@loontje wij zijn de afgelopen ronde begonnen met testen vanaf 12 januari ik zou mijn eisprong 19 moeten hebben volgens een app, ik heb een vrij stabiele cyclus en uiteindelijk voelde ik me de 18de niet zo fit en toen heb ik die dag 2x getest een keer rond 14 uur toen had ik geen goede test en savonds rond 8 uur had ik opeens wel een dikke streep, dus in die paar uur kan het dus flink omslaan.
@jubi
Ze geven aan dat het beste is om de dag te klussen. Beter voor het zaad.
Op dit moment lig ik alweer een uur wakker.. dus ik dacht ik kijk toch nog even op het forum.
Ik zou vandaag mijn NOD hebben.. Maar de laatste dagen voelen wel anders dan als ik ongesteld moet worden. Ik wil vandaag niet testen en morgen als de ongesteldheid uit blijft ook niet omdat mijn man op dit moment nog in mallorca zit en die komt zondag avond thuis.
Waar ik op dit moment last van kreeg, maar wat bij mij ook kan als ik wel ongesteld wordt
Zere borsten, krampjes plopjes, lage rug achtige spierpijn , vermoeid , humeurig , lichte hoofdpijn, veel plassen, opboeren, diaree
Ik vind deze dagen echt slopend spannend.
En ik weet ook heel goed dat me lichaam zich echt voor de gek kan houden..
Wie zit er nog meer te wachten ?
@jubi
Ze geven aan dat het beste is om de dag te klussen. Beter voor het zaad.
Op dit moment lig ik alweer een uur wakker.. dus ik dacht ik kijk toch nog even op het forum.
Ik zou vandaag mijn NOD hebben.. Maar de laatste dagen voelen wel anders dan als ik ongesteld moet worden. Ik wil vandaag niet testen en morgen als de ongesteldheid uit blijft ook niet omdat mijn man op dit moment nog in mallorca zit en die komt zondag avond thuis.
Waar ik op dit moment last van kreeg, maar wat bij mij ook kan als ik wel ongesteld wordt
Zere borsten, krampjes plopjes, lage rug achtige spierpijn , vermoeid , humeurig , lichte hoofdpijn, veel plassen, opboeren, diaree
Ik vind deze dagen echt slopend spannend.
En ik weet ook heel goed dat me lichaam zich echt voor de gek kan houden..
Wie zit er nog meer te wachten ?