spelletje

heb ik niet!!
nooit gehad ook hihi

kun je nog lekker slapen nadat je een walgelijke horrorfilm hebt gezien

ik ben gek op horrorfilms, maar heel soms ga ik er over dromen en als ik dan wakker word dan durf ik nauwelijks naar de plee ('s nachts dan he, 's ochtends is het over hoor), en dat is dan een volwassen meid van 28!!

Ik hou   helemaal niet van horrorfilms. Vond (psychologische) thrillers altijd wel leuk, maar sinds ik moeder ben geworden hoeft dat van mij ook niet meer zo...zal wel niet meer zo moeilijk zijn om mij de stuipen op het lijf te jagen..ik hou meer van goede comedy, hoewel dat in films nogal moeilijk schijnt te zijn. Het genre Friends, Will & Grace, dat vind ik leuk.

Wat wil je je kind geleerd hebben voor hij/zij volwassen is??

Ik vind een sociale houding belangrijk, en zelfvertrouwen. Tevreden kunnen zijn met weinig en genieten van het leven. Dat zijn de belangrijkste dingen die ik Julian wil meegeven. En als ik op Plaats bericht heb geklikt dan weet ik er opeens nog een heleboel denk ik, hahaha!

Zelfvertrouwen voor hem zelf (heeft mama nogal een gebrek aan) en respect voor anderen!

Aan wie heb je een ontzettende hekel?

Tssssja, aan niemand eigenlijk. Natuurlijk zijn er wel mensen die ik minder graag mag. Vaak is dat om bepaalde keuzes die ze maken. Maar echt een hekel? Of het moet de man van mijn zusje zijn. Omdat hij mijn zusje voor alle zorg van haar kleine laat opdraaien. Maar daar is ze zelf ook bij natuurlijk.

Aan mensen die liegen en achterbakse mensen         BAH BAH BAH
Ja ben in een goeie frustratiebui vanavond, dus de vraag kwam op het goeie moment hahaha

Wat vind je het aller belangrijkste in huis, op je kid(s) of hubbie na

Das makkelijk: MIJN POES!

Hij heet mauwpie en is al tien jaar bij je. Das langer dan mijn vriend.

Is er meer tussen hemel en aarde?

Ik denk van niet. Ik geloof nog eerder in de theorie vd matrix films dan in god.

Tja eigenlijk best veel....de inhoud van de voorraadkast, mijn schone onderbroeken en sokken, mijn bed... hahaha, maar dat is natuurlijk allemaal te vervangen.
Echt belangrijk zijn de tastbare herinneringen aan mijn moeder, zoals een paar foto's, een schilderij dat zij heeft gemaakt, het boekje dat ze al 8 jaar in   huis had en dat ze me gaf op mijn verjaardag, 5 dagen voor ze zelf -onverwacht- overleed (Voor een heel bijzondere dochter). Dat zijn wel mijn dierbaarste bezittingen.

Geloof je in reincarnatie?

Ik wel, ik denk dat je net zo lang terugkomt als levend individu totdat je alle levenslessen hebt geleerd. Ik denk zelfs dat je als "ziel" je eigen ouders kiest en daarmee dus ook een bepaald levenslesthema (ik weet even niet hoe ik het beter moet omschrijven)
(Het wordt allemaal wel wat vaag geloof ik, ik ga maar eens proberen te slapen!)

Ha Annemiek! Tegelijk geantwoord en dan ook nog eenzelfde soort vraag stellen!!
Geloof je dan wel in telepathie?

niet in telepathie , wel in toeval! En we laten maar aan het toeval over welke vraag wordt beantwoord!

Terug
Bovenaan