Starten met IUI

meiden helaas
de rode duivels zijn doorgebroken

dus nu kan ik met zekerheid zeggen byebye poging 2

vandaag weer met clomid beginnen en de 14e voor ee FM

dan moeten we afwachten wanneer de IUI is en dan 5 februari terug voor een gesprek over IVF en een echo om te kijken of de IUI deze keer wel is aangeslagen.

we gaan dus weer een ronde verder

liefs suus

Hey Suus,

Wat balen zeg. Je kreeg toch stiekem hoop denk ik, of niet? Erg he? Ik leef met je mee. Ben benieuwd hoe je intake voor IVF gaat, succes in ieder geval.

Vandaag weer een collega die vertelde dat hij papa werd, vorige week een andere collega die zwanger is, dus het jaar is weer goed begonnen (maar niet heus). Ik heb ze natuurlijk wel gefeliciteerd, maar ik moest wel even huilen. Ik wil dat gewoon ook!!!

Nou, we wachten het maar weer af.

Succes.

Liefs Wijstje.

Dag meiden,

Hier ook weer geen goed nieuws. Moest gisteren bloed laten trekken voor test en toen ik 's avonds belde bleek het volgens de dokter wel licht positief maar niet voldoende. hij dacht dus wel dat het niet zou doorgaan. Dus nu moet ik zowiezo donderdag opnieuw bloed laten trekken. Ondertussen heb ik ook geen clomid meer. Vanavond dus terugbellen naar de dokter om te vragen wat hij gepland heeft voor volgende maand en ondertussen maar afwachten wanneer de RD gaan arriveren. Ik baal dus lekker met jullie allemaal mee!

@ wijstje: Ja,dat gevoel ken ik ook wel. Je gunt het die anderen wel maar je wil het zelf ook zo graag en dat kan wel eens wegen he. Ik hoop voor je dat je snel dat geluk mag hebben.

Groetjes,
Nina

Hey Nina,

Wanneer is je nod? Licht positief is toch ook positief zou ik zeggen? Als je zwangerschapstest een heel dun licht streepje laat zien ben je toch zwanger, een streepje is een streepje. Ik heb het te vaak meegemaakt dat er echt niks te zien was (helaas) en dan staat er ook echt niks hoor.

Mijn nod is a.s. vrijdag, dan is m'n vriend jarig, dus dat zou een super mooi kado zijn. De gyn zei echter dat ik er toch wel 2 dagen bij moet tellen dat zou dan zondag zijn. De vorige keren ben ik eigenlijk altijd 15 dagen na IUI ongi geworden en dat is dan weer zaterdag. Ik wacht het maar even af, voel op zich niks, een beetje gevoelige tepels, maar dat heb ik al een paar keer gehad en dat zegt dus ook niks.

Meid, hou me op de hoogte en ik hoop voor je dat dat beetje positief toch echt zwanger betekent.

Liefs Wijstje.

Hey Wijstje,

Mijn nod had normaal 5 of 6 januari moeten zijn maar momenteel is het nog rustig. Nu ja, dat kan over 2 uur weer helemaal anders zijn. De vorige keer was de test ook licht positief maar kwamen mijn RD wel 's avonds door. Toen had ik wel meer buikpijn al gehad. Nu is het echt rustig, nu ja, afwachten maar. Ik durf momenteel niet te hopen, als het dan mis gaat is het weer zo erg. Morgenvroeg moet ik terug naar het ziekenhuis voor een bloedafname. Bij ons wordt er meteen een bloedtest gedaan, dat is zekerder dan een gewone zwangerschapstest uit de winkel. Die durf ik zelf ook nog niet te doen, haha! Dus nog even geduld. Donderdagavond zal ik het definitief weten (hopelijk).

Ik wens je ook heel veel succes en ik hoop inderdaad dat je een mooi cadeautje mag krijgen. Ik duim heel hard voor je.

groetjes,
Nina

Hey allemaal,

Poging 2 is dus officieel mislukt. Gisteren nog bloed laten trekken en 's avonds gebeld en toen bleek dat de waarden aan het dalen waren. En vanmorgen waren de RD dan daar. Zucht, effe balen.

Maar goed,morgen starten we weer met clomid en vanavond bellen voor afspraak voor 1ste FM. En beginnen we dus aan ronde 3. Wij hebben een gezegde dat zegt, derde keer goede keer, dus laten we daar maar van uitgaan.

@ wijstje: en al nieuws bij jou? Ik hoop het zo hard voor je. Ik duim alvast.

Groetjes,
Nina

Hey Nina,

Wat balen dat het nu dan toch eindelijk doorgezet heeft en de waardes aan 't dalen waren, ik had het zo gehoopt voor jullie.

3 maal scheeps recht, hopelijk is dat bij jullie wel zo.

Wachten gaat nog wel goed alhoewel het toch wel spannend begint te worden, heb paar dagen gevoelige tepels gehad en vandaag niet meer zo, dat zal dan wel niet zo'n goed teken zijn ben ik bang,

Ik hou je op de hoogte.

Sterkte he.

Liefs Wijsje.

Terug
Bovenaan