spelletje

Normaal gesproken ben ik er geen voorstander van, veel te bang dat ie eraan gaat wennen en niet meer terug in zijn eigen bed wil. Als ie tussenin ligt, slaap ik super licht en ben ik dus gesloopt de volgende ochtend, maar ik vind het wel heerlijk om hem lekker tegen me aan hebben liggen (zeg ik dat zo goed hihi)
En natuurlijk, als ie ziek is mag ie uiteraard wel lekker bij pappa en mamma liggen.

Groetjes van Cissy

Als je iets in je leven over kon doen, wat zou dat dan zijn?

Mijn opleiding na de Mavo. Ik heb daarna nl. een opleiding MDGO-vz gedaan en mijns inziens is dat zonde geweest van mijn tijd. Uiteindelijk ben ik geëindigd als juridisch secretaresse, wat me toch veel mee ligt.... Dus kort gezegd, me beter oriënteren op een vervolgopleiding....

Bouw je jouw leven geheel rondom jouw gezin of heb je duidelijk naast dat gezin ook nog een eigen leven (en dan ook heel duidelijk)?

Een eigen leven, wat was dat ook alweer!!!
Nee bij mij alles voor het gezinnetje, heel fout, niet goed voor de sociale contacten die toch al minimaal zijn.
Ik baal er wel van de laatste tijd want je wereldje wordt zo wel (te) klein, maar ja, aard van het beestje hé!!!
Ik probeer er aan te werken hoor dat wel, maar dat valt niet mee.

groetjes Daniëlle

oud en nieuw, knallend het nieuwe jaar in of alle emoties die los komen van alle gebeurtenissen in het oude jaar???  

Geen van beiden. Ik heb niks met oud en nieuw. Het is gewoon de overgang van maandag naar dinsdag ... Ben wel dol op oliebollen en appelflappen, dus die gaan we zeer zeker weer nuttigen!!

Leuk topic dit. Kga helemaal weer nadenken over sommige dingen...

Waarmee ga je de komende tijd iemand mee helpen ?... Niets materieels, maar gewoon iemand een helpende hand aanbieden....

Oh, jeetje, Nelleke dit is een moeilijke hoor...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd probeer een ander te helpen als ik dat kan, echt waar... ( kots & braak...) Gert-Jan en ik zijn namelijk beiden erg simpel ingesteld: wat we hebben kunnen we ook missen waarschijnlijk. En hebben we het niet dan zorgen we dat we het krijgen om je te helpen...
Waar ik me wel bewust voor in wil gaan zetten is dat mijn aangetrouwde schoonzusje beter komt te liggen in de familie. Ze is de jongste, doet zich graag voor als de oudste, wil eigenlijk alles beter voor elkaar hebben als een ander, bla bla... Ik word er soms ook niet goed van, maar in die leuke familie die we hebben is geen plaats voor ons gedrag! Ik denk dat ik haar vaker op ga zoeken en meer begrip ga zoeken van haar kant, een beetje sturen en zorgen dat iedereen het weer leuk vind als ze er is en haar mond open doet en iets zegt zonder gelijk te kijken van: Och, djentje wil ook iets zeggen...
Even voor de duidelijkheid: Het is een leuke griet, alleen een beetje jong...

Sex als goedmakertje na een ruzie???

NEEEEEEE!!!! Geen polonaise aan mijn lijf dan!!

Ik heb nog nooit echt  ruzie gehad met Roger dus hier nog niet van toepassing geweest. Maar uit een andere relatie weet ik wel dat je dan niet bij me moet aankloppen voor zoiets. Ik ben op zich een ruzie, als het is uitgepraat, zo weer vergeten. Maar  om dan  na zo'n gesprek aan me zitten "pielen" daar heb ik dan toch echt niet m'n hoofd naar staan.

Einzelganger of familiemens

Van allebei een beetje. Ik houd erg van gezelligheid en heb een grote familie (4 zussen, 4 zwagers, 1 broer, 1 schoonzus en 11 neefjes en nichtjes), maar ik heb ook tijd in m'n eentje nodig, anders word ik gek... Ik kan niet kiezen dus, ligt er net aan wat voor bui ik heb!

Waar  zou je komend jaar het liefst naar toe gaan op vakantie en wat gaat het uiteindelijk worden?

We wilden in 2008 met vrienden naar Griekenland,maar aangezien mijn vriendin zwanger is,en met de nodige complicaties,verzetten we het een jaartje...
Waarschijnlijk wordt het een weekje Landal!

Wie is je grootste voorbeeld en waarom?

Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan