Starten met Clomid

Ja ik vind het dubbel, nu eerst maar afwachten of ik ongesteld word. Ik had Primolut meegekregen en vandaag was mijn laatste dag. Aan de ene kant vind ik het wel fijn dat ik niet meteen een heel medisch traject in moet en het eerst zelf kan proberen. Ik ben nog jong dus we hebben niet heel veel haast. Vind het natuurlijk wel zonde om tijd te verspillen dus heb wel besloten als ik de eerste ronde geen eisprong heb en daarna ook niet ongesteld word weer terug te gaan. Ik ga niet maanden zitten klote, want dan word het wel tijdverspilling. Wil daarom ook wel starten met ovulatietesten.

Voor jou spannend maandag, hou je me op de hoogte ik ben erg benieuwd.

Liefs
 
Hoi

Wij zijn wel al wat ouder. Hebben beide kinderen uit een eerdere relatie. En willen nu nog heel graag een kindje. Helaas hebben we in juni een miskraam gehad en na de die tijd ben ik heel erg ontregeld. Dus toen in dit traject terecht gekomen.

Snap wat je bedoeld met niet in het medische traject terecht komen. Maar is zo vaag zo hier heb je medicijnen en ga het maar proberen. Moet wel zeggen dat deze follikel meting eenmalig was. Heb bij laatste controle gelijk voor drie maanden meegekregen.

Lees wel goed de gebruiksaanwijzing van die ovulatie testen.  Schijnt heel gevoelig te zijn. Zo ie zo niet gebruiken met de eerste ochtendurine. Dan heb je meer kans op vals positieve testen.

Nou ga duimen dat je snel ongesteld word en houd je op de hoogte over de uitslag van maandag.

Liefs
 
Ja ik heb ook meteen voor een aantal maanden meegekregen. Maar vind het ook heel lastig hoor. Ik hoop in ieder geval dat ik hierdoor wel een eisprong krijg. Ik verwacht niet dat ik meteen zwanger ben maar als ik toch elke maand een kans zou krijgen zou ik dat wel heel fijn vinden. Ja heb het ook gelezen over de ovulatietesten. Maar hoop eerst maar dat ik ongesteld word, op dit moment voel in me namelijk nog helemaal niet of ik het ga worden. Maar dat kan natuurlijk nog komen.

Liefs
 
Hoi



Ja dat kan inderdaad nog. Volgens mijn gynaecoloog kon het zelfs 10 dagen duren voordat je ongesteld wordt na provera. Weet niet of er veel verschil zit tussen provera en het middel wat jij hebt geslikt.

In principe als je zo ongesteld bent geworden en je gaat clomid slikken en je hebt een eisprong maar gaan zwangerschap dan wordt je zo ie zo ongesteld. Tenminste dat zegt mijn gynaecoloog. Dus dan weet je eigenlijk als je op dag 28 niet gaat vloeien na het slikken dat het misschien niet heeft gewerkt en dan zou ik gelijk je dokter inschakelen

Hele fijne jaarwisseling en laten we opgaan naar een jaar waar voor ons beide een kindje in het verschiet is.

Liefs
 
Ja dat heb ik ook gehoord dus dat ga ik ook zeker doen. Gyneacoloog zei sowieso dat als ik na 40 dagen niet ongesteld ben geworden dat ik terug moet komen. Maar eerst maar eens ongesteld worden haha

Liefs
 
Dankjwel! Misschien heeft het geholpen want ik ben vandaag ongesteld geworden. Hoe is het met jou? Je zou vandaag ook de uitslag krijgen toch? Ik zal ook voor jou duimen. Hoop dat alles goed is gegaan.
 
Jeeeee wat fijn dat je ongesteld bent geworden.  Dan overmorgen starten met de clomid. Spannend.

ik ben niet gebeld door m'n gynaecoloog.  Grrrrrr.

Maar ik werk zelf in het ziekenhuis waar ik "onder behandeling " ben. Dus loop morgen wel even langs de poli.

Ik had vanmezelf een hele korte cyclus. Zeg maar 21 dagen. En ik ben vandaag juist nog niet ongesteld geworden  
 
Terug
Bovenaan