Starten kinderwens

@Anomi

Moet zeggen dat ik dinsdag terug moet komen bij de gynaecoloog maar,  vind dat de dagen nu wel langzaam gaan haha. 
Ben wel heel nerveus, ben weer zo'n iemand die dingen op gaat zoeken op het internet en dan de raarste dingen tegen kom. . 

@anomi ja super vaag dit... mijn langste cyclus was 42 dagen, dus dat wacht ik eerst even af. Dat is dan na het weekend... maar even wat afleiding vinden haha.
Vind wel moeilijk, want wil het graag delen met mijn vriend. Maar aan de andere kant als er wel een kans is dat ik zwanger ben, dan wil ik hem graag verrassen. 

Even nog reactie vanuit een vraag ?
Ik voel me goed af en toe misselijk maar geen gekke dingen nog.
Mijn ouders reageerde heel blij verrast super leuk! 
Vanavond mijn schoonouders vertellen ?
Eerste afspraak bij de VK staat gepland. Heel nieuwsgierig! 
Succes allemaal ! Hopelijk sluiten jullie snel aan , ik duim voor jullie !

Hi dames!
Hoe gaat het hier ???
Ik ben inmiddels op dag 40 van mijn cyclus en nog steeeds niet ongesteld.... ik mag in godsnaam niet hopen dat dit elke maand zo word want dan gaat het naar mijn idee echt super lang duren allemaal.
Even jullie mening voor de volgende ronde als mijn menstruatie komt.
Omdat ik de 1e x een cyclus van 40 had en nu 40 dagen en nog steeds niks word het berekenen op eventuele eisprong echt lastig. 
Nou zeggen ze dat je normaal gesproken 14 dagen naar je menstruatie moet rekenen op een cyclus van 28 dagen.
Maar naar mijn idee kan ik het juist berekenen op een cyclus van 40 dagen dan toch???
Help...
Liefs.

@loontje, spannend! Heb je al een test gedaan? Ik zit nu op dag 35 (mijn cyclus is al een jaar tussen de 28 en 30 dagen dus dit is echt een uitschieter) en nog steeds geen menstruatie. Had dinsdag (dag 32) een negatieve test. Ik ga van het weekend nog een keer proberen, maar mijn gevoel zegt niet zwanger..

Terug
Bovenaan