Starten kinderwens

@loontje, oeh spannend! Een beter verjaardagscadeau kun je je bijna niet wensen toch! Haha. Hoe voel je je tot nu toe???

@liesjeanne, een streep is een streep toch.. Ik zou het zeker morgen of overmorgen met ochtendurine testen. En plaats anders hier een forum, dan kunnen we met je meekijken! Zou wel heel leuk zijn... Welke ronde is dit voor jullie?

@snowlover aaah jeetje, balen en heftig! Hoe voelen jullie je erbij? Is het juist misschien fijn dat je weet wat er aan de hand is? Ik heb er geen ervaringen mee, maar lees regelmatig dat vrouwen snel zwanger zijn met gebruik van clomid. Dus wie weet!!

Dag allemaal
leuk om met jullie mee te lezen. Ik ben al in september gestopt met de pil, omdat ik er vanaf wilde en zo de pil al geruime tijd uit mijn lichaam is. Deze maand proberen we het voor het eerst zonder condoom en daar zijn we dus nu net mee begonnen. Ik ben begonnen met ovulatietesten en hou al wat maandjes een app bij voor mijn cyclus (Flo, welke app gebruiken jullie?) mijn cyclus in dus onregelmatig, van 28 dagen tot 36 dagen. Vandaar de ovulatietesten. (Wat zijn die dingen duur!)
nu aan het testen en ik zou morgen mijn ovulatie moeten hebben, nu nog geen positieve ovu test. Heb net de testen van sensitest besteld voor erbij, dan kan ik 2x per dag testen. Hebben jullie ervaringen met goede testen?
wat is dit spannend en ik hoop zo dat we niet lang bezig moeten zijn! Leuk om met jullie mee te lezen. Liefs

Hee meiden,
@Anomi lief dat je het vraagt!
Nog steeds geen menstruatie (dag 39 vandaag), zaterdag een test gedaan die negatief was. Vanochtend weer een test gedaan en binnen 5 minuten een heel heel heel licht streepje, zo licht dat je het op foto niet echt ziet. Mijn man zag het streepje ook dus nu heb ik weer hoop. Verder momenteel echt 0 symptomen. Morgen ga ik weer een test doen en heb een CB digital besteld voor het weekend. Ik had de hoop echt al opgegeven deze ronde, maar heel misschien is het dan toch zo..
Ik ben nu ruim een week overtijd en we zien nu pas een licht streepje, dan heb ik wel een hele late innesteling gehad dus ik vraag mezelf af of het wel helemaal goed gaat. Eerst maar een echte positieve test dan gaan we het een beetje geloven.
En hoe is het met jou @Anomi?
@liesjeanne spannend voor jou! Ik duim voor je en alvast voorzichtig gefeliciteerd (een streep is een streep zeggen ze, maar ik vind het ook moeilijk te geloven bij onze hele lichte streep)
@loontje spannend, laat je ons weten hoe de afspraak was. Eren vraagje: maken ze gelijk die afspraak een (inwendige) echo? Je bent dan ongeveer 8 weken toch? 

@ anomi: Ik ga morgen ochtend testen, mocht ik dan nog twijfelen dan upload ik een foto, zodat jullie mee kunnen kijken! Heb het idee dat ik wel echt zwanger ben. Voel me sinds vandaag ook duizelig en sinds vanavond iets misselijk. Ik ben in augustus gestopt met de pil. Ik werd toen pas na mijn ontrekkingsbloeding voor het eerst ongesteld op 13 dec. en toen mijn volgende menstruatie op 1 januari, dus dan is het ronde 2 voor ons. 

@ samantharoos: Ik kan je helaas niet adviseren in ovulatie testen. Heb er zelf wel aangeschaft, maar nog niet gebruikt. Je kunt anders op bol.com kijken. Hier een ruime keuze. 

@ Idem: Hetzelfde als mij! wij hadden ook een licht streepje. Het gekke is dat als ik nu de test erbij pak dat deze streep wel heel duidelijk is...Ik ga morgen ochtend meteen weer een test doen! Laat jij ook de uitslag van jou test weten? ben benieuwd. 

Goedemorgen,
Vanochtend weer getest en je ziet al een duidelijker streepje! Het streepje was na 3 minuten al zichtbaar dus ik begin steeds meer hoop te krijgen!
https://www.mupload.nl/img/kgfo53hy.jpg
@liesjeanne voor ons is dit ook de tweede ronde, testte wel pas na 9 dagen overtijd voor het eerst positief. Laat je weten hoe jouw test is? Ik ga deze week nog een CB digital test doen als het streepje nog iets donkerder is, dan is het voor mijn gevoel echt bevestigd. Ik hoop dat alles goed gaat.

@ Idem: Net getest en ja! weer twee streepjes!! Ik test ook pas laat positief. Ik ben 28 januari was mijn NOD en heb pas met 14 dagen overtijd positief getest. Alleen heb begin januari nogal een stress periode gehad, dus wellicht is de eisprong later geweest. 
Ik wil ook nog een CB test toen. Ik denk van het weekend! Dan wordt het voor mijn gevoel ook pas echt bevestigd haha! denken we daar hetzelfde over!! Alvast gefeliciteerd Idem!! Laat je met nog weten als je de CB test hebt gedaan?

Vandaag NOD, nog geen menstruatie, dus test gedaan en ja hoor, 2 dikke vette strepen!! Ik ben zwanger! Zo blij!!! Meteen de tweede ronde al. 
Kan iedereen aanraden zsm te beginnen met ovulatie testen, dat heeft bij mij zoveel meer zekerheid gegeven over mijn eisprong. 
Vanmiddag maar even naar de HEMA om een rompertje te halen voor mijn man als verrassing vanavond. Denk niet dat ik nog tot morgen kan wachten met het hem vertellen..
Ga nu weer even een potje janken van blijdschap ?

Terug
Bovenaan