Hey meid,
Fijn weer van je te horen!!
Hier alles goed hoor. Nog 5 weken...dus het begint nu echt dichterbij te komen. Het meeste is af (kleertjes en lakentjes gewassen en opgevouwen). Aaron blijft nog in zn oude kamertje, dus de baby komt in de wieg bij ons bed voor een paar maanden en dan willen we Aaron ook verhuizen.
Zijn nieuwe kamertje begint langzaamaan vorm te krijgen. T is geschilderd en nieuwe vloerbedekking ligt er in. Verder zijn de nieuwe meubeltjes ook binnen.
Ik ben zo langzamerhand ook van alles in mn ziekenhuiskoffertje aan het gooien...
Een roze en een blauw pakje er in...begin nu wel heel nieuwsgierig te worden.
Ik moet nu dus eigenlijk alleen het wiegje schoonmaken en opmaken....maar hij staat beneden en ik kan m zelf niet niet naar boven tillen in mn eentje....en elke keer als mn man in huis is vergeet ik het te vragen...haha....
Hij is ook zo druk!! Het is al weken prachtig weer wat extreem vroeg is hier, dus hij is al begonnen aan het landwerk! dus ja, nu ligt de renovatie beneden stil...en is het nog steeds een grote bende!
Aaron is afgelopen week ziek geweest, en wil nog steeds niet echt goed eten. Hij had een paar avonden wat verhoging en sliep twee nachten heel onrustig (10-15 x wakker worden....)
Nu slaapt hij echt bij...! Hij lijkt wel bijna alleen te slapen! Doet al 3 dagen smiddags een middagslaapje van 4 uur! En gaat dan een paar uurtjes later weer naar bed en slaapt wel 14 uur ! T eten begint weer een beetje terug te komen nu, maar nog niet zoals het was....weet nog steeds niet wat hem nu dwars zit/zat.
Vanmiddag moet ie voor prikjes. Hij is op zich wel weer vrolijk dus laat het maar gwoon doorgaan....
Over anti conceptie gesproken...hier ook een beetje raar idee...dat we daar straks toch ws wel echt aan moeten gaan denken
Zo val je van het een in het ander! En voor ons zijn er niet veel opties (anticonceptie met hormonen zoals de pil en spiraaltje mag ik eigenlijk niet hebben omdat ik iets met mn bloedstolling heb....) maargoed...daar moeten we straks over beslissen.
@ Wenser: vervelend zeg, heeft je man daar wel vaker last van (gehad)? Rugpijn is zo'n vervelende pijn! Je kunt letterlijk geen kant op! Hoop dat het meevalt...als het een hernia is gaat het ws nog wel even duren..? Wel fijn dat je zo even je gedachten op iets anders moet richten, maarja, het blijft toch in je hoofd spelen. En als je dan ook nog eens overtijd bent....pfff...leef echt met jullie mee!! Hoop zo op een nieuw wondertje voor jullie!
@ andere meiden....ben ook benieuwd naar jullie weer!! blijft leuk om elkaar te volgen vind ik...
Nou goed, ga maar stoppen, het is een heel verhaal geworden ;-)
liefs!
Sparkle