Starten met IVF maart 2023

Oooh wat super, nu op het wachtbankje indd wat spannend!! ?? ????? Ik hoop dat de dagen voorbij vliegen!!
Ik hoop zo dat je ook snel een positieve test hebt!! Wanneer mag je testen? 
Met mij gaat alles goed, gisteren en vandaag weer voor het eerst gewerkt, was wel heel fijn ipv thuis zitten en niks mogen! Qua kwaaltjes valt het mee, alleen gevoelige borsten en met vlagen een beetje misselijk. Oh en heel erg moe, dat merk ik wel! Ben al aan het aftellen voor de echo, duurt lang ???
Liefs Daan ?

Hee daan Ja snap ik alles duurt lang op het begin haha. Oh wel fijn dat je weer kunt werken! Ik mag de 14 de testen. Over 10 dagen dus ??
Hoop het ook zo dat het de eerste keer meteen raak is hihi.
Liefs Soraya ??

Hee Soraya! ?
Oooh meid heel veel succes de komende dagen, heb je wel wat afleiding? Ik ga echt met je meehopen dat het ook direct raak is!! ??
Ja ben blij weer te kunnen werken, morgen nog wel een echo voor de zekerheid om te kijken of het vocht minder/weg is! Misschien kunnen ze ook al iets zien... ?? Haha vast niet, het is nog zo ieniemienie natuurlijk! 
Liefs Daan ?

Hee dames, 
Hoe gaat het met jullie???
Soraya jij mocht al testen als het goed is, hoe is het gegaan? Hoop dat je goed nieuws hebt gehad!! ??
En zusterkaar hoe gaat het met jou, voel je je nog goed? Heb je al een echo gehad?
Ik heb a.s. maandag de eerste echo, vind het erg spannend!! Hoop zo op een kloppend hartje ? 
Liefs Daan 

Gefeliciteerd Daan. Inmiddels je eerste echo achter de rug? Ik ben erg benieuwd hoe bij jou de endometriose op je blaas is vastgesteld. Kun je daar wat meer over vertellen? Bij mij vinden ze geen oorzaak maar is er op een mri scan wel iets gezien wat lijkt op endo maar dat zou volgens de artsen ook geen zwangerschap in de weg moeten zitten. Maar mijn lijf zegt het tegenovergestelde   ik heb geen klachten verder 

Terug
Bovenaan