Starten met Clomid

Ow dat is wel handig dat je zo kan langslopen. Hoop voor je dat het raak is! Ik mag inderdaad woensdag beginnen met de Clomid. Hoop dat ik er niet teveel bijwerkingen van krijg. Ik heb wel wat dingen gelezen op het internet en sommige hebben er veel last van. Mijn menstruatie is nu wel lichter dan normaal. Maar misschien dat het nog erger word. Hoop het natuurlijk niet haha. Heb wel veel last van mij onderrug nu dus dat is dan wel weer balen. Maar je moet er wat voor over hebben natuurlijk.
 
Zou wel heel mooi zijn dat het in een keer raak is maar verwacht dat hij gewoon wat later komt. M'n menstruatie bedoel ik. Ik heb wel wat bijwerkingen gehad en kreeg van mijn arts het advies om de clomid in de avond in te nemen. Ik nam hem vaak in de ochtend. Als je ze in de avond inneemt heb je misschien minder bijwerkingen.

Maar dat je wat bijwerkingen krijgt is natuurlijk niet gek. Je stopt hormonen in je lichaam. Maar wat je zegt het is voor een goed doel en je moet er wat voor over hebben. Hahaha.

Welke sterkte heb je gekregen?
 
50 om mee te beginnen. En als dit niet zou werken dan moeten we het ophogen naar 100. Wat heb jij gekregen? Ik denk dat ik het ook in de avond ga nemen. Ik moet woensdag starten, dan donderdag nog werken en vrijdag zaterdag zondag vrij. Komt wel mooi uit dat ik die dagen niet hoef te werken. Had jij alleen bijwerkingen op de dagen dat je het slikte of daarna ook nog?
 
Ik heb ook gewoon clomid 50 gehad. En voor de komende drie maanden heb ik ook gewoon 50 meegekregen en hebben tegen mij nog niets gezegd over ophogen.

ik kreeg juist de meeste bijwerkingen  toen ik al klaar was met slikken. Alhoewel m'n emotionele welbevinden was juist het ergste tijdens het slikken. Een paar dagen na het stoppen kreeg ik een beetje menstruatie gevoel. En dat was ongeveer 3 a 4 dagen aanwezig

Hoop dat jij weinig bijwerkingen zal ondervinden

Liefs
 
Nou he he. Eindelijk een gynaecoloog gesproken. Bloed heeft inderdaad bevestigd dat er een eisprong heeft plaats gevonden. Dus dat was goed nieuws. Dus nu afwachten. Ben nog niet ongesteld geworden.

Dus duimen maar.....
 
Zit nu op cd 22. Voor de meeste mensen nog veel te vroeg maar was voor miskraam en curettage meestal rond dag 21 weer ongesteld.

Heb gisteren toevallig zitten rekenen.  Met 11 menstruaties kwam ik op een gemiddelde duur van 21,5 dagen per cyclus. Zo stom soms voel je wat. Ren je naar de wc. Ik wil niet doorlekken  in m'n witte pak en dan gebeurt er niets.  Ieder toilet bezoek checken of je niet bent gaan bloeden.

ik hoop dat ik me kan beheersen tot maandag. Dan is het cd 28. Heb bewust nu ook nog geen test in huis....
 
Terug
Bovenaan