Starten met IVF maart 2023

He daan. Wat super super super leuk! Gefeliciteerd ?? 
De hoeveelste poging was dit als ik vragen mag? 
Wat zal je man ook blij zijn ???
Ja is fijn als de omgeving het weet idd ?
Ben echt blij voor jullie 
Veel liefs Soraya 

Hee Soraya, 
Dankjewel!! ? Morgen nog een keer testen voor de zekerheid, en dan bellen met het zkh! Vind het nog wel een beetje onwerkelijk allemaal. ?
Ja de eerste ivf terugplaatsing indd! Had ik niet verwacht, wel gehoopt natuurlijk ?
Hoe gaat het met jou? Zenuwen voor morgen of valt het mee??
Heeeel veel succes morgen, laat je even weten hoe het gegaan is?? Hoop dat je er niet zoveel last van hebt! 
Liefs Daan ?

Je daan. Ja snap ik dat je zenuwachtig bent. Ben benieuwd naar je test vandaag of die dan ook donkerder is. En hoe reageerde je vriend hihi. Erg spannend allemaal?
Hadden ze trouwens na drie of vijf dagen de terugplaatsing gedaan bij je? En ook gewoon 1 embryo denk ik toch?
Heb altijd zoveel vragen haha 
Ik zit nu in de wachtkamer en ben super zenuwachtig ??
Dankje wel voor je lieve woorden. 
Veel liefs Soraya 

Heb het achter de rug hihi. Er waren vijf goede eitjes morgen hoor ik of het ook embryo's  zijn geworden.??dan heb ik dinsdag eventueel de terug plaatsing. 
Rechts vond ik het reuze meevallen. Links was wel echt pijnlijk? maar was maar even en voor een goed doel ♥️

Gefeliciteerd Daan! Wat een super goed nieuws! Hoe reageerde je man?
Bizar gevoel he het zien van 2 streepjes. Ik kreeg echt een halve zenuwinzinking afgelopen zaterdag toen ik ze zag haha.
Dat we maar beide en alle andere wensmama's deze kerst met een babietje aan tafel mogen zitten❤️ als december mama's.

Heee Soraya! 
Goed om te horen dat je punctie goed is gegaan! Hoe voel je je nu??  Ja ik had dat ook, links veel pijnlijker! Maar je hebt het achter de rug, hopelijk morgen goed nieuws en allemaal bevruchtingen! ?? Ik duim voor je!!
Mijn terugplaatsing was op dag 3, had woensdag de punctie en op zaterdag de terugplaatsing van een 12-cellig embryo of hoe het genoemd wordt (versla soms een beetje in al die benamingen ?) 
Mijn man kon het ook bijna niet geloven we hadden beide tranen in onze ogen! En veel geknuffeld haha. ? De test was niet perse donkerder, maar ook niet lichter dus dat is toch wel positief. Clear blue gaf 1-2 weken aan! Nu moet ik stoppen met de utrogestan, daar ben ik wel een beetje huiverig voor. Hopelijk gaat dat goed! En als alles goed gaat, dan 24 april de eerste echo! 

@zusterkaar dankjewel! ? 
Haha ja snap het wel van je halve zenuwinzinking, kon het ook moeilijk geloven!! Super zeg, indd hie mooi zou het zijn als we allemaal met kerst een kleine uk hebben?! ? Hoe gaat het verder met jou? Voel je je goed? 

Liefs Daan

He daan. 
Dankje wel? nu ben ik vooral best moe. En een zeurend gevoel in de onderbuik maar is goed te doen met een paracetamol?
Ohh wat spannend zeg dat je mag stoppen en kan wachten op de echo!??
Als ik morgen goed nieuws heb heb ik dinsdag de terugplaatsing. (Vijf dagen dus). Weet ook niet waarom er zoveel verschil in zit. Denk dat het ligt in welk ziekenhuis ofzo. 
Dus hopen op goed nieuws idd ???

Terug
Bovenaan