start iui voor Linda en anderen

Hai Linda,

wat dapper idd. van die slipcursus. Ik begrijp je onzekerheid goed. Ik ben ook wle onzeker hoor. Je hebt zo lang gewacht en bent zo bang dat het toch nog mis gaat.

Maar over die krampen; ik schrijf al heel lang mee op een ander forum waar de dames één voor één zwanger werden en ALLEMAAL hadden ze die krampen, mn. als ze druk waren geweest. Heeft waarsch. toch echt te maken met de groei en ontwikkeling in je baarmoeder.

Dus een beetje onzekerheid mag wel, maar maak jezelf niet helemaal gek hoor, dat is ook niet goed.

gr.
Wenser

Hai meiden,

Daar ben ik weer.
Wenser: ik ben al 39, dus al weer heel wat jaartjes ouder dan jij. Volgens mijn gyn is er voor mij geen wachtlijst voor IVF, ik wacht het wel af. Misschien inderdaad een mooi kerstcadeautje voor ons. Dat zou wel te gek zijn. Lees ik er nu overheen of zit je nu nog in je wachtweken. Is er al nieuws bij jou.

Suusje: moeilijk weer dat wachten en tja die klachten zeggen bij mij nooit iets. Vorige maand ook pijnlijke borsten en afgelopen maand niet en bij allebei ongi terwijl ik toen ik zwanger was dezelfde klachten had. Ik luister dus echt niet meer naar mijn lichaam en geloof iets pas als ik een positieve test in mijn handen hebt.

Linda: ik denk ook dat je teveel hebt gedaan en daarom wat krampjes had. Ik snap wel dat je bezorgd bent. Is het nu weer over?

Gr.Debby

Hoi Debby, hoe gaat het met jou.

Ben weer helemaal tot rust gekomen. Geen buikpijn meer gehad. Afgelopen donderdag weer een mooie echo gehad. Is weer flink gegroeid en is erg beweeglijk. Verder alles weer in orde. Ik wil alleen maar slapen en op de bank hangen 's avonds. HAHA. Lekker lui bij de kachel.

Even over Wenser. Zij is zwanger, heeft een topic over positieve test.
Groetjes Linda

Hai Linda,

Fijn dat alles goed is met je buikpijn. Ik zou me er maar lekker aant toegeven als het kan en lekker gaan luieren en slapen. Wat leuk voor Wenser dat ze zwanger is. Schrijft ze hier nu niet meer mee. Dat zou ik wel jammer vinden.

Hier niet veel nieuws. Waarschijnlijk deze maand een verloren maand. Heb morgen of dinsdag mijn eisprong en ik kan waarschijnlijk niet naar boord komen. Echt balen maar na de verhuizing iets meer rust dus wie weet dan. Probeer positief te blijven.

Gr. Debby

Ja hoor, ik schrijf zeker nog wel mee! In verschillende topics over al die blz heen verspreid.

Balen dat je niet naar boord kunt. Dat is nog een grote extra handicap voor jullie. Wanneer gaan jullie verhuizen? En moet je veel klussen (in het huis) dan? Dat is een drukker periode dan voor jullie.

Veel succes met je verhuizing en geniet daar ook een beetje van he?

groetjes
Wenser

Hai Wenser,

Linda laat zich ook nog wel horen hier hoor al wordt het met de andere meiden steeds minder.

Wij gaan 15 november verhuizen. Dus nog een goede week. Hopelijk na de verhuizing meer rust en is dat positief voor mij en raak ik dan eindelijk weer zwanger. Gaat alles goed met je?

Gr. Debby

Hoi,

Ja hier alles goed. Ik ben Moe met een hoofdletter, maar dat hoort er bij. Ik ben zo benieuwd naar de echo, nog 2,5 wk pfffff ik hoop dat er een kloppend hartje is!

Spannend, de verhuizing, dat neemt zeker veel spanning met zich mee. Misschien daarna wel meer ruimte idd!

Heb jij eigenlijk al een kindje, of heb je een miskraam gehad, dat je zegt wéér zwanger?

Ik zag trouwens dat de meeste op de eerste blz. (nieuw topic heet dat geloof ik) meeschrijven.

Sterkte met inpakken etc.!
Wenser

Terug
Bovenaan