@sparkle, wenser,esk ydnew

Sparkle, er zit hier een goed ritme inmiddels in hoor. Heeft wel eventjes geduurd, maar heb gepoogd Joris een beetje in de richting van het ritme van Thomas te duwen en dat is aardig gelukt. Ze liggen in de middag en avond tegelijk op bed in ieder geval zodat wij onze rustpunten op de dag hebben. Erg fijn (nu liggen ze ook nog op bed).
Joris kan ondersteund al wel zitten, maar nog niet zelfstandig. Dat duurt denk ik nog wel een tijdje. Het is af en toe wel pittig hoor, twee van die kleintjes. Je wordt ook echt geleefd, maar over het algemeen is het goed te doen en als ze wat ouder zijn hebben we er veel voordeel aan. Maar nu weet ik pas wat de uitdrukking "tropenjaren" betekent ;-).

Hoe is 't met jou?

Dank jullie wel. Het gaat weer wat beter dan van de week en eigenlijk zie ik een rustige periode (geen testjes, geen forum etc.) wel zitten. We blijven wel doorgaan trouwens, ga geen voorbehoedsmiddelen gebruiken ofzo, maar even niet meer moeten.

Hopelijk houd ik het twee maandjes (of meer?) vol om er zo in te zitten.

Ik lees elke twee weken ofzo wel even of hier nog wat staat. Ben erg benieuwd naar het geheimpje van Wendy, de vorderingen bij Sparkle en de belevenissen met 2 kleintjes bij Esk. Ik had zelf ook altijd het idee om kindjes lekker snel op elkaar te krijgen, maar inmiddels dus niet meer. Heeft ook wel weer zijn voordelen denk ik, mochten we nog een keer in verwachting raken, dat er wat meer tijd tussen zit.

Fijn weekend allen!
Wenser

Fijn dat je er nu wat rustiger in kunt staan Wenser :) Hoop dat het je wat rust geeft.
Ik vind het toch wel mooi hoe we nu al zo lang met elkaar meeleven!

Hier (net zoals in NL zo te horen) is het prachtig weer! Vanochtend een kinderfeestje gehad, en ga zo eens wat ramen proberen te zemen...Want dat is al ZO lang niet meer gebeurd! :$
Merk wel dat ik de laatste tijd wat meer geirriteerd ben met alle rommel in huis, en voor mijn gevoel ben ik net zo'n trage slak...haha...

Bij de gyn. een dag terug gezet...nu dus 15 Mei de datum! haha, wat een zo'n dagje nu al in je hoofd kan doen....slaat eigenlijk nergens op! Aan de ene kant lijkt 9 weken nog maar zo kort terwijl 2 mnd nog wel lang klinkt en ik naar mn buik kijk ;)
Er moet nog heel wat gebeuren, maar ook wel leuke dingen. Heb een kledingkast besteld zodat ik straks iig lekker spulletjes kan gaan wassen en weg kan gaan leggen voor de baby... En de ziekenhuis koffer spullen groeien gestadig...gooi alles maar op een hoop.
Wil volgende week met schoonzussen naar IKEA (is hier 1,5 uur vandaan terwijl ik er in NL naast woonde...maarja, blijft leuk!) Daar heb ik nog een aantal dingen nodig!

