Start clomid eind 2020/begin 2021

Fijn dat er toch wat gebeurd Elise Roos, hoe was jouw echo vandaag? 

Ik heb vanmorgen weer een echo gehad, links is uitgegroeid tot 19.7 mm en staat op het punt om te springen of is zelfs al gesprongen dat kon ze op de echo helaas niet goed zien. BMS zit ook op 6.8 mm dus dat ziet er ook goed uit. Vrijdag terug om bloed te prikken, spannend!Heel blij dat er in ieder geval iets gebeurd nu, mocht het niet raak zijn dan is het in ieder geval een prima cyclus tot nu toe. 

Oh fijn Niesss! Eindelijk een succesje! Echt heel fijn!

Bij mij is hij niet echt gegroeid helaas. Baarmoederslijmvlies was wel iets dikker, maar verder nog weinig verandering. Donderdag weer terug, maar ik denk zelf dat de dosis opgehoogd zal gaan worden. 

Ja, zelfs als het deze ronde nog niet meteen raak is ben ik wel heel blij met het resultaat en dat dit aan slaat!

He wat balen zeg :( Zal voor je duimen donderdag!

Hey Niess,
lief dat je eraan denkt! Er is een lichte groei zichtbaar, het follikeltje is nu 14mm en bms is 6.5. Groei is dus niet echt goed genoeg, maar ze kijken zondag weer. Wat een ziekenhuisbezoeken zeg, elke 3 dagen vanaf cd9 al. Ze kijken door tot uiterlijk volgende week woensdag (cd21) en als er dan geen eisprong is dan wekken we waarschijnlijk weer een menstruatie op. Ik denk zelf dat dat nodig gaat zijn, maar stiekem hoop ik natuurlijk ook op een plotselinge snelle groei de komende dagen!
En jij hoort morgen of je een eisprong gehad hebt? Ook spannend! Maar dat zal wel toch? Laat het weten in ieder geval!

Wat fijn dat er toch wat groei te zien is, bij mij is die van 12.5 naar 19.7 mm gegaan, dus geef de moed nog niet op hoor! Ik blijf nog even voor je duimen! Ja al die bezoekjes zijn wel slopend, moet je er ver voor rijden of is het wel in de buurt? 

Ja ik moet morgen inderdaad bloedprikken, heb vandaag nog even contact met de poli omdat ik zelf twijfelde of het qua timing niet te snel is. Maandag kon ze natuurlijk nog niet goed zien of die al gesprongen was of nog moest springen. Afgelopen dinsdag had ik heel helder cervixslijm en gister is mijn tempratuur van 37.2 naar 37.7 gegaan, dus zelf denk ik dat ik dus dinsdag mijn eisprong gehad heb dus dan zou vrijdag misschien net iets te snel zijn. Ze bellen morgen middag voor de uitslag en mocht deze nog te laag zijn dan moet ik maandag opnieuw, dus nog even afwachten!  

Net gebeld door het ziekenhuis, er heeft nog eisprong plaats gevonden. Dinsdag weer een echo en afhankelijk van de beelden daarop aansluitend bloed prikken... 

Ah spannend niesss! Maar het klinkt inderdaad alsof je pas een paar daagjes terug je eisprong had, dus dan zullen ze dinsdag meer kunnen zien in je bloed. En dan begint het lange wachten!
Ik hoef niet zo ver voor het ziekenhuis, dat scheelt! En jouw verhaal geeft mij ook hoop. Hoewel het soms ook een lastige balans is tussen hoop hebben en positief blijven, en jezelf willen voorbereiden op teleurstelling zodat het minder hard aankomt...

Terug
Bovenaan