo erg dat ik aan het twijfelen ben of ik ooit nog een keer zwanger wil worden eerst zei ik van niet, maar nu begin ik te twijfelen. ERg raar!!!

Esk dat zal zeker druk zijn met 2 kindjes zo kort op elkaar, maar ooit komt er een tijd dat je er snachts neit meer uithoeft. Hahaha, dat denk ik nu ook af en toe, van die nachtvoedingen, pffff, maar ja zoals je zegt als je dan een lachje ziet of je kindje vasthoud dan is het weer helemaal goed.

@ wenser, wel knap van je hoor dat je nog op dat forum meeschrijft, lijkt me ook wel erg confronterend, maar meid ik duim elke maand voor je dat je snel zwanger mag worden zonder med hulp.

Nou meiden, fijn weekend

Terug
Bovenaan