Starten kinderwens

Hopsasaa: dit probleem heb ik ook, ben ook nog nieuw :)
Deze weet ik wel al:
NOD = niet ongesteldheids dag (dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet bent)
VK = verloskundige
DPO = days past ovulation (dagen na ovulatie)
En dan heb je er nog een paar op Engelse fora:
BFP: big fat positive (positieve zwangerschapstest)
TWW: two week wait (de weken dat je moet wachten tussen ovulatie en menstruatie of je zwanger bent)
AF: Aunt Flo (=menstruatie), deze vond ik zelf wel heel grappig gevonden, maar kom ik ook vaker tegen
De rest weet ik ook niet.

[quote quote=10165446]@loontje Hoi hoi, Doe je aan temperaturen na je menstruatie? Zo kan je ook je eisprong vinden![/quote]Temperatuur jij wel snowlover? Hoe baseer jij precies wanneer je eisprong dan is geweest?

@loontje ahh balen zeg! Ze zeggen dat verse gemberthee drinken ook werkt met het opwekken van een menstruatie.
Ik drink wel veel gemberthee na mijn vorige menstruatie en voel wel continu mijn baarmoeder samentrekken. 
@kimmiea
Ik heb een erg onregelmatige cyclus maar niet van een paar dagen nee soms van een paar maanden dus ik heb niet elke maand een eisprong. Ik loop ook bij de gynaecoloog hiervoor sinds 2 weken. 
Maar als je een eisprong hebt dan stijgt je temp met 0.2 of 0.5 graden.
Je moet wel elke dag tempen rond de zelfde tijd. 

Ow dames jullie zullen het nooit geloven maar hebt zojuist 1 minuut geleden een test gedaan en een fucking knal test!!!
Ik ben zwanger!!!!!?????
Zo gelukkig. Eerste ronde nog maar...

Terug
Bovenaan