start IUI

Hoi,

Wij zijn 7 januari naar de gyn geweest en gaan volgende maand weer beginnen met IUI. Ik hoop dat we nu het geluk aan onze zijde mogen hebben.

Doeg groetjes Frouke

Hey meiden,

Nou, het zit erop, mijn eerste IUI heb ik achter de rug en nu maar afwachten!
Het is me echt 100% meegevallen!
Nu 2 weken wachten..... pffff

Suus, balen zeg meid.... ik had het zo gehoopt voor je!
Heel veel succes de volgende ronde weer!

Liefs Phoebe

Hallo meiden,

@Phoebe, fijn dat je eerste iui is meegevallen!!!En hopen op heeeel goed nieuws!!!

Nou meiden na een lange opstart had ik vandaag op dag 18, een ei van 18+mm.
Vanavond nog 1x menopur spuiten, en dan morgenavond tussen 22.00 en 24.00 de pregnyl spuiten.Donderdagmorgen om 10.15 is dan mijn eerste IUI!!Spannnend!!En dan beginnen die zenuwslopende wachtweken weer

Ga maar veel afleiding zoeken , en hheel hard duimen en hopen dat voor ons de eerste keer raak is!!!!

Liefs anies

Hey Anies,

Zullen we elkaar maar door die wachtweken heen slepen.... erg he...
Ik ben nog geen 4 dagen verder en dan moet ik nog 10 dagen wachten....
Zou wel super zijn als het raak zou zijn he... verschil va 6 dagen tussne jou en mij..
Nou zit maar 1 ding op, heeeel hard duimen!!

In ieder geval heel veel sterkte donderdag en ik kan je vertellen... het stelt allemaal niet zo veel voor hoor, dus voor de IUI zelf hoef je niet zenuwachtig te zijn!

Succes!

Liefs Phoebe

Hey Phoebe,

Ja dan loop jij iss iets voor, maar we slepen elkaar er wel door heen!!!
Hey hoe groot was jouw ei toen ze de iui deden, wat ik begrijp is die van mij dan ong 24mm, hoop dus dat ze niet te laat zijn!!!!En dat ie al weg is!!!Maar dat gaan ze denk ik wel ff checken????
Moet vanavond de pregnyl spuiten, ben benieuwd, vorige keer had ik daar wel bijwerkingen van, hopen dat die nu wegblijven............

kussssssss   anies

hallo phoebe en anies,
mag ik me bij jullie aanschuiven. ik mag vanavond nog 1 keer menopur spuiten en morgen terugkomen. Dan de laatste FM-meting en morgenavons de pregnyl zetten. Dan vrijdag de eerste IUI.
Ik vind het allemaal maar spannend.

Succes met de wachtweken.
Groetjes Linda

Hallo. Hier even een dringende en minder smakelijke vraag.
Ik ging vanmiddag naar het toilet en daar had ik bij het afvegen flink wat doorzichtig en rekbaar slijm. Zou ik mijn eisprong nu gehad hebben.
Lijkt mij eigenlijk sterk, omdat gisteren het eitje 14 cm was.
Maar ja ik hoor het morgen wel.
Ben bang dat deze ronde voorbij is gegaan. Want rekbaar en doorzichtig slijm duidt toch op eisprong of niet.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan