start IUI

Hey meiden,

@Linda, dus jij aant spuiten, moet vandaag weer beginnen, derde dag, jij den ik ook???
Hoezo moet jij voor een uitgangsecho, heb het 1x gehad om te kijken of er geen cystes zijn, toch???

Verder geen nieuws hier, vanaaf beginnen met spuiten, straks ff de menopur ophalen.

liefs anies

Hallo meiden
Vandaag weer bij gyn geweest. Alles is rustig. Vandaag weer beginnen met spuiten 75 IE menopur.

Anies: Blijkbaar is dat bij ons standaard. Een uitgangsecho. Wel een vies idee, vloei je nog krijg je die echo al naar binnen. Bah.
Ik dacht laat ik ook even beginnen over Progesteronwaarde. Dit is blijkbaar goed bij mij. Vond het niet nodig om hier nog eens op te prikken.
Volgende week vrijdag weer terug, dan de 10de dag. Dus we zullen zien.

Vanavond weer werken mag ik weer de 1ste spuit op het werk zetten, vorige keer ook al.
Ik heb nog 2 ampullen menopur, haal ik morgen de rest op bij apotheek.
Heeft jou apotheek dit ook niet op voorraad, ik vind het knap lastig.

Groetjes Linda

Hoi Anies, ik heb stiekum nog even gegoogled naar progesteronwaardes. Dit moet tussen de 15 en 20 zitten, dus zo slecht was hij toch niet.
Toevallig weet ik nog dat toendertijd boven de 20 moest zitten dan was het goed. Toen dit eindelijk naar 5 maanden gebeurde kon ik meteen starten met IUI. Misschien heb je hier nog iets aan.

Groetjes nogmaals van Mij

Hallo Meiden

Hier is het nu ook even rustig.
Maandag moet ik voor follikelmeting.

En Linda hier ook altijd een uitgangsecho op dag 3
Ik vind dat ook de vervelendste echo!

Fijn weekend
groetjes Maartje

Hey meiden,

Hier ook alles rustig!Dat jullie standaard voor een uitgangsecho moeten, zo zie je maar dat het per zh verschillend is....
Ben vrijdag begonnen met Menopur, en nu as vrijdag voor een echo, ben benieuwd, hopelijk die week daarop voor de tweede iui!en niet pas weer op dag 21!

Fijn weekend!
liefs anies

ps Linda thanks voor je progesteronwaarden , dan is 19 niet eens zo heeel slecht, toch??

Liefs

Hoi Meiden

Ik had vanochtend een eitje follikel van 16,3mm!
Groeit dus goed. Woensdag terug komen en dan
waarschijnlijk deze week nog de IUI.
Echt spannend!

Hoe is het bij jullie?

Groetjes Maartje

Hoi meiden,

Ik ben afgelopen zaterdag naar het ziekenhuis geweest en alles was goed. Mijn eitje zat rechts (normaal altijd links) en het was 12 mm. Vandaag heb ik voor het eerst een LH test gedaan, die nog niet positief was, want het is nog maar dag 12. Deze week wel de IUI, ik denk zelf woensdag of donderdag. Spannend hoor. Nou ik krijg wel genoeg afleiding want met valentijn zijn we een weekendje weg.

Veel succes allemaal,
Groetjes Frouk

Hi girls,

Blijkbaar is het inderdaad erg verschillend van ziekenhuis tot ziekenhuis en van land tot land. Ik woon in Belgie en daar wordt helemaal geen uitgangsecho gemaakt. Zou dat eerlijk gezegd ook niet zo leuk vinden. Bij ons is het pas de eerste FM dat je terug verwacht wordt, dus dag 9-12.

Zit nu halfweg de wachtweken, nog een week te gaan. Pfff wat duurt dat altijd lang. Gelukkig is er werk genoeg te doen op het werk maar toch. Mijn man was er in ieder geval al van overtuigd dat het derde keer goede keer ging zijn, haha. Het zou leuk zijn als hij gelijk krijgt maar we wachten maar af. Positief blijven he. Zou dan uitgerekend zijn ongeveer een week voor mijn eigen verjaardag!

Heel veel sterkte allemaal en veel succes met de komende poging.

Groetjes,
Nina

Terug
Bovenaan