@sparkle, wenser,esk ydnew

Vervelend zeg dat het zo lang duurt...!
Sterkte en wens m beterschap! Geen idee of pijnstillers effect kunnen hebben...

Ja, Aaron voelt zich gelukkig weer beter. Hij is wel een week echt ziek geweest, en heeft daarna heeeel veel geslapen!
Gelukkig is ie nu weer zn happy ikje :)

Hier al lekker voorjaar, heerlijk genieten!

O, en over het werken...ik werk nog maar 1 ochtend in de week. Doe preschool, 4 a 5 jarigen dus een beetje te vergelijken met peuterschool. En dat loopt half Mei af. De laatste ochtend is een dag na mijn uitgerekende datum. Wil het proberen te blijven doen, maar moet even kijken hoe het gaat.
Neem altijd Aaron mee, en die wil graag opgetild worden, dus dat is wel extra zwaar. maar schooltje is leuk om te doen!

Dat is dan wel te combineren. Vind het zo apart dat je vooraf geen verlof hebt bij jullie.
Wel fijn dat je Aaron mee kunt nemen.
Wenser

Wat ik doe is niet echt heel officieel hoor...
Ik zou niet weten hoe het hier precies geregeld is met verlof...volgens mij mag je zelf weten hoe je het indeelt, dus zou ook eerder met verlof mogen.
Je krijgt hier wel een heel jaar :) maargoed, voor mij dus niet omdat ik niet echt een officiele baan heb.

Hoe gaat het ondertussen met je man?

Niet goede, veel pijn, nog steeds geen oproep voor MRI en hij ligt al twee weken plat. De pijn en het uitval wordt erger en hij heeft echt enorme pijnstillers. Sowiezo deze maand geen poging tot zwanger worden. Eerst maar eens de pijn weer dragelijk maken. Verder komt alles op mij neer natuurlijk: brengen, halen, huishouden, boodschappen en voor man en dochter zorgen en 4 dagen werken. En dan weer naar de fysio, dan weer naar de apotheek, dan weer naar de huisarts of huisartsenpost en nog steeds geen duidelijkheid. Hij slaapt 2-4 uur per nacht, ik hoogstens 6, dus dat schiet ook niet op.

Hopen dat er snel duidelijkheid is.
Maar deze maand dus zeker geen zwangerschap...
Wenser

Een baaldag vandaag. Ben zo moe van alles, mijn man heeft nog steeds veel pijn en gaat dinsdag naar de neurochirurg om te kijken of geopereerd moet worden, maar dan duurt dat ook nog wel even. T is moeilijk vol te houden voor ons allebei.

En ronde 13 begonnen gisteren, en zeer waarschijnlijk weer een verloren ronde.
gr Wenser

Vervelend dat het allemaal zo lang duurt zeg!! Sterkte....ook frustrerend dat je in je achterhoofd toch steeds ook nog met andere dingen bezig bent...dat maakt het allemaal niet makkelijker...

Hoop dat jullie meer duidelijkheid krijgen!

liefs, Sparkle

Ff weer wat bijgelezen, las al wel wat bij het zwanger worden forum van je wenser, ik hoop dat je man snel geholpen wordt, en dat jullie met het zwanger worden verder kunnen zeg maar. Maar snap goed dat je heel erg baalt.

@ sparkle het schiet volgens mij al op, hoe is het, is het nog wel een beetje vol te houden, ben je nog aan het werk of ben je thuis nu?

Hier gaat alles gewoon zn gangetje, Finn blijft oorpijn houden, maar het is onder controle te houden dmv neusspray niet die zoutoplossing maar die andere, mag je eignelijk maar 1 week gebruiken maar wij moeten die dagelijks gebruiken doen we dat neit gaat het mis, nu moeten we het zien te rekken tm 9mnd dan krijgt hij buisjes, hij is er nu simpelweg te kelin voor het past nog neit in zn oortjes. Wat hij heeft komt gewoon niet vaak voor bij babys.
Met mij gaat het goed, ben zo goed als van mn depressie af. Zag vorig jaar alleen de slechte dingen en snap nu niet meer hoe ik zo hebn kunnen denken, en dat is goed! Ik kan echt zeggen dat ik ervanaf ben en dat voelt supergoed.

Effe Finn op bed leggen en spreek jullie snel weer.

lfs

Terug
Bovenaan