Jeetje ik zie dat het echt een tijd geleden is dat ik hier wat heb geplaatst,
finn is alweer 2 weekjes thuis, eigenlijk wilde ze hem langer houden, maar ik kon het niet meer aan dat heen en weer gerijd en Amber die nog naar school moest en voor het huishouden zorgen. Ik had gevraagd of hij nog last had van oorontsteking en rotavirus, dat was niet het geval meer, maar waar we voor kwamen is niet aan bod gekomen, maar ja na 1,5 week ben je het echt wel beu in zon ziekenhuis met alleen maar ziektekiemen en bacterien. Ze wilde nu eerst een week savonds pap geven en dan pas overgaan op fruit, ik zei wat jullie kunnen kan ik zelf thuis ook wel, dus als het goed is neem ik hem mee. Want het ziekenhuis is me zoooo tegengevallen.
Maar vorige week begon hij te hoesten, echt zon apart hoestje, geen verkoudheidshoest. Mn man vond het ook vreemd klinken, als wij zo zouden hoesten dan zou je zeggen steek nog een sigaretje meer op. Zon hoestje. Afgelopen vrijdag moesten we toch naar de kinderarts voor controle, en die vond het ook vreemd ze vertelde dat er kinkhoest heerst, dus meteen op getest, morgen horen we daar de uitslag van, voor de rest had hij alweer last van oorontsteking. Ik weet neit hoe dat artsen kijken,m aar de ene keer heeft hij er last van en een andere keer niet, erg raar hoe ze kijken, maar hij heeft dit nu al vanaf de carnaval. Dus antibiotica voor 3 dagen deze week eens naar mn eigen ha.
MAar het drinken gaat echt wonderbaarlijk goed hij heeft zn laaste fles om 19u met rijstebloem erin en dan gaat hij slapen tot smorgens vroeg weer. Hij eet nu ook al fruit en dat gaat allemaal heel erg goed, deze week een staet maken met groentenhap.
Dus al met al gaat dat meer dan goed, gelukkig!!!!
@ wenser, goed dat je dat zwanger worden forum een beetje los laat, en ik hoop echt dat je snel een pos test in je handen hebt.
@ sparkle, gaat alweer snel, en ikea blijft leuk, we wachten hier vol spanning af op het goede nieuws vanuit daar.
@ esk, fijn om te lezen dat je al een ritme krijgt, zeker met 2 jonge kindjes. Ik geloof goed dat je wordt geleefd, maar dat heb ik ook, ik moet me aan het schema van Amber houden ivm schooltijden (halen en brengen) en met Finns eettijden en slaaptijden. MAar zoals je zelf weet komt dat allemaal goed, maar het heeft effe de tijd nodig voordat iedereen in het ritme zit.
Nou meiden ik ga effe een wasje opvouwen, straks nog effe lekker van eht zonnetje genieten.
Oja en het nieuws kan ik nu wel zeggen ik word tante, super leuk, nooit verwacht maar des te leuker.
Gr