spreekuur voor de lentewandeling

Hoi Suus,

Ik had je ook al via de mail veel sterkte en rust toegewenst.
Jullie gezondheid gaat boven alles, al vind ik het erg jammer.
Doe rustig aan en geniet van je kleine frummel in je buik.

Liefs Monica

Hallo mama's!!!!
Hier even een woordje van jullie penningmeester(-es), ik haat 't maar moet 't toch effies zeggen...
Ik heb op dit moment van 3 mama's 5 eurootjes binnen, moet zeggen, weet niet van alle mama's wie het zijn, omdat ik nog niet precies weet hoe iedereen van de achternaam heet en ik de bedragen binnen heb gekregen op achternaam...
Snap je het nog?Enfin, ik heb van HappyDays (Linda) het geld binnen, en verders van J.B. van Soest en van J.C. Teune-Schreurs.
Zouden de andere mama's zo lief willen zijn om deze week 5 euro  te willen  storten naar 38 82 96 275 tnv Forumdag 9 mei op naam van RHA Clijsters.
Als je het liever a.s zaterdag gewoon cash wilt meenemen mag dat natuurlijk ook.

O ja, Monica, wil jij nog een bedrag(je) ter compensatie voor het lekkers voor bij de koffie dat je gaat maken, dan calculeer ik dat voor je in.Laat maar even weten.

Nog een puntje, ik heb nog een beetje medewerking nodig voor wat spulletjes die wel handig zijn voor a.s zaterdag...
-Wie o wie heeft een groot picknick-kleed?
-En voor wie met de auto komt...kunnen sommigen van jullie een beetje speelgoed meenemen, zodat onze kindjes lekker op een kleedje kunnen spelen?
Je hoeft niet hele bakken Duplo aan te slepen (die neem ik zelf mee) maar een paar kleine dingetjes in een tasje, zodat ze lekker kunnen spelen.
-En 't laatste puntje...neem ook een extra  jasje of een vestje voor je kindje (en voor jezelf) mee, want in 't bos waar ons huisje staat is het altijd enkele graden kouder dan gewoon in de stad.

Verders duim ik momenteel enorm op onwijs lekker weer voor zaterdag!!!!!
Tot dan!
Groetjes Roos.

hey roos,

ik ben J.C. Teune- Schreurs. ;) ff voor de duidelijkheid. ik was het ook helemaal vergeten en dacht er ineens aan gister. dus vandaar dat ik ff snel heb gestort.

ik zal wat speelgoed meenemen. en extra vestjes.

Liefs, Christien mama van Kelwin

Hoi Roos,

Ik heb je ook een mail gestuurd dat je van mij de 5 euro gelukkig binnen hebt via JB van Soest. Ik heb zowiezo altijd wel wat speelgoed in m'n tas en zou er voor zaterdag nog wat bij doen! Ja inderdaad hopen op heerlijk weer de 9e!

Groetjes Kim

Hoi,

Ik heb het geld inmiddels overgemaakt hoor!
Ik heb er zin in, alhoewel ik tegen de reis opzie. We hebben een nieuwe auto, waarbij Myrthe niet door de hoge ramen naar buiten kan kijken en dus snel huilt

Ik neem sowieso speelgoed mee. Een groot kleed heb ik niet. Ik kan eventueel wel klein kleed meenemen zodat we meerdere kleine kleedjes bij elkaar kunnen leggen.
Hoe zit het met stoelen voor de kids? Ik neem denk ik wel de reis-eetstoel voor Myrthe mee.

Liefs Reneke

Hoi Roos, ik heb het gisteravond eindelijk overgemaakt.
Op naam van M. Blesma.

Op je vraag over een bijdrage voor mij: Ik ben heel blij als ik kan bakken en kan knutselen met versieringen etc, dus jullie doen mij eigenlijk een plezier door zaterdag gewoon lekker te smullen, daar hoef ik geen geld voor.

Ik neem ook nog 2 2-persoonslakens mee (naast al het andere) en natuurlijk wat speelgoed en een vestje voor Isabelle en mijzelf natuurlijk.

Het aftellen is nu echt begonnen!

Liefs Monica

hoi meiden,

ik heb net even een nieuw lijstje doorgestuurd omdat de telefooncirkel niet meer klopte en ik zag dat het bijna een meiden feestje wordt. Kelwin in nu nog maar de enige jongen. hij heeft ze straks voor het uitzoeken hihi

nog een paar daagjes en als het goed is komt het mooie weer eraan.

groetjes linda

ps heb geen groot picknick kleed maar wel een iets kleiner neem ik wel mee

Terug
Bovenaan