Starten kinderwens

Nou nog niet ongesteld.... normaal gesproken word ik het altijd in de ochtend.. wel had ik weer super veel afscheiding.. en heb al de hele dag linksonder een steek dat doortrekt naar mijn lies en onderbuik. Het wordt nu wel heel spannend...

Gefeliciteerd DAK! Zit je al in de geheime fbgroep (via topic uitgerekend in oktober)?
En spannend Tulpelientje! Ik zou echt niet af kunnen wachten ?? 
Hier gaat alles prima trouwens. Heb vanmiddag alleen bijna bij een leerling over tafel gespuugd omdat mijn lunch omhoog kwam ??? kon het nét binnen houden. Lekker hoor die kwaaltjes ??

Ik heb vanochtend nog een keer getest maar nog steeds witter dan wit dus ik wacht nu gewoon mn menstruatie maar af. Op naar ronde 3 dan maar. 
@tulpelientje stom hè die negatieve test, ik hoop dat je alsnog een positieve test in handen krijgt!
@enkel over spannend! Hou je ons op de hoogte van de uitslag? Ik duim voor goed nieuws voor je! ?

@idem ohh balen zeg!
Ga je ook voor je 1e kindje??
Heb je een fijne cyclus of ook onregelmatig??
Ja ik hou jullie op de hoogte ben echt nerveus voor volgende week! 

@snowlover ja wij gaan ook voor een eerste kindje! Ben al een jaar gestopt met de pil, omdat ik geen hormonen meer wilde slikken en zo kon ik mooi mn cyclus zien (zit nu dus in ronde 2). Vanaf het begin al een cyclus tussen de 28 en 30 dagen, 2x 31 dagen. Vandaag zit ik op dag 32 en morgen al 33 en nog steeds geen menstruatie. Een nieuw record dus helaas.. Ik had 19 januari een positieve ovulatietest (denk ik) de streepjes liepen mooi op en na de 19e werden ze weer lichter.
Zo vervelend om geen zekerheid te hebben, hopenlijk komt mn menstruatie snel dan kunnen we op een nieuwe ronde focussen!
Heb je altijd al een onregelmatige cyclus gehad (voordat je aan anticonceptie begon) of pas na het stoppen?

Terug
Bovenaan