start iui voor Linda en anderen

Hallo meiden, hier even een update van vandaag.
Heb vanmorgen om 10 uur de 4de inseminatie gehad. De prestatie van mannetje was weer perfect.
Meer dan 20 miljoen zaadjes waarvan 50% beweeglijk. Dan zou je denken nu moet het goedkomen. Dus weer spannende weken. Heb dit keer meer last van de IUI. Heb al de hele dag steken aan li-zijde. Weet dat mijn ei ook daar zit. maar ja we wachten maar weer af.
groetjes Linda

Oei spannend Linda. Wat veel zaadjes. Wij hebben er altijd maar een paar miljoen. ( bij iui 3 en 1 miljoen ). En dan toch 2 keer spontaan zwanger geraakt dus bij jou moet het nu dan toch zeker gaan lukken. Nogmaals ( voor de zoveelste keer ) ik duim voor je.

Gr. Debby

Ja, dat denk ik elke maand, met zoveel zaadjes moet het lukken. En telkens mis. Dan ga je toch denken, waar ligt het dan aan. Gisteren voelde ik me echt niet goed. Heb tot gisteravond constant pijn aan li-zijde buik en trok door naar de lies.
Maar ja dag 1 zit er al weer op. Nog 13 te gaan. HAHA. Op mijn werk wilden ze me volgende week vrij geven een paar uur. Ik zeg, niet te veel want ik moet afleiding hebben en waar vind je dat meer dan op je werk.
Hoe is het verder met jou.
Groetjes Linda

Hai Linda,

Met mij gaat het eigenlijk erg goed. Het lijkt wel of ik deze miskraam eerder of in ieder geval anders heb verwerkt en ik heb er gewoon veel vertrouwen in dat het binnenkort echt gaat lukken. Weet niet waarom ik dat voel maar zo voelt het nu eenmaal dus hopelijk komt dat gevoel uit. We gaan lekker over 3 weken 15 dagen naar Italie en daar heb ik erg zin. Lekker even met zijn 4-en genieten en ook niet even aan het zwanger worden proberen te denken. (dat ga ik in ieder geval proberen, ahum). Het lijkt toch wel dat er bij jou het een en ander aan het werk is als je nu al aan 1 kant wat pijn voelt. Inderdaad op je werk heb je nog wat afleiding, als je thuis zit ben je alleen maar met het zwanger worden bezig. Nou ik ga morgen weer een paar daagjes mee varen dus ik weet niet of ik voor woensdag weer kan reageren. In ieder geval laat ik na woensdag weer wat horen. Morgen ga ik nog even een test doen of al mijn hormonen nu eindelijk uit mijn lichaam zijn. Je hoort er van.

Gr. Debby

Hoi Debby, sinds gisteren heb ik van die ongesteldheidsklachtjes. Heb er vannacht ook bijna niet van kunnen slapen. Af en toe die steekjes in mijn liezen en de zijkant van mijn borsten zijn pijnlijk. Gisteren een weeig gevoel in mijn maag gehad, maar dat is weer gezakt. Nou nog een week in spanning zitten, hoop dat het nu eens raak is.
Veel plezier met varen en ik hoop dat de hormonen nu helemaal uit je lichaam zijn. Zodat je langzaam toch weer vooruit kunt kijken naar opnieuw zwanger worden.
Groetjes Linda

Hai Linda,

Oei, dat klinkt erg spannend allemaal. Kunnen allemaal wel beginnende zwangerschapskwaaltjes zijn. Heb je dat gevoel bij de andere iui´s niet gehad. Ben benieuwd hoe het nu met je gaat. Het is natuurlijk nu alweer een week verder nadat je hebt geschreven. Misschien weet je nu zelf wel al meer.

Ik ben van de week ongesteld geworden dus ik kan me opmaken voor de volgende eisprong. Die is net voordat we op vakantie gaan. Lekker dan 2 weken ontspannen en aan het eind van de vakantie zou ik dan wat kunnen weten. Ga er niet van uit dat het al zo snel raak zou zijn maar het zou wel te gek zijn. Twijfel nu of ik een test mee op vakantie mee moet nemen. Eigenlijk wil ik me op vakantie niet bezig houden met het zwanger worden en lekker ontspannen en genieten. Maar ik ken mezelf dus ik ben daar nog niet over uit.

Liefs Debby

Hoi Debby. Gelukkig dat je nu al weer ongesteld bent geworden. Wie weet... ze zeggen vaak als je op vakantie gaat. Het zou wel fijn zijn natuurlijk, als het weer snel raak zou zijn. Succes met klussen op vakantie dan HAHA.
Tja, ik ben vanmorgen dus keihard van het wachtbankje gevallen. Buikpijn en rugpijn sinds vannacht, en vanmorgen waren ze er weer. Maandag afspraak maken voor uitgangsecho en dan weer spuiten. Ik heb ook vakantie als ik de IUI heb en als ik de uitslag krijg. Maar wij gaan niet op vakantie. doen thuis klussen in de tuin.
Op naar poging nr5.
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan