Spelletje

bij mijn eerste zwangerschap heb ik dat toen wel gedaan... ook toen het mis ging heel bewust in dat boek afscheid genomen van ons kindje.. we noemen dat nu samen " ons hummeltje" We hebben ook een beeldje ervoor en zo een mooi plaatsje kunnen geven..

Nu ik wel een beetje bijgelovig ben heb ik dat dagboek nu niet meer gedaan...

ga je bij een fotograaf snel babyfoto's laten maken of wacht je ermee totdat je kindje ook al kan zitten?

Oh dat kan ik me dan voorstellen dat je het bij dit kindje niet doet.

Antwoord: ehm, heb ik nog niet zo over nagedacht. We kunnen zelf tegenwoordig ook hele mooie foto's maken natuurlijk. Ook denk ik dat het wel erg lang zal duren als je eerst moet wachten tot je kindje kan zitten. We zullen dus wel wat eerder naar de fotograaf gaan.

Hebben jullie huisdieren?

Ja, wij hebben 2 hondjes en een kater..... Onze kater weegt zwaarder als onze hondjes samen !!   Onze hondjes willen vooral veel spelen en aandacht, maar de kater is een goedzak. Als hij maar even binnen ligt (is heel veel buiten) dan gaat Zoë hem direct knuffelen, of als kussen gebruiken. Hij vindt het allemaal goed en blijft lekker liggen.

Heb je ook op een speciale manier verteld dat je zwanger was aan bijvoorbeeld je (schoon)ouders?

Heb je ook op een speciale manier verteld dat je zwanger was aan bijvoorbeeld je (schoon)ouders?

Wij hebben ze een fles alcoholvrije champagne gegeven en dachten dat ze de hint dan wel snapten haha ik houd nl nogal van een drankje, maar ze snapten het niet ook niet toen ik zei dat ik voorlopig geen alcohol mocht, mijn schoonmoeder dacht dat ik een of andere ziekte had haha ja dan kom ik met champagne aan.....??!!
maar goed het idee erachter was goed toch? en met wat meer hints snapten ze het snel hihi

Wat is jullie favoriete vakantiebestemming?

HAHAAH oh wat zielig! Ze dachten dat je een of andere ziekte had haha. Moesten ze zelf ook lachen toen ze eindelijk doorhadden wat jullie bedoelden?

Ehm, favoriete vakantiebestemming. Dat is voor mij dan toch Groot-Britannie. We zijn naar Schotland geweest, wat werkelijk prachtig was. maar ook in steden als London voel ik me helemaal geweldig!

Wat vind je zelf het leukste cadeautje dat je voor iemand hebt gekocht  voor pakjesavond?

Ha Weekee, Ze waren helemaal overdonderd haha ik dacht dat hebben ze meteen door, maar niet dus............ze waren natuurlijk super blij!!

Wij hebben echt alleen kado's voor de kids gedaan, maar ik vond de knikkerbaan wel leuk .

Ben je tevreden met je huidige huis of zou je graag willen verhuizen ?

Ben absoluut tevreden met ons huidige huis.... en zou absoluut niet willen verhuizen, maar vriendlief zet zo een bord in de tuin en gaat weer verder, terwijl dit zijn ouderlijk huis is...     Je moet ook weer wat anders en ik heb geen zin meer in een verbouwing. Vind het voorlopig wel genoeg geweest.

Een nieuwe vraag is nog niet zo makkelijk, misschien is ie al een keer gesteld...

Kun je goed opschieten met je ouders / schoonouders?

Terug
Bovenaan