start IUI

Goedemorgen meiden,

Mijn erste iui is officieel mislukt, ben vannacht ongesteld geworden!
Ben blij dat ik toch ongesteld ben geworden, anders moeten ze het weer opwekken enzo, en dan ben je zo een paar weken verder voordat je met een tweede iui kunt beginnen!!!
Ga straks het zh bellen, moet de tiende dag weer voor een follikelmeting, is dus volgende week vrijdag!!!

Linda, hoe is het met jou????

kusssss anies

Hallo meiden

Poging nummer 1 is officieel voorbij. Vanmorgen is het los gebarsten. Rugpijn, buikpijn en een rot humeur.
Vrijdag maar weer naar het ziekenhuis en dan gaan we weer beginnen met spuiten. Voor het goede doel.

Groetjes Linda

Hoi Anies en Linda

Balen dat jullie allebei ongesteld geworden zijn.
Anies krijg je nu een ander beleid door je
progesteronwaarde?
Ik heb lekker zere borsten van de clomid pff

groetjes maartje

He getsie Linda, bij jou dus ook mislukt, we gaan gewoon voor poging 2!!!

Grappig, ik moet ook volgende week vrijdag naar het zh voor een follikelmeting, we lopen dus gelijk op!Begin as vrijdag ook weer met spuiten, blehhhh

liefs anies

@Linda, spuit je trouwens ook Menopur???
En hoeveel eenheden?Ik spuit bijna 150 eenheden, 2 tabletten op 1 vloeistof, en dan 0,9 spuiten!
Ben benieuwd, is voor het eerst deze maand dat ie verhoogd is!!!
Hoop nu op 2 super eieren!!!
 kussss

Hey Maartje,

Balen dat je last van je borsten hebt, ja het zijn toch hormonen he?
Lastig zere borsten, heb het ook vaak,bleh!!

Ik ga er vanuit dat ze wel wat met die lage progesteronwaardes gaan doen, ik hoor het volgende week vrijdag wel, ik eis gewoon dat ze er wat aan doen,haha!We zijn nu al zo lang bezig, en als dat het euvel is, moeten ze daar gewoon wat aan doen!!!

Ik moet maandag de arts even bellen op haar telefonisch spreekuur, ze moet nog even een receptje uitschrijven, wil ik het dan alvast ff aankaarten, ben benieuwd!
Die mutsen van een assistenties willen niet even aan haar vragen of ze een recept wil uitschrijven, en dan naar me opsturen, nee moet het persoonlijk aan haar vragen, belachelijk gewoon!
Maar he gelukkig wel genoeg tot maandag, dat scheelt weer!!!

Liefs anies

Linda, en Anies....

Balen meiden......... shit...
Ik had stiekem toch een beetje 3 van de 3 gehoopt.... en ik weet wel ik kan makkelijk praten, ik ben die 1 van de 3, maar toch leef ik met jullie mee!
Geef de moed niet op he meiden!

Liefs Phoebe

Hallo meiden

Phoebe: We geven de moed niet op. We gaan voor de 2 de ronde.

Anies: Ik moet morgen voor de uitgangsecho. En dan weer beginnen met spuiten. Ik spoot 75 ie menopur. Hier groeide 2 mooie eitjes uit van 22 mm en 1 van 15 mm. Ik ga morgen ook eens vragen hoe het met mijn progesteron zit. Daar ik toch het PCO syndroom heb. Ik denk dat ik zo wel door mag gaan hoop ik.

Maartje: Ik herken het maar al te goed. Van clomid kun je best pijnlijke borsten krijgen. Ik had altijd flinke opvliegers en hoofdpijn. Ben blij dat ik daar vanaf ben.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan