start IUI

Hallo. Ik heet Linda en wil graag meekletsen over zwanger via de MM. Wij starten in januari met de eerste IUI. Maandag naar het ziekenhuis voor de uitgangsecho en dan waarschijnlijk beginnen met spuiten van menopur en voor de inseminatie de pregnyl.
Heb vorige maand de HSG gehad. Die op zich meeviel. Zag er allemaal goed uit, nou hopen dat het geholpen heeft.
Ook slik tarwekiemoliekapsules voor een goede bloedsomloop, wat weer helpt bij evt. innesteling.

Iedereen nog een zalig nieuwjaar en hopelijk is 2009 het jaar voor ons allemaal.

Groetjes Linda

Goedemorgen meiden,

Allereerst een heel GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!En dat al onze wensen uit mogen komen!

FF een update, ben dus tweede kerstdag ongesteld geworden, een paar dagen te vroeg(?)
Ben afgelopen vrijdag voor een follikelmeting naar het zh geweest, was nog niet veel te zien, slijmvlies was nog maar 4,1mm, en er was een eitje te zien van ong 7mm, en voor de rest nog wat kleinere eitjes.Dit was nog maar dag 8 hoor!
moet nu morgen, maandag, weer voor een fm, dan zitten we op dag 11, en moet er volgens mij wat meer te zien zijn.Spannend, hoop op 2 eitjes=ook 2x zoveel kans, al zegd dat dus ook niet zoveel aangezien ik vorige maand 3 eitjes had en ik dus niet zwanger ben!!!
Ik schat dat we donderdag of vrijdag dan de iui hebben, spannend, Phoebe, dan lopen we zo'n beetje gelijk!!!Zitten we samen in die rotwachtweken!!!
Ik vindt het erg spannend allemaal, zie niet tegen die iui op, maar vind het gewoon spannend!!!!Hoop zo dat de eerste keer raak is!!!!

liefs anieska(mamavanjesse)

meiden ik schreef dat de RDtjes er zijn maar was alleen gisteren wat bruinige afscheiding en sinds gistermiddag niets meer

ik snap er niets meer van morgen ga ik het ziekenhuis bellen om te overleggen wat ik moet doen..

liefs suus

Hallo!

Hier een oudgediende, maar ik wil jullie even een hart onder de riem steken. Ook ik ben zwanger geworden met IUI. Wel pas bij de 6e (en dus laatste!) poging, maar toch.. onze kerngezonde dochter is inmiddels 15 maanden. Ik heb drie keer IUI gedaan zonder hormonen (alleen Pregnyl) en de laatste drie keer met Menopur en Pregnyl. Vond het zelf spuiten best wel meevallen en ben toch best een mietje. Maar het resultaat mag er zijn! Ik wens jullie dan ook alle succes van de wereld!

Groeten, Saartje

vandaag ben ik naar het zh geweest voor de uitleg van IUI,maandag moet ik terug komen voor de prikinstructie. ik heb al wat info meegekregen,en de puregon pen en een dvd over hoe ik moet gaan injecteren. de bedoeling is vanaf cd 3 spuiten met puregon,en om te laten springen met een pregnyl spuit.
spannend allemaal

xxx mier

Hey meiden, ff een update..

Vanmorgen een follikel meting gehad en 2 goede eitjes, 1 van 16.5 mm en 1 van 17 mm
Gelijk de vraag of we een tweeling een probleem zouden vinden... nou nee hoor hahaha
Straks dus om 22.30 uur moet ik in het ziekenhuis wezen voor een die spuit en dan vrijdag inseminatie! Gaat snel he?
Tussen 8.00 en 9.00 uur moet me vriendje zijn zaadjes brengen en on 11.30 uur  wordt ik geinsemineerd... super spannend!
En dan 2 weken wachten.... echt verschrikkelijk maar ja zit niks anders op!  

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan