Start clomid eind 2020/begin 2021

Welkom Amarylles!! 

@Shannyy
Hoe is het met je? Heb je een beetje afleiding? Voel je je goed?
Hier gisteren weer een nieuwe echo gehad. Nog steeds geen gegroeide eitjes, wel dikker baarmoederslijmvlies. Het lijkt erop dat de hormonen wel íets doen.. Ik moet volgende week nog een keer en als het dan nog steeds niets is gaan we starten met clomid 100.. 

@Liekee
Ahh ik ben momenteel werkloos in combinatie met de lockdown gaat deze 2 weken echt heeeel langzaam haha.. maar goed lekker veel netflixen dan maar.
Wat jammer dat je eitje nog niet is gegroeid :( maar misschien volgende week idd wel. Hoe kom je deze spannende dagen door? 
@Amarylles zit je momenteel in je wachtweken? Wanneer is je nod?

Ah oke. Is jouw vorige werk getroffen door Corona? Ben je wel op zoek naar ander werk? Ik snap dat de weken dan heel langzaam gaan. 

Ik vermaak me opzich wel. Ik ben inmiddels al 10 maanden thuis aan het werk en vind dat eigenlijk wel prettig. Geen uren reistijd meer en veel meer rust en minder stress. Maar merk wel dat ik weinig afleiding daarbuiten heb zoals bijv sociaal contact en sporten. En dat terwijl ik wel echt een introvert persoon ben haha. 

Aahh neee ik had het niet meer mijn zin en het was gewoon geen match. Dus toen hadden we besloten om niet meer verder te gaan maar een baan zoeken tijdens deze gekke pandemie is wel moeilijk. 
Maar thuiswerken is wel ideaal he! Haha ik ben zelf ook een introvert maar mijn vriendinnen wel extraverts dus dan wordt ik wel eens uitgenodigd om daar te eten of dan komen ze hier langs..
Maarja het is nu pas 1 week voorbij sinds de wacht weken... duurt echt zo lang.. :( 
Wanneer ga je weer naar het ziekenhuis en mocht er dan nog niks zijn gegroeid, mag je dan meteen beginnen aan clomid 100mg?

Fijn dat je zo uit elkaar bent gegaan met je ex-werkgever. Lastige tijd om nu opzoek te zijn lijkt me inderdaad. 
Wat kunnen de dagen lang duren hé als je moet wachten. Aan de andere kant, bijna op de helft! 
Ik moet morgen weer naar het ziekenhuis en als er dan niets is inderdaad beginnen met 100mg. Ik weet alleen niet of ik dan weer eerst provera moet slikken? Denk het wel?  Realiseerde me gisteren dat de kans op een kindje dat geboren wordt in 2021 steeds kleiner wordt. Heel gek. 

@Shannyy

Bijna wachtweken. Vandaag positieve ovulatie test (ik test niet heul veel maar had er nog een paar liggen). Meestal is bij mij dan 2 dagen later eisprong en nod verwacht ik dan ongeveer de 29e. Indien dan ongesteld mag ik dan de gyn weer bellen :)

Heej dames,

Ik zou graag ook gezellig willen meekletsen. Momenteel zijn we al 16 maanden bezig met het krijgen van een wondertje.
Ik ben  op 4 januari gestart met eerste ronde clomid 50mg door pcos. Al 2 fm gehad en 2 mooie groeiende eitjes te zien. Morgen weer een echo om te kijken of ze ook gesprongen zijn. Pfff wat is het allemaal spannend he!!

Ik ben ook erg benieuwd of jullie een positieve test hebben gehad. 

Hi Girls!
Alweer een tijdje geleden!
@Liekee hoe is jouw FM afgelopen vrijdag gegaan? Is er al wat gegroeid? Of begonnen met clomid 100mg?
@Lieske welkom bij onze chat! Wat spannend! Neem je medicatie zonder inseminatie? Wel goed dat er 2 mooie eitjes waren!! Dat is positief!

Mijn menstruatie is helaas afgelopen zaterdag begonnen en ben sinds vandaag weer aan clomid begonnen. Dit valt best zwaar en helemaal met de extra hormonen in mijn lichaam.
Maar probeer positief te blijven en stress te vermijden.

Terug
Bovenaan