Starten met Clomid

Ja word echt een spannende week voor jou. Ik had dat gister ook hoor, ik moest natuurlijk gister ongesteld worden maar moest ook gewoon werken. Had voor de zekerheid een zwarte broek aangedaan voor als ik zou doorlekken maar gelukkig niet gebeurt. Het was gister heel licht maar nu inmiddels wel een normale menstruatie. Bij mij duurt dat meestal drie dagen dus zou morgen de laatste dag zijn. Morgenavond neem ik dan mijn eerste pilletje en dan tm zondag. Hoef dan alleen donderdag nog te werken dus als ik er bijwerkingen van krijg ben ik tenminste lekker thuis.

Hoop voor jou echt dat je menstruatie uit blijft. Wel knap hoor dat je dat kan volhouden en dan pas gaat testen.
 
Er is altijd zo een teleurstelling als je negatief test. Dus durf ik niet te vroeg te gaan testen. Moet me zelf behoeden voor weer een teleurstelling.  Zeker weten dat ik echt overtijd ben.

Houden er gewoon rekening mee dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt. Zou wel heel bijzonder zijn om direct bij eerste behandeling zwanger te worden. We zijn al met al wel al meer dan een jaar bezig. Heeft natuurlijk ook een miskraam tussen gezeten.

Wel fijn dat je je eerste kuur lekker thuis kan slikken en niet te veel hoeft te werken.

Liefs
 
De gyneacoloog zei tegen mij dat mijn eerste cyclus niet precies 28 dagen hoeft te duren. Hij zei dat als ik  na 40 dagen nog niet ongesteld en niet zwanger terug moest komen. Dan kon het zijn dat de pilletjes niet aanslaan en dat ze het gaan ophogen. Dus heb voor mezelf besloten om ook zo lang mogelijk te wachten met testen.

Heb in het verleden ook wel eens getest maar wist toen nooit zeker of ik wel of geen eisprong had. Daarom start ik nu ook met die ovulatietesten.

Ja dat vind ik ook wel lekker hoor! Maar hoop natuurlijk dat de bijwerkingen me een beetje bespaard blijven.
 
Nou ja bij mij is wel al bewezen dat ik een positieve eisprong heb gehad met zowel echo als bloed prikken.  Dus volgens mijn arts krijg ik zo ie zo een menstruatie. En hebben het ook gezellig gehad in die dagen hihi.

We wachten gewoon af. Toch wel een beetje spannend.

Hoop dat je net als ik goed reageert op de clomid.



 
Ja dat hoop ik ook. Jij hebt van jezelf een hele korte cyclus en ik echt een hele lange. Dat de verschillen zo groot kunnen zijn he.

Mijn menstruatie word nu veel minder dus denk dat vandaag of morgen de laatste dag zal zijn. Hoop voor jou dat je menstruatie uit blijft. Zou zo mooi zijn als het meteen zou lukken.
 
Ja wij hopen het ook maar verwachten eerder nog wel ongesteld te worden.

Jij mag vanavond voor het eerst starten met de clomid.

Hoop ook voor jullie dat je snel resultaat mag hebben van de clomid
 
Nee want ik heb twee keer provera geslikt zonder dat ik  ongesteld werd. Dus na de tweede kuur en bloedprikken gewoon met de clomid moeten beginnen. Dus liep beetje anders dan gepland. Maar heeft wel goed uitgepakt. Dus nu afwachten.
 
Terug
Bovenaan