start IUI

Hai meiden,

Ben even een weekje mee wezen varen met het mannetje. Kwam ook goed uit want als het goed was heb ik van de week ook mijn eisprong gehad dus je snapt het wel, dat werd klussen. Dat is dus ook gebeurt zo om de dag. Wel maandag en vanochtend wat bruinig bloedverlies. Het was ook gelijk weer over dus of dat nu van de eisprong was of wat dan ook. Nu bloed ik altijd wel vrij snel dus we wachten het maar weer af. We hebben er in ieder geval weer alles aan gedaan en nu ook weer een dag erna. De laatste tijd had ik het gevoel dat alles een dag te vroeg kwam ( ook de iui ) maar deze keer dus alles voor mijn gevoel wat later. Wie weet brengt dat geluk. Afijn, we kunnen weer niks doen dan afwachten.Op de andere side ( derde kindje2) waar ik ook schrijf raakt iedereen nu achter elkaar zwanger. Er zijn nu 12 zwangere en 7 niet. Hopelijk krijg ik nu ook eens goed nieuws.

Nou Maartje en Linda: jullie in juli voor de 4e iui en ik voor de 3e ( of het moet nu raak zijn maar daar ga ik niet vanuit). Van de week de gyn maar weer bellen of ik wel mee mag doen in juli. Ik hou jullie op de hoogte.

Gr. Debby

Hoi Debby, wilde even reageren. Maartje gaat in juni met poging nummer drie beginnen, dus ik hoop voor haar dat zij poging nummer4 niet meer nodig heeft. Anders starten we samen nummer 4 in juli.. Volgens mij had je het even verkeerd begrepen. Maakt niets uit.
Dus jij hebt je mannetje even opgezocht, wel fijn net rond de vruchtbare dagen. Hopelijk heeft het zijn vruchten afgeworpen en hoef je niet voor poging nummer 3.
Ik zal even goed ook voor jou duimen. We horen het wel.
Groetjes Linda

Hoi Meiden

Linda wat fijn dat het goed met je gaat. En het moet inderdaad maar snel 26 juni worden!

Debby, Linda heeft inderdaad gelijk dat ik nu voor de derde poging ga en ik hoop ook van harte dat er geen volgende poging nodig zal zijn.
En begrijp ik nou goed dat je voor je derde kindje gaat?
Ben je bij de andere twee wel vlot zwanger geworden of ook via iui?

Ik ben vandaag voor follikelmeting geweest en ik had er 1 van 13mm en 1 van 14.
Zaterdag weer terug. Ik denk dat de iui dan maandag of dinsdag is we hadden gehoopt van het weekend, want dan hoef je niks te regelen met werk, maar helaas.

Ik ga werken groetjes Maartje

hoi damens

ik schrijf de laatste tijd niet zoveel mee maar lees jullie berichtjes wel. bij mij zijn de duiveltjes weer geariveerd vandaag. ik heb nog 3 kansen voor ik een kijkoperatie krijg.
ik hoef niet uit te leggen hoe ik me weer voel want dat begrijpen jullie natuurlijk als de beste , helaas want het is zo jammer dat het zo moet gaan want je word echt van die rose wolk afgetrapt op deze manier. het zou zo heerlijk zijn om samen spontaan zwanger te kunnen worden zonder al die toeters en bellen in het ziekenhuis.
maar ja als het niet anders kan dan gaan we er gewoon voor.

veel succes allemaal groetjes kim

Oh sorry Maartje, ik had het inderdaad verkeerd gelezen. 3e poging dus en hopelijk de laatste. Ik ga hard voor je duimen.
Ik ga inderdaad voor een 3e. Bij de 1e na 2 maanden zwanger en bij de 2e na 6 maanden, zonder iui maar op de "normale"manier. Wel met een andere partner en ik was toen ook 23 en 27 jaar. Nu inmiddels al 39 en een andere man die een hersteloperatie heeft ondergaan en ik nu ook inmiddels endometriose heb. Dus nu is de kans iets minder groot maar het moet in principe wel gewoon kunnen omdat dat natuurlijk 1 keer was gelukt ( helaas miskraam ). Nu na zoveel maanden dan toch met hulp. Volgende week maandag weet ik of ik ongi ben of zwanger. Zal het eerste wel zijn, hoewel ik me wel heel anders voel. Mijn buik is al zo'n 2 dagen na de eisprong erg aanwezig. beetje opgeblazen en kramperig. Zal wel vals alarm zijn maar als ik dus ongi wordt moet ik volgende week ook de gyn weer bellen en gaan wij ook voor poging 3 IUI.

He getsie, nu ben ik de naam vergeten van degene die weer ongi is geworden. In ieder geval, echt balen. Ik snap inderdaad hoe je je voelt.

Ik ga morgen weer varen met het mannetje en ik laat jullie volgende week weten hoe het is afgelopen.

Maartje: veel succes met het wachten. ( je hebt nu toch je 3e iui gehad of ben ik nu weer te snel ). In ieder geval ik duim.

Gr. Debby

Hoi meiden, hoe is het hier nog. Is erg rustig hier. Lees wel mee, maar nog niets te melden. A.s. Maandag mag ik naar de gyn. Hopelijk kan ik daarna weer starten in juli. Verder gaat het goed hier. Zit op dit moment lekker in mijn vel. Ben niet zo veel aan het denken over zwanger worden. Ik ga met frisse moed er weer tegen aan. Die 3 maanden rust hebbeb me wel goed gedaan.
Nou iedereen veel succes en ik duim voor jullie.
Groetjes Linda

Hey Debbie, zit ik op zwanger worden te lezen, zie ik ineens dat je getest hebt. En ook nog positief ook . Van harte gefeliciteerd en geniet ervan. Hoop dat we allen snel volgen
Wil je nog wat glitters strooien
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan