Jeetje wat een goed nieuws, gefeliciteerd sparkle, en wat snel, geniet ervan meid. En ook ik snap wel dat je het moeilijk vind om het te vertellen, zeker omdat we allemaal in hetzelfde schuitje hebben gezeten of nu weer zitten.
Hier gaat alles goed, Finn heeft wel veel last van buikkrampjes, maar dat hoort er nu eenmaal bij, maar weet je wel wat het is, ik heb zo gezeurd van dat ik die grote buik beu was en ook dat harde getrap, maar nu ik zo savonds op de bank lig dan mis ik het, zo raar, misscvhien komt het ook omdat het zo sel is gegaan de bevalling.
Ik werd op maandag ingeledi, smorgen half 8 gel en om 10u eerste weeen, 12u 2/3 cm ontsluiting, 13.00u ruggeprik, 15.00u 5 cm en een uur later 10cm. Om half 7 was finn er, dus al met al snel gegaan, kon het niet beseffen. En ik mis het nu.
Ik mis het zo erg dat ik aan het twijfelen ben of ik ooit nog een keer zwanger wil worden eerst zei ik van niet, maar nu begin ik te twijfelen. ERg raar!!!
Esk dat zal zeker druk zijn met 2 kindjes zo kort op elkaar, maar ooit komt er een tijd dat je er snachts neit meer uithoeft. Hahaha, dat denk ik nu ook af en toe, van die nachtvoedingen, pffff, maar ja zoals je zegt als je dan een lachje ziet of je kindje vasthoud dan is het weer helemaal goed.
@ wenser, wel knap van je hoor dat je nog op dat forum meeschrijft, lijkt me ook wel erg confronterend, maar meid ik duim elke maand voor je dat je snel zwanger mag worden zonder med hulp.
Nou meiden, fijn weekend