groetjes!!
Sparkle

Jeetje ik zie dat het echt een tijd geleden is dat ik hier wat heb geplaatst,

finn is alweer 2 weekjes thuis, eigenlijk wilde ze hem langer houden, maar ik kon het niet meer aan dat heen en weer gerijd en Amber die nog naar school moest en voor het huishouden zorgen. Ik had gevraagd of hij nog last had van oorontsteking en rotavirus, dat was niet het geval meer, maar waar we voor kwamen is niet aan bod gekomen, maar ja na 1,5 week ben je het echt wel beu in zon ziekenhuis met alleen maar ziektekiemen en bacterien. Ze wilde nu eerst een week savonds pap geven en dan pas overgaan op fruit, ik zei wat jullie kunnen kan ik zelf thuis ook wel, dus als het goed is neem ik hem mee. Want het ziekenhuis is me zoooo tegengevallen.
Maar vorige week begon hij te hoesten, echt zon apart hoestje, geen verkoudheidshoest. Mn man vond het ook vreemd klinken, als wij zo zouden hoesten dan zou je zeggen steek nog een sigaretje meer op. Zon hoestje. Afgelopen vrijdag moesten we toch naar de kinderarts voor controle, en die vond het ook vreemd ze vertelde dat er kinkhoest heerst, dus meteen op getest, morgen horen we daar de uitslag van, voor de rest had hij alweer last van oorontsteking. Ik weet neit hoe dat artsen kijken,m aar de ene keer heeft hij er last van en een andere keer niet, erg raar hoe ze kijken, maar hij heeft dit nu al vanaf de carnaval. Dus antibiotica voor 3 dagen deze week eens naar mn eigen ha.
MAar het drinken gaat echt wonderbaarlijk goed hij heeft zn laaste fles om 19u met rijstebloem erin en dan gaat hij slapen tot smorgens vroeg weer. Hij eet nu ook al fruit en dat gaat allemaal heel erg goed, deze week een staet maken met groentenhap.
Dus al met al gaat dat meer dan goed, gelukkig!!!!

@ wenser, goed dat je dat zwanger worden forum een beetje los laat, en ik hoop echt dat je snel een pos test in je handen hebt.

@ sparkle, gaat alweer snel, en ikea blijft leuk, we wachten hier vol spanning af op het goede nieuws vanuit daar.

@ esk, fijn om te lezen dat je al een ritme krijgt, zeker met 2 jonge kindjes. Ik geloof goed dat je wordt geleefd, maar dat heb ik ook, ik moet me aan het schema van Amber houden ivm schooltijden (halen en brengen) en met Finns eettijden en slaaptijden. MAar zoals je zelf weet komt dat allemaal goed, maar het heeft effe de tijd nodig voordat iedereen in het ritme zit.

Nou meiden ik ga effe een wasje opvouwen, straks nog effe lekker van eht zonnetje genieten.

Oja en het nieuws kan ik nu wel zeggen ik word tante, super leuk, nooit verwacht maar des te leuker.

Gr

Hey wendy,

Fijn weer wat van je te horen!! :)
Mooi om te horen dat je je ventje weer lekker thuis hebt,ook al blijft het nog een beetje aanmodderen zo te horen.
Iig een stuk beter zo met de voedingen, als ie dan s nachts goed slaapt geeft dat voor jou iig ook al heel wat meer rust!
Hopelijk geen kinkhoest, en knapt hij snel helemaal op!

Hoe gaat het nu verder met jou zelf?

Ennuh gefeliciteerd met het goede nieuws!! Leuk hoor, tante is toch weer anders als moeder en ook heel bijzonder! Wordt dat het eerste nichtje/neefje voor je kids?

Hier wel de kriebels hoor! We hebben nog niet alels klaar voor de baby en nog maar zo'n 7 weken te gaan! T komt al zoveel dichterbij...
Wel n kastje gekocht, dus als mijn man die in elkaar heeft gezet kan ik daar lekker al de babyspulletjes in kwijt!

liefs,
Sparkle

We zijn al weer drie a vier weken verder sinds dit bericht, dus Sparkle; het komt dichtrbiuj. Is alles nu af? En voel je je nog goed? Jij ging de vorige keer toch heel laat met verlof? Nu weer?

En Wendy: gaat het goed met jou en met Finn, je moeder en je relatie? Ik hoop dat letterlijk en figuurlijk het zonnetje weer schijnt bij jou.

Esk: hoe is het met de twee boys? Gaan jullie eignelijk nog voor ene derde of bne je aan de anticonceptie. Lijkt mij heel raar als je al zoveel jaar niet zwanger kunt wordne, dat je nu anticonceptie moet nemen om niet zwanger te worden.

Hier gaat t wel aardig. Afgelopen ronde was ik 5 dagen over tijd op een onrmale cyclus van 25 dagen. Ik dacht echt dat t zover was, maar helaas. Negatieve testen en na 5 dagen werd ik dinsdag toch ongesteld. Het positieve ervan is een iets langere cyclus, want ik heb nog steeds een korte luteale fase. Maar t heeft niet geholpen dus en nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet aanhouden qua NOD.

