Starten kinderwens

@loontje wij zijn de afgelopen ronde begonnen met testen vanaf 12 januari ik zou mijn eisprong 19 moeten hebben volgens een app, ik heb een vrij stabiele cyclus en uiteindelijk voelde ik me de 18de niet zo fit en toen heb ik die dag 2x getest een keer rond 14 uur toen had ik geen goede test en savonds rond 8 uur had ik opeens wel een dikke streep, dus in die paar uur kan het dus flink omslaan. 
@jubi
 Ze geven aan dat het beste is om de dag te klussen. Beter voor het zaad.
Op dit moment lig ik alweer een uur wakker.. dus ik dacht ik kijk toch nog even op het forum.
Ik zou vandaag mijn NOD hebben.. Maar de laatste dagen voelen wel anders dan als ik ongesteld moet worden. Ik wil vandaag niet testen en morgen als de ongesteldheid uit blijft ook niet omdat mijn man op dit moment nog in mallorca zit en die komt zondag avond thuis. 
Waar ik op dit moment last van kreeg, maar wat bij mij ook kan als ik wel ongesteld wordt
Zere borsten, krampjes plopjes, lage rug achtige spierpijn , vermoeid , humeurig , lichte hoofdpijn, veel plassen, opboeren, diaree
Ik vind deze dagen echt slopend spannend.
En ik weet ook heel goed dat me lichaam zich echt voor de gek kan houden.. 
Wie zit er nog meer te wachten ? 

@dak. Owww wat spannend. Dank voor je advies.
Hier ook nog steeds niks 6 dagen overtijd inmiddels.
Succes met wachten en hopelijk sluit je je deze maand bij de zwangere dames aan! 
X

Ik ben ook nog aan het wachten, morgen mijn NOD. Ik had een paar dagen geleden heel de dag zeurende buikpijn alsof mijn menstruatie eraan kwam (vroege test gedaan maar negatief), de dag erna nergens last van. En vandaag weer krampjes maar nog niet heel erg zoals ik heb als ik ongesteld wordt. Vanochtend erg misselijk, ik moest gewoon even gaan liggen omdat ik anders echt moest overgeven. 
Het wachten duurt lang, ik ga morgen testen als ik nog niet ongesteld ben. Ik zeg elke keer tegen mezelf dat ik wel ongesteld ga worden, omdat de klap zo hard is als ik hoop dat ik zwanger ben maar dit niet zo is. De teleurstelling is echt vervelend..

Hee dames, 
Even een vraagje. Ik zit nu 5dpo, en sinds vandaag heb ik dik melkachtige witte afscheiding, zelfs mijn spijkerbroek is vochtig I know, beetje ranzig verhaal misschien, maar ik ken dit totaal niet van mezelf. Het is ook vrij veel, kan er makkelijk een theelepeltje of 2 mee vullen. Iemand die hier bekend mee is? 

Groetjes

@Femstra
6 dagen na je eisprong bedoel je ? Ik heb geen advies voor je denk ik. 

Ik ben op dit moment aan het wachten tot ik mijn man ga ophalen bij Schiphol. 
Nog steeds geen teken van een komende menstruatie gister was mijn NOD dag.
Ik denk ondertussen wel dat ik zwanger ben.. Omdat ik echt een constante cyclus heb al een aantal jaar. 
Maar ook twijfel ik, wij gaan straks als we terug komen thuis testen! Want ik hou het niet meer! 
Hahaha , ik houd jullie op de hoogte! 
Fijne avond nog ?

@DAK spannend!! Hou ons op de hoogte, ik duim voor je!
Vandaag of morgen heb ik mijn NOD, vanochtend al een test gedaan. Negatief.. nog steeds steekjes/zeurende buikpijn en vandaag ook plopjes in mijn buik. Ik zal over een paar dagen wel ongesteld worden, maar mocht ik dinsdag nog niet ongesteld zijn dan test ik nog een keertje.
Ik duim voor jullie!

@DAK spannend!! Ik hoop voor je dat het raak is.
Ik heb vandaag of morgen mijn NOD. Vandaag nog niet ongesteld, dus morgen afwachten.... @Idem houd me op de hoogte! Leuk dat we gelijk lopen ?

Terug
Bovenaan