spelletje

Ik was nogal een jongensachtig meisje. Mijn moeder hoorde bij de slager dan ook steevast: wil dat jongetje ook een plakje worst? Hahaha! Ik vond het ook leuker om met jongens te spelen, poppen vond ik niks. Ik had 1 Barbie, maar wist niet wat ik er mee moest. "Dan kleed je haar toch mooi aan" zei mijn moeder dan. En dan zei ik dat ze toch al kleertjes aan had .   "Dan kleed je haar weer uit". Tja, daar zag ik het nut echt niet van... hahaha! En nu...ik kijk al uit naar de tijd dat Julian oud genoeg is voor technisch lego! hahaha!

Wat weet je nog van je eerste zoen??

Ik walgde ervan en vond het echt goor!! Heb toen mijn moeder nog gevraagt of je persee moest zoenen voor verkering

Hoge hakken of sportschoenen

Hoewel Wilfred mij graag op hoge hakken zou zien (hij is 1.97 m en ik 1.57 hihi) zeg ik sportschoenen!!! Ik moet er niet aan denken om de hele dag op die palen te moeten lopen!

Was de eerste keer seks datgene wat je er van verwacht had, of viel het tegen, of was het juist meer dan dat je er van verwacht had?

Eeuuhhh... ik hoef geen details hoor hihi.....

Groetjes van Cissy

Mijn eerste keer was eigenlijk wel oke..
Het voelde voor mij ook niet als de eerste keer en het verliep allemaal prima.
Mijn vriendje (waar ik ook 7 jaar bij ben gebleven) had  niet eens door dat het mijn eerste keer was. Ik zei het hem pas toen het gebeurd was hahaha..

Ik had geen zin in zenuwachtig gedoe op voorhand of dat er rekening mee werd gehouden. Ik was er zelf erg relax onder. Omdat het allemaal zo vertrouwd was en zo goed verliep kijk ik er niet met kriebels in mijn buik aan terug. Het was gewoon normaal.. Had daarna echt zoiets van Oooh,.. dat was het??

Maar ja,.. achteraf was hij ook maar een prutser whahahahaha.. Maar dat weet je pas als je daarna iemand treft waarbij de dingen anders gaan hahaha..

Uhm,.. teveel details?..
Ach,.. wat kan t verrekke!!

Als je één ding mocht doen voor iemand, zonder naar centen te kijken oid, wat zou dat dan zijn geweest en voor wie?

ik zou voor mijn oudste zus een huis kopen en zorgen dat ze het financieel wat ruimer zou hebben. Ze hebben het met 3 opgroeiende jongens zwaar , maar Ik weet dat ze heel wat kopzorgen hebben daar thuis..en daar maak ik mij dan weer zorgen om want ze is mij zo lief.

vuurwerk in huis halen of alleen sterretjes...

Ik ben bang voor vuurwerk haha dus helemaal niks. Vind het wel mooi om naar te kijken dus dat ga ik zeker doen vanaf een veilige afstand (binnen dus).

Wat is het leukste wat je het afgelopen jaar heb mee gemaakt ?

Dat moet nog plaatsvinden...
Volgend jaar vast veel meer leuke momenten voor mij in petto!

Een maatje als  partner of 1 waar vonken vanaf spetteren maar ook  onprettige spanning  met zich meebrengt...

Jeetje........... doe mij maar een maatje dan (waar het regelmatig nog gepassioneerd aan toe gaat en waar ook zo af en toe ook ruzie wordt gemaakt). Een relatie met onprettige spanning; ik moet er écht niet aan denken!!

Hoe ziet je ideale zondag eruit?

Terug
Bovenaan