@sparkle

Goh wat gaat dat hard. Je hebt het kunnen vertellen nu? Leuk, leuk. Fijn ook dat het goed gaat. Uiteraard ben je moe, een zwangerschap én een kleintje is niet niks.

Wat zul je raar opgekeken hebben toen het zover was, waaraan merkte je het als eerste?

Sparkle: ik ben ook benieuwd naar je ervaringen, maar je zult nu druk zijn met familiebezoeken enzo ;-) Goede reis terug alvast.

Leuk om t zo allemaal nog een beetje te volgen. En wat ook leuk is: Wendy/Ydnew is zwanger. Na zo n lange tijd. Zij schreef toen ook met ons mee.

Nou, ik ga slapen.
Groetjes
Wenser

Het stomme is dat ik al 1 dag na NOD getest heb. Ik had gewoon exact hetzelfde gevoel als bij Thomas. Kon het niet uitleggen en dat werd eigenlijk bevestigd door de test. We waren er ook helemaal niet mee bezig of zo, maar ja, dat tellen van je cyclus, daar kom je van je leven niet meer vanaf als je dat zo lang gedaan hebt... dus ik wist ook wel dat de NOD in de buurt kwam en ik voelde me dus hetzelfde als met Thomas.

Leuk voor Wendy! Ze heeft al een aantal keren IVF gedaan, dus heel fijn!

Groejtes, Esk

Ja, dat tellen, dat zal ik denk ik ook niet meer loslaten. Ook al ben ik nu al bijna 18 maanden niet meer ongesteld geweest, daarvoor was het 18 maanden lang tellen en dat blijft toch in je geheugen.

Wel ontzettend fijn zo, geen gestress.
Je hoort het wel vaker, dat de eerste jaar na een zwangerschap het al weer raak is. Toch ben ik er nog niet aan toe. Ik hoop niet dat ik later spijt heb dat ik gewacht heb, maar op dit moment voelt dat goed.

Sparkle; hoe is het met jou?

gr.
wenser

Hey meiden,

Dacht ineens: zal hier weer eens kijken! Al heel lang niet meer gedaan!
Ja, de reis naar NL was super! Alweer een tijdje geleden voor mn gevoel. De reis ging heel erg goed, we hadden een mandje waar Aaron in kon liggen, dus dat was ideaal.
Het was heel fijn om hem eindelijk aan al mijn zussen te kunnen laten zien! Ze wilden hem natuurlijk graag houden...haha. Afscheid nemen blijft altijd vervelend....
Met de jetlag viel het op zich ook wel mee. De eerste 2 nachten was Aaron om 2 uur snachts klaarwakker en heel beledigd dat hij weer naar bed moest, maar de avond erna, ging het ineens al helemaal in het goede ritme! Op de terug weg is het altijd wat makkelijker, hij werd de eerste nacht een paar keer wakker, heb hem toen een klein poosje opgehouden vroeg in de ochtend en toen heeft ie weer tot 9 uur doorgeslapen...

Verder groeit hij nu echt zohard! Al zoveel kleertjes die hij niet meer past. Hij krijgt nu echt n bol koppie en begint dingen vast te pakken en met zn handjes te spelen en eentijdje terug draaide hij al steeds van zn buik naar zn rug, maar nu is ie weer vergeten hoe dat moest geloof ik...haha.

Hier is het trouwens nog steeds niet erg voorjaar. We hebben steeds wel n aantal dagen mooi weer gehad, maar t voorjaar wil nog niet echt doorbreken. Het gaat hier toch al vaak bijna ineens over in de zomer voor je gevoel. Maar vandaag en gisteren een gure wind....duurt wel n beetje lang zo. Vorig jaar was het juist lekker vroeg!

@Esk fijn dat je je goed voelt ! Heerlijjk zeg...ben al bijna n beetje jaloers!
Zou t ook niet erg vinden om er weer eentje bij te krijgen hoor! Wel raar, maar heb het al steeds in mn hoofd...Ben ook nog niet ongsteld geworden dus dan krijg je meteen van die rare ideen he? Op nacontrole vroegen ze nog hoe we het gingen doen, en ik zei, het is voor ons toch bijna niet mogelijk.
De arts zei dat hetnu juist snel weer zo kan zijn...maar daar hopen we maar niet op. Bij het weggaan zei ze grappend, nou tot volgend jaar dan he?....;-)

Mijn zus die vorig jaar haar baby verloren had, is nu ook weer zwanger! Ze is nu 25 weken, dus het is heel erg spannend (of had ik dat al eerder verteld?)

wow, wat mooi dat Wendy nu ook eindelijk zwanger is!!

nou, ik ga weer verder!
blijf dit leuk vinden ;-)

groetjes !
Sparkle

Ik heb het gevonden, maar ik las al ergens dat esk weer zwanger was, ik dacht jaja dat zal toch niet die esk zijn van het forum die via ivf zwanger is geworden, maar nu lees ik dat je het wel bent, GEFELICITEERD, wanneer ben je precies uitgeteld? Volgens mij schelen we niet zoveel.

@sparkle
Ik las dat je in Canada woont, nooit geweten, wel spannend als je in een ander land als je geboorteland een kindje krijgt, maar las dat het allemaal goed is gegaan, wat gaat de tijd snel, ik heb er veel zwanger zien worden waaronder jullie 3 en moet je zien alledrie een kindje en bij esk de 2e op komst.

Maar nu mag ik ook eindelijk zeggen dat ik zwanger ben, van het oude groepje zeg maar waren er ook neit veel meer, dus dan voel je je op een gegeven moment ook niet meer zo thuis op zon forum.
Maar ik ben woensdag 13 weken dus het schiet ook alweer op, alleen emt de misselijkheid niet, jeeeeetttttje dat valt erg tegen, ben ook erg veel afgevallen, zoveel dat ik eigenlijk niet meer mag afvallen, en dan krijg je preken mee van je moet eten, net of ik niet wil eten, ik lust niets en als ik iets eet ben ik hondsberoerd, hoop dat het snel over is, want denk niet dat ik dit langer trek zo, want van weinig eten krijg je geen energie.

@wenser, knap van je met de BV, ik heb eht bij Amber geprobeerd toen en heb 4 mnd alleen maar gekolfd, ze had de kracht niet om te zuigen, maar nu wil ik geen BV geven zon traumaervaring.

Maar leuk dat ik toch weer een beetje op de hoogte ben van al jullie ontwikkelingen.

Gr WEndy

Ha, weer gezellig hier!
@Sparkle; wat fijn dat de reis zo goed ging, ik vind het nogal wat met die tijdverschillen. Mijn meisje was al van slag met de zomertijd haha. Ik ook trouwens, heb altijd op de gekste tijden honger dan.

Leuk dat je mannetje zo groeit, hoewel afscheid nemen van de kleine kleertjes ook wel een beetje pijn doet. Maar hoewel ik erg hechtte aan het kleine babytje, kan ik nu wel zeggen dat een iets ouder kindje ook superleuk is.Ik verlang ergens ook wel naar weer zwanger zijn en een baby'tje, maar ik zie wel op tegen de drukte van 2 jonge kindjes die niets zelf kunnen nog. Het is op dit moment ook wel erg druk bij ons, met allebei een 4 daagse werkweek en mijn man een opleiding. Echt minder werken gaat ook niet helaas, wegens reorganisatie niet handig.

Ik zie soms van die oververmoeide moeders rondlopen en ik wil zo graag bewust genieten van elk stapje en woordje en straks nog een keer. Melancholisch he?

@Wendy: heerlijk wat fijn dat je over de 12 weken grens heen bent. Hoe reageerde je omgeving? Jammer van je misselijkheid, hopelijk gaat dit snel minder worden. Ik was wel eens misselijk en dizzy door mijn lage bloeddruk, maar kon wel gewoon eten gelukkig.

@Esk: hoe is het nu met jou?

gr.

Wenser

Hoi allemaal,

Wendy, welkom hier! Ik ben ietsjes verder als jij bent, nu 19 weken. De kleine komt half september al. Het is echt geweldig hoor, kan er nu veel beter van genieten. Ik hoop dat je snel minder misselijk bent. Ik heb heel erg last gehad van een vieze smaak, maar dat is nu gelukkig voorbij, zo rond week 15 hield dat op. Hoop dat dit bij jou ook zo gaat zijn.

Het gaat hier hartstikke goed, ik voel me super en voel de kleine al regelmatig. Het wordt nu al wel zwaarder, zeker omdat Thomas nog regelmatig getild moet worden (hij kruipt nog niet), maar met een beetje creativiteit komt dat ook wel goed. Over 2 weken de 20 weken echo en volgende week gaan we met het vliegtuig een weekje naar Spanje.

Leuk om te lezen dat het met alle kleintjes goed gaat. Het is toch echt wel genieten hoor!

Nou, moet even weer gaan werken :)

Groetjes, Esk

Esk: Oh heerlijk, naar Spanje. Spannend met een vliegtuig, maar het mooie is natuurlijk dat je og geen stoel hoeft te reserveren.
Wij geen eind mei naar frnakrijk, met de auto. Ben benieuwd. Femke zit nu nog in een kleine stoel maat 0, maar moet tegen die tijd misschien al in de grotere maat. Dat lijkt me voor haar 'zwaarder' zitten. Hebben jullie ervaring?

Heerlijk he, om dit allemaal mee te maken en van elkaar te lezen, zo anders dan op het 'als het langer duurt' forum. Als ik daar heen ga, wordt ik altijd weer verdrietig als ik de wanhopige verhalen lees. Dat doet mij nog steeds heel veel. Maar toch wil ik wel graag weten hoe het gaat, hoewel inmiddel alleen yosha en dikkiedik er nog zijn die ik 'ken'.

gr.
wenser

Terug
Bovenaan