Onze aandacht wordt momenteel opgelslokt door een enorme rugpijn van mijn man. Hij kan er niet van werken, ligt voornamelijk op bed en heeft flinke pijnstillers en spierverslappers. Hopen dat t geen hernia is, gisteren zijn er foto's gemaakt en vrijdag horen we de uitslag. Zo is de aandacht ook even van ons verdriet afgeleid.

Tsja verder maar weer afwachten allemaal.
Gelukkig komt de zomer eraan.
groetjes
Wenser

Hey meid,

Fijn weer van je te horen!!

Hier alles goed hoor. Nog 5 weken...dus het begint nu echt dichterbij te komen. Het meeste is af (kleertjes en lakentjes gewassen en opgevouwen). Aaron blijft nog in zn oude kamertje, dus de baby komt in de wieg bij ons bed voor een paar maanden en dan willen we Aaron ook verhuizen.
Zijn nieuwe kamertje begint langzaamaan vorm te krijgen. T is geschilderd en nieuwe vloerbedekking ligt er in. Verder zijn de nieuwe meubeltjes ook binnen.
Ik ben zo langzamerhand ook van alles in mn ziekenhuiskoffertje aan het gooien...:) Een roze en een blauw pakje er in...begin nu wel heel nieuwsgierig te worden.

Ik moet nu dus eigenlijk alleen het wiegje schoonmaken en opmaken....maar hij staat beneden en ik kan m zelf niet niet naar boven tillen in mn eentje....en elke keer als mn man in huis is vergeet ik het te vragen...haha....

Hij is ook zo druk!! Het is al weken prachtig weer wat extreem vroeg is hier, dus hij is al begonnen aan het landwerk! dus ja, nu ligt de renovatie beneden stil...en is het nog steeds een grote bende! :(

Aaron is afgelopen week ziek geweest, en wil nog steeds niet echt goed eten. Hij had een paar avonden wat verhoging en sliep twee nachten heel onrustig (10-15 x wakker worden....)
Nu slaapt hij echt bij...! Hij lijkt wel bijna alleen te slapen! Doet al 3 dagen smiddags een middagslaapje van 4 uur! En gaat dan een paar uurtjes later weer naar bed en slaapt wel 14 uur ! T eten begint weer een beetje terug te komen nu, maar nog niet zoals het was....weet nog steeds niet wat hem nu dwars zit/zat.
Vanmiddag moet ie voor prikjes. Hij is op zich wel weer vrolijk dus laat het maar gwoon doorgaan....

Over anti conceptie gesproken...hier ook een beetje raar idee...dat we daar straks toch ws wel echt aan moeten gaan denken :) Zo val je van het een in het ander! En voor ons zijn er niet veel opties (anticonceptie met hormonen zoals de pil en spiraaltje mag ik eigenlijk niet hebben omdat ik iets met mn bloedstolling heb....) maargoed...daar moeten we straks over beslissen.

@ Wenser: vervelend zeg, heeft je man daar wel vaker last van (gehad)? Rugpijn is zo'n vervelende pijn! Je kunt letterlijk geen kant op! Hoop dat het meevalt...als het een hernia is gaat het ws nog wel even duren..? Wel fijn dat je zo even je gedachten op iets anders moet richten, maarja, het blijft toch in je hoofd spelen. En als je dan ook nog eens overtijd bent....pfff...leef echt met jullie mee!! Hoop zo op een nieuw wondertje voor jullie!

@ andere meiden....ben ook benieuwd naar jullie weer!! blijft leuk om elkaar te volgen vind ik...

Nou goed, ga maar stoppen, het is een heel verhaal geworden ;-)

liefs!
Sparkle

Waarschijnlijk geen hernia, hoewel het niet helemaal is uit te sluiten met foto's (dan zouden ze ook een scan moeten doen, maar dat doen ze nu niet gelijk). T gaat iets beter,maar nog neit om over naar huis te schrijven. Hopelijk helpt de fysio. Hij zit nu ook al steeds aan zware pijnstillers, ook niet echt best. Geen idee of dat ook gevolgen heeft voor de zaadjes.

Sparkle: gaat het nu beter met Aaron?
groetjes

Terug
Bovenaan