start IUI

@Maartje en Frou,spannend zeg, deze week de iui!!!toi toi toi
@nina,
spanned he, die wachtweken, ik duim voor je!!!

Ik heb net het ziekenhuis ff gebeld, moest een receptje hebben voor de menopur, en heb mijn arts ff gesproken over die progesteronwaarde.Idd 19 was niet hoog, en moet na mijn iui pregnyl gaan bijspuiten!!!Ben blij dat er wel wat aan die lage waardes word gedaan!!!! Vrijdag(dag 10)weer de eerste fm, spannend.
Ben nu begonnen met een hogere dosis, 150 eenheden, hoop dus dat ik niet meer dan 2 eitjes heb, anders gaat iui niet door!!!

Liefs anies

Hey meiden,

Hoe is het???
Hier alles rustig, ben benieuwd wat er vrijdag te zien is op de fm, stom he, maar ik vindt het elke maand weer spannend!
Klinkt misschien wel raar, maar heb er zin in, komt denk ik dat ik dan het gevoel heb dat er weer wat gedaan wordt, en we verder gaan.
Snappen jullie dat???

@Frouk, suc6 morgen!!!

liefs anies

Hallo meiden.

Hoe is het met jullie. Hier alles rustig. Vrijdag voor de eerste fm. Dan wordt het weer spannend.

@Frouk: succes, ik kom volgende week ook weer op het wachtbankje denk ik.

@Nina: Hou je het nog een beetje vol op het wachtbankje. Het wordt stiekum alweer spannend. Nog een paar dagen dan zul je het weten. Succes

@Anies: Ook zo'n zin in vrijdag. Ik wel. Kunnen we weer uitkijken naar de IUI. Dan weer samen op het wachtbankje zitten. En daarna  weer gek worden van je lichaam HAHA. Alles komt goed zullen we maar zeggen.

Groetjes Linda

Hey

Frouk hoe is het vandaag gegaan?

Anies en Linda ik heb precies hetzelfde ben heel erg blij
dat ik nu in de medische mm en alles gevolgd wordt.

Ik moet vanavond de pregnyl spuiten en heb vrijdag om
10.00 uur IUI. Echt heel spannend.
Helaas is 'mijn'eigen gyn er niet dus ik krijg een ander,
maar ja als ze het maar goed doet.

Liefs Maartje

Hallo meiden,

Ik vind het fijn om mee te praten over IUI al weet ik er nog niet veel over. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Debby en ben 38!! jaar. Ik heb al 2 kinderen ( 10 en 14 ) uit een vorige relatie. Nu wil ik met mijn huidige man ook graag samen een kindje. Hij heeft in september 2006 een hersteloperatie ondergaan. In juli 2008 zijn we spontaan zwanger geraakt maar helaas in september uitgelopen op een miskraam. Ik stond toen al op de wachtlijst voor IUI maar dat hoefde toen niet meer. Omdat ik toch spontaan zwanger was geraakt moesten we eerst een half jaar zelf aan de gang. Het is dus nu nog steeds niet gelukt en we moeten a.s. maandag ( 9 febr) naar de gynaecoloog. Ik heb dan volgens  mijn berekening die dag of dinsdag of woensdag mijn eisprong dus ik verwacht niet dat ik nu al gelijk ga beginnen. Vind het wel allemaal erg spannend zeker als ik lees wat je er evt. allemaal voor moet doen ( spuiten, e.d.). Ik wil ook graag mijn ervaringen met IUI met jullie delen en ik kan niet wachten tot maandag. Dan weet ik eindelijk meer en wat ik allemaal moet gaan doen.

Groetjes Debby

Hoi Meiden,

Gisteren heb ik om 13.30u mijn 4e IUI gehad. Het zaad was volgens de gyn. heel erg goed. Hoe voelden jullie je na de inseminatie? Ik voel me net een vaatdoek, maar misschien is dat ook wel een beetje spanning.

Hee maartje heel veel succes met je IUI en hopen dat we allebei een dikke vette op ons gezicht mogen krijgen.

Alle anderen ook heel veel succes, ik instaleer me op het wachtbankje met een grote kaars en wat lekkers.

Doegg groetjes Frouke

Terug
Bovenaan