spelletje

Favotoetje.... IJS... bitterkoekjesijs heerlijk!

Het strand of het bos?

Hier favo is het bos, al is het strand wel erg leuk in de winter. In de zomer zie je mij echt niet in de buurt van die bakplaat

moeilijk hoor. Het bos in de herfst, het strand buiten de zomer periode.... Ik maak ff geen keuze als je het niet erg vind. We hebben een tijd lang direct aan de duinen gewoond (maar toch midden in de stad) en dat was wel lekker hoor. Na het werk gingen we nog heel vaak wandelen.

Slaap je lekker mee met je kleine als die smiddags naar bed gaat?

Ik wel en ik vind het heerlijk. Maar ik slaap ook te diep, waardoor ik nooit echt lekker wakker wordt.

ja hier idem dito, ik slaap geregeld mee maar dan word ik meestal verrot wakker

ze zeggen ook dat max een half uur het beste is, als ik idd wakker word van de telefoon ofzo, dan voel ik me ff heel chagrijnig, maar later veel fitter dan als ik lang slaap...

om in het thema te blijven:

hoelang slaap je gemiddeld?

Ik slaap gemiddeld denk ik een uurtje of 8 per nacht.
Meestal tegen een uur of elf naar bed(dan kijk ik nog wel even tv trouwens)en tegen zevenen sta ik  weer fris en fruitig naast mijn bedje.
Overdag slaap ik nooit,tenzij ik ziek ben natuurlijk.

Wat is je Favoriete drankje?

De mijne toch wel witte wijn of rosé,heerlijk op de bank 's avonds met een wijntje,das echt genieten!

mmm favo drankje... warme chocolademelk met slagroom

romantiek in de slaapkamer of gewoon een slaapplek?

wij hebben kaarsjes en kandelaars boven het bed, en toen we laatst ons nieuwe bed kregen heeft Edwin alle dingen die er niet thuishoorden (pakken luiers, opbergbox met knuffels/kleren van Ivar enz enz) eruit gegooid, hahahahaha

Slaapplek, waar het regelmatig ook romantisch is haha (maar dan zonder kaarsjes enzo). Onze slaapkamer is strak en rustig (koffie-verkeerd kleur kingsize springboxbed, lichte muren, rustige schilderijen aan de muur en sinds we hier wonen (2 jaar) GEEN tv meer), waar we slapen, lezen, ons huwelijk consumeren (hahaha, mooie term he?)  en waar het  in het weekend 's ochtends verandert  in een waar speelparadijs.

Heb je een tv op je slaapkamer en waarom wel/niet?

Wij dus geen tv, en dat  vind ik heerlijk rustig. Tv kijken doen we beneden, ontspannen en relaxen op de slaapkamer en daar hoort geen tv meer bij dus.

Wij hebben wel een tv op de slaapkamer maar die wordt echt nauwelijks gebruikt. Hooguit als we allebei persé iets anders willen zien, maar dat gebeurt eigenlijk zelden. We zijn sowieso niet van die tv-kijkers, vooral Richard niet. Ik heb toch wel een paar series die ik graag zie (Grey's Anatomy, Men in Trees, Ugly Betty)...

Wel of geen tv voor je kleintje??

Hier mag Isis hooguit een kwartier à 20 minuutjes per dag tv kijken, en dan Baby-tv (een digitale tv-zender met alleen tv voor kleine kinderen, zonder reclame o.i.d. er tussen door). Ook altijd op een vast tijdstip, net voor het eten. Verder gaat hier overdag de tv nooit aan.

Chloë kijkt wel eens tv, dan zet ik haar de teletubbies op of iets in die richting. Maar ze kijkt er hooguit tien min naar en dan speelt ze vrolijk verder, met af en toe een blik op de tv. Verder zijn wij niet zo'n tv mensen..

Doe je je kindje iedere dag in bad of niet?

Hier gaat chloë om de dag in bad en de haren was ik max 2 x per week want iedere keer vraagt de buurman of ik haar aan het slachten ben.

groetjes pally

Terug
Bovenaan