spreekuur voor de lentewandeling

Goedemiddag dames!
Ik wil nog 1 keer effe aanhalen van wie ik het geld wel en nog niet heb.
Van de volgende mama's heb ik het geld voor de forumdag al:
-mezelf!
-tante Reneke
-Mama Momo (Monica)
-Christien
-Kim
-L.A.S. Drost

Dussss, gaan we een dagje met z'n zessen hebben of komen er nog meer mama's!!!
Ik moet zeggen, ben nu even de draad kwijt ivm een aantal afmeldingen, niet erg maar vraag me af wat het nieuwe aantal mama's is geworden...9, of zit ik er dan naast?
Enfin, kom jij morgen, en heb je nog niet betaald, kan je dan via dit topic of met een mailtje aangeven hoe je wilt betalen, morgen meenemen mag ook?Thanks!!!
Tot morgen allemaal!!!
Groetjes Roos.

P.S, Heb Karin net nog gemaild, hoelaat ik je moet oppikken op 't station, en heb een paar dagen terug Patricia (Caitlyn) gemaild hoe ze ging komen, met de auto met mama van Dani mee of met de trein...en als je met de trein komt, hoe laat willen jullie opgepikt worden...laten we zeggen, tussen 11:00 en 13:00 uur ergens?Laat het me beiden even weten, scheur ik dan even terug vanuit LV naar 't station...

hoi roos,
ik heb op mijn lijstje 10 mama's staan (incl wij)
ik heb karin gister ook gesproken die rijdt naar haarlem met de trein en van daaruit met mij mee in de auto, je hoeft haar dus niet op te halen.

groetjes linda

Hoi meiden,

Nog 1 nachtje en dan is het zover!
Ik heb de chocoladetaart al klaar, denk je? wil ik hem in de koelkast zetten.. glijdt ik uit over een placemat van Isabelle!!! Dus de zijkant is iets beschadigd, ik hoop dat we hem evengoed morgen nog kunnen eten, ik kijk vanavond even, anders haal ik morgenochtend op weg naar Trudi een taart bij de bakker...
De muffins voor de kids ga ik straks maken, het worden appel-kaneel muffins.

Ik heb er zeer veel zin in.
Wel erg balen dat je nog geen nieuws hebt Roos....

Lisette: dank je wel voor je mooie wensen, ik hoop dat jullie morgen ook een leuke dag hebben (volgens mij ben jij morgen jarig?)

Nou goed, ik ga even verder met mijn boodschappenlijstje, vanavond maar boodschappen doen, morgenochtend is niet haalbaar.

Liefs Monica en Isabelle

@Linda, had mezelf niet meegerekend...inderdaad kom je dan op 10 uit!!!

Fijn dat Karin kan carpoolen, Hanja Maiweggen kan trots op ons zijn!!!

@Monica, hi hi!!Da's ook typisch iets voor mij hoor!!!Ach, geen nieuwe taart kopen joh, is zo duur...Gaat vast lukken met jouw zelfgebakken taart!

Tot morgen!!
Groetjes Roos.

Je bent er maar druk mee Monica! Ik zit hier al te watertanden zeg!!! Een beschadigingetje maakt niet uit, in onze mond gaat ie ook stuk! Leuk dat je dit doet!
De kids zullen ook vast genieten van je lekkere muffins!

Roos succes met de boodschappen! Anders laat je het in je auto staan en helpen we je mee met tillen, misschien voor jou niet zo verstandig om te doen? Iedereen in onderhand zwanger sta ik zo alleen alle boodschappen te tillen hahaha

Tot morgen allemaal, best spannend! Groetjes Kim

hey,,

oeh ik zit ook al te watertanden.. ah ben zo dol op chocola en helemaal nu..
dat word smullen!!, lekker monica.
en die muffins gaan er denk wel in bij kelwin.. hij eet echt werkelijk alles wat je hem voorzet.
kheb er zo'n zin.!!!. beetje gezonde spanning in mijn buik...hihi

nou meiden tot morgen..

Liefs, Christien

Terug
Bovenaan