Sprong 11?? ???

Bedacht me laatst dat mijn zoontje inderdaad nog nooit heeft overgegeven, lijkt me zo zielig! Einde vorig jaar wel flink ziek geweest, oorontstekingen en daarvoor antiobiotica gehad. Ik geef ook wel paracetamol maar niet per se bij koorts, wel als hij er veel last van heeft.
vandaag een vreemde dag. Vanmorgen huilend naar de opvang en vanavond vanaf hij thuid kwam tot in bed eigenlijk non stop gehuild. En niet omdat hij ergens last van heeft denk ik, maar gewoon echt mega dwars, niks was goed en elke keer zo dramatisch op de grond liggen gillen.. was vast ook wel heel moe maar pffff hoop dat dot even eenmalig was en niet het begin van ‘sprong 11’... t was net zo gezellig!
 
Aaah oorontsteking is ook niet fijn!! Mijn zoontje nog nooit gehad. De kleine van een vriendin van mij al 2x en mijn nichtje ook al n keer flink!
Oh jeee, hahaha! Ik hoop voor jou ook eenmalig en dat hij gewoon moe was! Anders staat je nog wat te wachten ???
Oh oh oh, dat meteen op de grond gaan liggen en gillen ja pffff! Vandaag al een stuk gezelliger ventje dan de afgelopen week, gelukkig! Gistermiddag eindeijk weer eens een flinke ruk gemaakt in bed en vanochtend ineens tot maar liefs 7.15 uur geslapen ipv 5.45/6.00 uur!!! Dat scheelt de wereld!! Een heel ander kind hahaha! Hopelijk zet deze trend zich voort!
Hoelang slaapt jouw zoontje nu tegenwoordig?
 
Ahhh ja buikgriep is zo sneu! Hier ook al 2x mee te maken gehad alleen duurde het dan wel een dag of 5 en dan indd dat echte overgeven zoooo zielig maar ze kunnen het ook niet aangeven dus ligt dan ook overal ? Ja ik geef paracetamol ik bouw dan een spiegel op nu al 5 dagen koorts en elke keer loopt het op tot boven de 39 helaas. Oorontstekingen ook al paar x mee te maken gehad en al 3x een kuur voor gehad. Dus tja ze mankeert nog wel eens wat denk ik zo maar is vooral in de herfst / winter maanden..
 
Ja hopelijk snel beter weer en wat minder vaal verkouden en ziek! Wat fijn KL-E, ik hoop voor jullie inderdaad dat het een trend is wat langer slapen! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar onze man slaapt tegenwoordig van 19:30 tot ong 08:00. Soms 07:30, maar ook best wel eens 08:30. regelmatig moeten we hem wakker maken in de ochtend. En dan 's middags ook gerust nog 3 uur. Ik weet niet wat me overkomt, maar het is al een aantal maanden zo nu en ik hoop dat dit ook nog heeeeeeel lang blijft!
Maargoed, wij hebben dan weer andere 'dingen'. Als hij wakker is kan ik echt vrijwel niets doen, zonder dat hij achter me aan rent en gaat huilen dat ik hem moet optillen... Zelfs voor de tv zetten helpt niet. mama moet meespelen, of in ieder geval heel dichtbij op de bank zitten. Vast ook weer een fase... of misschien moet ik toch wat strenger gaan worden haha.
Maandag bij ons was gelukkig geen begin van 'sprong 11'. Was denk ik echt heel moe van de opvang en was daarvoor ook het weekend bij oma logeren, dus het was allemaal een beetje too much. Rest van de week weer vrolijk!
Fijn dat jou ventje weer wat gezelliger is deze week! 
 
 
@chantal, hoe gaat het nu met je dochtertje? Is ze al opgeknapt? Mijn zoontje ook geregeld wel n griepje of verkoudheid te pakken in deze tijd (herfst/winter). Vooral non stop snotneus! ? En dan vooral dit kwakkelweer! Dan heb ik liever het open vriesweer hoor! 
 
@joessie het uitslapen was helaas maar eenmalig hahaha! Hij komt weer lekker rond 6.00/6.15 uur. Ach ja, beter dan heeel vroeg! Vorige week was t telkens tussen 5.45 en 6.00...Waarvan 1x zelfs 5.30 uur..? Toen heb ik hem wel geprobeerd de speen nog ff te geven.. n keer of 4.... en toen was t 6.00 uur en ben ik maar opgestaan... met andere woorden, de speen teruggeven was niet succesvol..??
Hahaha nou, die mee moeten spelen fase ken ik. Is hier ook met fases hoor! Supervermoeiend idd! Maar soms dan last ik hem ook echt ff jammeren dan hoor. Ik moet echt wel eens even een wasje draaien of iets dergelijks! Meestal gaat het jammeren over in huilen en veel boosheid, maar ach, even later issie het weer vergeten en knuffelen we elkaar dood hihi ?
 
Dus ik denk een combi van een fase en een beetje strenger worden hahaha! Nee, doe lekker wat het beste bij je past! Bij mijn zoontje werkt het wel om hem af en toe voor de tv te zetten. Is echt even zijn schakelmomentje. Even tv kijken, opladen met zn speen en knuffel en weer door!
 
[quote quote=10293045]Hahaha!! Wat een leuke topic! Ik herken zo wat je bedoeld!![/quote]
Hahaha dank je! Ik vind het altijd leuk om af en toe te op deze manier te delen! Ik schrijf graag en probeer het op een leuke en luchtige manier te brengen. Is ook echt als vermaak bedoeld ?
 
Terug
Bovenaan